- 136 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kısas müşrikin elinde zalimleşir mi...evet.
Kısas müşrikin elinde zalimleşir mi...evet.
Ateş ormanı yakar müşrikin elinde müşrik cahildir çünkü.Alimin elinde ateş sobaya hapsedilir odyı ısıtır...Muvahhit ol.Haramların kimyası değişir kullanıldığı formül değişir.domuz eti ancak ölmemek amacıyla yenilir."ehven-i şer"uygulanmış olur yani...
Kabilin elinde ise kısas da kanun da taş olur.Ölen habil olur.iyi sonuç alınamaz."Kısas gelsin"deme.Kısas muvahhidin elinde olsun ...de.Nükler de muvahhidin elinde olsun de.Müşrikin elinde şerleşir her şey.Oruç eşini haram kılıyor.eş haram olur mu kimyası değişiyor eşin müşrikin elinde.Müşrikten doğan müşrik oluyor çünkü.Şirkini öldür eş tek o formulde helaldir ...öğretisi yapıyor oruç.Ye deme müşrike.Nefsin için kibrin için yeme öğretisidir Oruç...Sabah namazı vakti uyku haram.Kimyası amacı görevi bozuksa uykunun uyku da haram eş de haram leş de haram.Cihad içinse faiz de helal ve hatta farz...domuz eti de yerinde kullanırsan tevhide kullukta kullanırsan helaldir...Orucun mantığı şu Muvahhidlik içinse zina bile kimyası değiştiğinden faydalılaşır...Zina faydalaşmaz deme.İzin verilen her şey kahırdan ise kötü lütuftan ise iyidir.Kaynağı değişince kimyası amacı görevi işi hali duygusu da değişiyor.Orucun mantığını alalım.değilse boştur oruç tutuşun...namaz kılışın.secde için hırsızlık farzdır.Hırsızlık farz olamaz deme.Kimyası amacı görevi faydalılaşıyor...Müşrik Malikliği çalmış Allahtan bu mal benim diyorsa çal o malı Tevhidin emrine ver.Asa musanın elinde faydalıdır fravunun elinde zulme alettir.nükler de...faydalı zararlı olur mu olur...zalimin elinde bıçak zulme yarar Muvahhidin elinde Kurban kesmeye yarar yani faydalının zararlı zararlının faydalı olması mümkündür.ateş ormanı yakmasın sobada olsun der alim.Cahilin elinde ancak ateş orman yakar yani zararlı olur...eş de aş da uyku da müşrikin elinde nefsin elinde kötüleşir...Nimet müşrikin elinde şirke kul olur.çal ve Allaha kul et.ey muvahhit.
Haramı-helali belirleyen formülldür.domuz etinin bile faydalı olacağı formuller var faizinde faydalı olacağı cihad formülleri var.Allah cahilliği kötü kıldı sadece.cahilikle domuz eti bir formulde olunca cahillik yalan domuz etini ballaştırıyor ama domuz eti hastalığa sebebtir.Rızık olarak insana ait değildir...şarab da böceklere helaldir...İnsana ait rızık olmaktan çıkmıştır.Hata ve cahillik şarabı bozar aslında üzümdü...Eşin de üzüm gibi ama şarab gibi olur cahillik formüllerinde.Oruç cahillikten kurtul sonra evlilik farz der.mü’mine.evlilik müşrike farz mı.Mikroplar çoğalır.o formulde.Her formülde evlilik farz değil.hele nikahla helal olması aklen mümkün bile değil.Zararlıdır kirli kadınla evlenmemiz de...Dini nikah yapamazsın fahişeyle der Kur’an...evlilğin kimyası Allaha savaş açar kirli kadınla evlenirsen...formül gereği bu evlilik muradı ilahiye ve esmaya uygun değil.ilme kulluk için rızka kulluk için rahmana kulluk içinse o evlilik ancak farzdır der Kur’an.parça parça anlamak hatalıdır Kur’anı.Ölçü Allah murad rıza değilse dini nikah eylemin kimyasını değiştirmeye yetmez.Fahişe ile evlilik de haramdır.zina gibidir o nikah da...Allaha kulluğa katkısı olmayan evlilikler haramdır der Kur’an amaç hedef belli...sebe-sonuç ilkeli yaşamalıyız.Şeriat bu yolun adıdır ayetlerle de yanıldık.mezheb mezheb 73 fırka olduk
Kısas Müşrikin elinde zulme kul olur mu.oluyor işte.Evlilik bile her farz müşrikin elinde şirke kul...Muvahhidin elinde kısas güzeldir sadece.Muvahhid merhametlidir farklıdır müşrikten
Ayetle şeriatı bozuyorlar...sebeb-sonuç ilkelidir bu varlık.ayeti de yerli yerinde kullan tuzu miktarınca kullan değilse pişirdiğin yemek tuzundan yenilmez olur...ayetlrin sınırları vardır...cihad için de faiz haramdır diyen mürted olur. çünkü cihad nimetleri Allaha kul etme azmidir gayretidir...nimetleri asiliklere kul et ...demez ayetler...Faiz haramdır diyen ayetin de bir sınırı var.sınırı olmasaydı nesih olmazdı.Formullere uymayan ayet o formulden kovulur bu kovulmanın adıdır NESH."EL-Hakim"der ki "Faiz haramdır ayetini kov cihada kulluğa engelse.FORMUL belirler Neshi de ayetin kovulmasını da sebebi nüzul de sınır koyucudur ayete...cihad ayetleri Faiz ayetine sınır koymalıdır.felakete sebebtir Faiz ayeti değilse...Osmanlı alimleri cihad için faiz alınsın demiştir...
Ateş muvahhidi yakmaz neden kimyası değişir.Domuz eti.şeytan zararsız yerde kullanılır.Faiz de cihadda kullanılır.Alimin elinde o da faydalıya dönüşür.Kimya ilmi zehri faydalıya çeviren formullerle dolu...
Cahilin elinde ayetler hadisler zararlıdır."Kur’an eter" de ama cahilin elinde ise yetmez...alimdir Allah Kur’anı ilmin rahmanın latifin adilin eline ver...
Şeriat yoldur.Allaha bağlılığa kulluğa varan yol.Esmaya asilikten uzaklaştıran yol.Alimim ilme sarıl diyor Allah.Adalete sarıl
Kur’anı cahilin cehlin elinden al ilmin rahmanlığın adaletin eline ver Rızaya uygun anlaşılsın esmanın eline ver Kur’anı şeytanın elinde şeytanlığa kul olur Kur’an müşrikin elinde de şirke kul olur Kur’an aynı bıçak gibi.Taş gib.habili öldürsün diye yaratmadı taş Allah Kur’anı gönderen Rahmete kul olsun ilem adalete lütfa kul olsun diye gönderdi Kur’anın günümde şeytanlığa kulluk ediyor Kur’an da hadis de.
Şeytansın...Kısas dışında fitne için bir kişiyi öldürmek bütün insanları öldürmek gibidir Allah büyüktepki bekliyor de.adl sıfatına ters düşme şeytansın .şeytanlığa kulsun adl sıfatına alim sıfatına rahman sıfatına kul et her ayeti...esmaya kul et ayeti değilse neshet...Formülün esmaya kulluk için olsun esmaya kulluk formülleri oluştur.Mezhebi batasıca...
Kısas empatiye sevk eder insanı...empati yapan kamilleşir.de değilse şeytansın.euzuzusuzsun...Şeytansın formüllerinden belli...sebe-sonuç ilkeli ol bu varlıkta.Oruç tutma orucun öğretilerini inkareden...eşin de haramdır şirk için kullanırsan.Nefsin müşriktir.nefsine teslim etme eşini der ORUÇ mantığı...Eşinle şeytanın nefsin evlenmesin...Oruç bunun da haramlığını öğretir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.