- 177 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
duygu ve düşünce
1
belediyeden meyve geldi bize teşekkür ederim.35 yıldır istanbulda ikamet ediyorum.51 yaşıma giriyorum bu sene.istanbul denince taşra ve merkez ayrımında var hayat çelişkileri.onun için çalışırken bunlar düşünülmeli.her ilçenin çalışma alanı olmalı kültür konusunda.ben ümraniye necip fazıl mahallesinden yazıyorum size.insanlarda bir yılgınlık var anladığım kadarıyla.beşiktaş sarıyer buralardan seçim kazanmak için.dediğim gibi her alanda görülüyor bu eksiklik.belkide sınıf kavgasında görülüyor gelişmişlik.her ilçenin eksiği giderilmeli kurumsal anlamda.benim bir gelirim yok engelli maaşım dışında.sanılanın aksine emekçi kesimden oy alıyor ak parti.bir anlamda yakın görüyor kendine ak partiyi.erdoğan şehirleşme konusunda çalışacağı sözünü verirken iktidarın yerelle eşgüdüm halinde olma konusuna değindi.istanbul göç alan bir şehir hala.özellikle bir hayli turistin görmek istediği yer.bunun için her ilçede bir istasyon yapılırsa metropolleşme için çalışmalar anlam kazanır.sariyerden geçecek dördüncü köprü için bağlantı yolları.bunun için çalışıyor murat kurum.çalışmada örgütlülük kazanmanın şartıdır.ekonomik nedenlerle zorlaşıyor seçimde.hiç bu kadar kaybetmeye yakın görmüyordum ak partiyi.yapısal sorunları aşmanın tek seçenek olması kalkınmışlık için.emeklinin yanında olmalı ak parti.başka bir şansları yok ak parti dışında.para politikası çözüm için yeterli olmasada devletin imkanları var her konuda.bunları düşünmekle işe başlamalı her şeyden önce size iyi çalışmalar diliyorum.benim yazmak dışında bir mesleğim olmadı üniversiteye kadarda okumuş olsam.daha çok siyasal konular üzerinde düşündüm.
2
artık yazmanın uzağına düştüm fikirlerim tehlikeli görüldüğünden.siyasette seçim heyecanı var partiler arasında.türk entelijansiyası bunlara ilgisiz kalmıyor gördüğüm kadarıyla.bir kutuplaşma gerçeğinden sözetmek mümkün.ancak kültür dünyamızda karşılığı yok bu cepheleşmenin.youtube kanalında var tartışmalar.pelin batu bu defa filozoflar üzerinde konuşuyor.örsan öymenle felsefe tarihini irdeliyor siyasal haklar bağlamında.günümüz dünyasında fikir tartışmaları sağ-sol bölünme şeklinde yürüyor.propaganda aygıtlarıyla süren bu savaşın tek gerçeğidir iktidare gelme çabası ne kadar umut üzerinden yürümüş olsada.rant ekonomisi milyarlarca dolar demek.kurtlar sofrasında düşlerle yaşamakta türkiyenin bir gerçeği.hep batıdan bekliyoruz yanılgılardan uzak kalma düşüncesini.bu nedenle tartışmaların bir anlamı olmuyor doğu batı farkındaki keskinliğin ortadan kalkmasıyla.batının aşkı anlaması asırlar sürmüş olmasıda duyguların düşünceye yenilmesi demekti hukuk devletini bu konuların dışında tutmak.kaybetmenin olağanlığıdır basitleştirilmiş hayatlar için sığıntı mekanlar alıyorsa yükümüzü.akılcılığa din açısından bakınca.hala anlaşılmış değil ölüm ötesi hayatın hakikati.dünyaya gelmenin anlamı demektir güzel bir hayat.doğu edebiyatında bu vardı geçmişte.ancak kendi korkularıyla yüzleşince insan.karamsarlık bu anlama geliyor belkide.söz ve eylemin zıtlaşması demekti sessiz devrimin moderne ikame edilmiş yüzü.nedensellik tanrıyı ve gerçeği görmenin bir aracıdır felsefe için.hayat boşlukta kalıyorsa terkedilmesiyle inancın.bu nedenle düşüncede inançta arar tutarlılığı.burda bir anlamsızlık açığa çıkıyorsa.işte aşkı tarif etmenin doğru zamanı budur.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.