- 274 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ERTUĞRUL AKBAL ''SANAT DA EDEBİYAT DA YAZMA DA 50 YILI DEVİRDİK...
Gençlik ve Spor Bakanlığı bünyesinde çalıştıktan sonra emekli olan Gazeteci-Yazar-Şair Ertuğrul Akbal facebook’ta ki sayfasında aşağıdaki yazıyı kaleme alarak bir çok kişiyi etiketlemiştir, yazıyı aynen yayınlıyorum.(Kerim Özbekler)
SANAT DA EDEBİYAT DA YAZMADA 50.YILI DEVİRDİK, VEDE BUGÜN DOĞUM GÜNÜM. YENİ YAŞIM HOŞ GELDİN...
ERTUĞRUL AKBAL (GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR) ANKARA
1974 yılı İç Anadolunun bir köyünde 14 yaşında yazmaya şiirle yazılarla uğraşmaya başladım kimi yadırgadı kimi destekledi ve bugün elli yıl oldu.
O yıllarda mahalli ve ulusal gazete ve dergilerle tanışmam başladı ilk desteği, ilk şiirimi yayınlanmasında Aydın Nazilliden Can dost abim Kerim özbekler yüreğini dostluğunu gösterdi Aydında gazatede şiirime yer verdirdi, bu destek ve teşvikle sevindim umutlandım "yazmaya devam" dedim. Şiirler öyküler yazıyor KERİM ÖZBEKLER in verdiği gazete ve dergilere yazdıklarımı iletmeye başladım, o yıllarda ptt gönderim ücretleri ucuzdu rahmetli babamdan abilerimden harçlıklar alır onlarla giderirdim.Bazende rahmetli anam ürettiklerini satar bana verir onuda kullanırdım.Şiirlerim öykülerim düz yazdıklarım yerel gazetelerde dergilerde çıkmaya başladı,köyümüzde ptt vardı oraya adıma gazete dergiler gelirdi.Şiirlerim öykülerimle yarışmalara girdim ödüller aldım halada almayada devam ediyorum.Çok sayıda Antoloji lerde yer aldım şiirlerim yurt içi ve yurt dışında yayımlandı radyolarda okundu. Yıllar geçtikçe dostlar çoğaldı, Osmaniyeden Mustafa Bardak,Talip Yazgı,Adanadan Halise Tekbas, Kayseriden Sabit Ince, İstanbuldan İsmail Sevgin, Semiray Sezgin Yozgatdan Semiha Arasbora Ankarada Yakup sağlam, Manisadan Ahmet Otman,Bursadan Bedriye Sönmez,Türkiye Dergisi Turhan Bayraktar,Kayseriden Alim Gerçel,Yaba Dergisi Aydın Doğan,İstanbul Hanife Tok,Zehra Yılmaz,Bilal Çevrim,Gülnur Yılmaz Ankarada Müzeyyen Keskin,Ayla Melisa Ayla Mediha Eser,Melek Temel, Mehmet Akyol,Ahmet Yardımcı,Filiz Gençdoğan,Konyadan Nesrin Erkan Sabuncu,Ayşegül Aşkım Ayşegül Karagöz Ahmet Şentürk,İsa Kayacan,Güzide Taranoğlu,Adana Cahit Baba,Denizli Safiye Samyeli,Mersin Abidin Güneyli,Fatma Fatma Özger Bilgiç,Çanakkale Orhan Oyanık,Gaziantep Ali Duysak,Erdinç Ozan,Erzurumdan Mikail Yılmaz Sabahat Meyda Sebahat Mayda Yavuz,Ülker Aygün,Nurdan Uzun,Yusuf Gürsoy,Sevda Doğan Karakaş,Seyyide Tahmaz,Kemal Berk,Ertuğrul Kalafat,Talat Demir,DöndüAçıkgöz,Nizam Fatma Kaya,Fatma Şimşek,MehmetCem Yiğit,İlterVeziroğlu, ve daha yüzlerce binlerce dostlar edindim,çocukluk,okul,iş arkadaşlarıma,aileme,akrabalarıma, hepsine yürekden Teşekkür ederim, adını sayamadığım dostlar hepiniz benimlesiniz var olun yüreğim sizlerle.
Bu elli yılda çok şeyler yaptım Edebiyat dünyası için gazete ve dergilerde sayfa yönettim, Bizim Kuşak sanat bülteni çıkardım Antoloji hazırladım.Müdürlük yaptım 4 şiir kitabı çıkardım, maddi olarak birşey elde etmedim evim arabam param yok ama sizler gibi canı gönül dostlarım var trilyonlar verseler sizden vazgeçmem. İYİKİ VARSINIZ İYİKİ YAZIYORUM DOST KAZANIYORUM BU BANA YETER MÜLKDE PARADA GÖZÜM YOK
"HOŞ GELDİN ELLİNCİ YIL.ALLAHIM DOSTLARIMA VE BANA SAĞLIK MUTLULUK HUZUR VER YETER"
İNSAN ÖLÜR AMA ESERİ KALIR BİZLER ONUN DERDİNDEYİZ.
BİR ESER BİN AKÇEDEN DAHA DEĞERLİDİR.
SEVGİYLE KALIN DOSTLAR.
RABBİM ÖMÜR VERDİĞİ SÜREDE YAZMAYA DEVAM...
Aydın’ın Nazilli İlçesi’nde günlük olarak çıkarılan Adalet Gazetesi’nde, Gazeteci-Yazar-Şair Kerim Özbekler ile ilgili tam sayfa olarak yayınlanan 1 tanıtım yazısı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.