NİYET HALİS İSE DİLEK KABUL OLUYOR
Boş duranı Allah sevmez.Her gün bir adım önde olmalı insan."İki günü birbirinin aynı olan ziyandadır’’ önerisinden hareketle yaşamalıyız.
Koronalı yıllar..Bir daha geri gelmesin.Hasta olanın da olmayanın da dört duvar arasında mücadelesi.Mücadelenin çoğu oturmak bir başına.Tv izlemeyen biri olarak tek lüksümüz kitap okumak.Birine yardımcı olmadan geçen günü ziyandan kabul edenlerden biri olarak kimseden habersiz yaşamak zoruma gidiyordu.Ufak bir hayal ve küçücük bir dua geçti aklımın ucundan; Allah’ım!..dedim.Evden dışarıya gidemiyorum.Komşularıma bir yardımım da dokunmuyor. Kimin ihtiyacı varsa haberdar et yardıma hazırım ben...Çok geçmedi telefon çaldı.Hemem açtım.Üst kat komşum yardım istiyordu .Eşinin şehir dışında olduğunu çacuğunun rahatsızlandığı ,ilaçları doktoruna telefonda yazdırdığını, ilaçları almaya kendisinin gidemeyişinden bahisle yardım istiyordu.
Kısacık bir şoktan sonra hazırlandım ve çıktım.İlaçları eczaneden uzun ve steril bir kuyruğa girme nihayetinde aldım.Yol boyu düşündüm durdum.Demek ki; niyet halis olunca dualar daha çabuk kabul ediliyor.Duamı kabul eden Rab’im herkese sağlık versin.Samimiyet şart.Niyet önemli.
Sonuç olarak niyet halis ise dilek kabul görüyor Hak katında.Maneviyat ikliminin meltem estirdiği bu dönemde halis niyet ile dualar edelim.Dualarda buluşmak dileği ile..
YORUMLAR
Niyet hayır olduğunda akibette hhayır olur Allah hayırlı işlerle iyilerle yolunu kesiştirir..Şere niyette kötülüklere meyil vardır ..Hemde dua almışsınızdır hastaların ihtiyacı olanların yardımına vesile olmak ne güzel..Allah her daim iyilerle karşılaştırsın cümlemizi..Selam ve dua ile.
Yeganem tarafından 13.2.2024 13:37:11 zamanında düzenlenmiştir.
Çünkü kalbinin içine ekilen tohumlar ağaç olmuş.
"Ağacın gövdesi, iyilik yapma; dalları dürüstlük, yaprakları edebe riayet ve nefse hakimiyet; kökleri kelimi-i şahadet; meyveleri marifet dir"
İyilik yapmak üzerine duygularını inşa eden güpgüzel öğretmenim, sana kardeşim sıcaklığında sarıldım...🌸🌺🌱☕️
Elinize emeğinize yüreğinize sağlık tebrikler can şairem güzel yüreklim.gönülden katılıyorum,,"Niyet halis ise Dilek kabul oluyor" ıçten edilen duaları rabbim asla geri çevirmez, ne güzel hele hasta iken yardım bekleyen insanlara el uzatmak.size boş yere güzel yüreklim demiyorum.Allah razı olsun.siz gibi insanların eksikliğini göstermesin amin.mutlu hafta sonları diliyorum selam ve sevgiler, duallar gönderiyorum