Gak gak Gru gruk
Hoyurdayıp duruyor ya hu, ne oldu yine leyn Dünyevi. Buzdolabı diyorum hoyurdoyup duruyor, kafa bırakmadı ya hu tutup atasım var balkondan aşşa. Arayaydın teknik servisi... Yok ya hu ne gerek var, internette hoyurtunun nedenleri yazıyoru zaten.. Kaç yıllık makine değiştirmek lazım. Gökten bir kuş şey ederse kafama gidip bilet alcam, nasılsa çıkar biraz mangır. O zaman değiştirürüm. Dünyevi sende de akıl var diyen günaha girer... Öyle deme Ciğerim. Tanrının gücüne mücüne gider, sonuçta o kuşa git Dünyevi’nin başına şey et diyen kim, şans şey ile gelecekse de gelsin. Ondan sonra gidecüm yeni Buzdolabı alucum, sessizlerinden, hemi de Morfrost. Bi de şu makineler kendi enerjisini üretse de elektrik faturası olmasa di mi Ciğerim.
Zır zır zırrrırır dır dırdırrrıdı... Bu ses ne Dünyevi. Nolcak, doğalgaz alarmı. Bozuldu mu naptı bu ara çok ötüyo.. Değiştirsene ya hu boğulursun moğulursun animallah. Yok yav, sağlam zamazingo, parfüm sıkıyorum da ona bozuluyor galiba, parfümümün kokusunu beğenmediği zaman böyle yapıyoru.. Bir kuş şey ederse kafama, gidip bilet alcam, sonra parfümü de değiştirim. Hem internete sorarım hangi parfümler doğalgaz zımbırtısına uyumlu deyü.. Öttürmeyeninden alırım.
Dingdonggg. Zinrgiogg... Ne oldu yine Dünyevi. Nolcak, altkattaki komşunun ziline bastılar herhal. O zaman seninki niye çalıyo.. Nolcak bizim hatlar böyle bir düğme üç dört daireyi çalıştırıyo... Çok verimli zil tesisatımız var. Alıştık artık üçüncü defa da çalarsa kapıyı açıyom... Bir defa çalarsa kesin komşuların birinin zilidir, iki defa çalarsa kulakları dikliyom, üçüncü defa da çalarsa kapıya gidiyom.. Eee değiştirsenize zil tesisatını, olmaz ya hu. Niye olmaz, ortak kamu malı, kuş kimin kafasına şey edecene şaşırır o zaman, kuşu da düşünmek lazım, kafası karışmasın... Böyle iyi...
Fısıs fıss dısss dısss... Bu ses ne Dünyevi... Su arıtma cihazı, arada bir can sıkıntısına herhal tıslar fıslar garibim, karanlıkta kalıyor ya... Fıslamayan dıslamayanı yok mu, ondan alaydın... Kuş bekleyom şey ederse, onu da değiştirirem, hemi de dijitallerinden alacam...
Dünyevi, Efendim Ciğerim. Sen böyle mi kazanıyon para. Nasıl yani Ciğerim. Yani kuş şey edese, gidip bilet alıyon, bilete de para mı çıkıyo... Ha kurban öyle kazanıyom.. En son kuş şey ettiğin de, Tanrıya hamdü senalar olsun, çok bereketli kuşmuş, ne şey etti ya hu, 2 yıllık nafakayı çıkardı ya hu... Kuşlara zeval gelmesin Ciğerim. Tanrının mübarek şey edicileri onlar. Melek gibiler, hiç melek de görmedim amma melek şey etse o kadar sanş gelmez herhal...
Sana bir tüyo vereyim, bu göçmen kuşların mevsiminde çok dolaş, çok bereketli, denk geldikçe kafana, git bilet al... Evi arabayı yenilersin Ciğerim, Bak demedi deme... Hemi de katılım endeksine uygun kuş bunlar, endekse göre şey edeni de var, şey etmeyeni de var emme alışırsın yavaş yavaş...
Gak gak gruk gruk... Bu ses ne Dünyevi, Alaca Karga Ciğerim, Balkona şey edince iki tane bilet al, biri Tanıya şükür için biri de hala kuşların gezip dolaşıp senin kafana şey etmeleri için... Ara sıra parka çık amma kafanın üstüne saçlarının arasına buğday danesi arpa tanesi falan serpiştir, kuşlar mübarek hayvanlar görür onlar, gelip kafana konala, hem bitleri toplala bu arada, hemi de şey ederler... Şey ettiklerinde hemen koş, bilet al...
En seveninize emanet olunuz efenim..
Kuş deyip geçmeyin, altında bekleyin:)