- 154 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çürük binaya razı olmak da yasak meyvedir...Çünkü deprem var
Çürük binaya razı olmak da yasak meyvedir...Çünkü deprem var
Gemisiz NUH olmak da "yasak meyvedir"...çünkü tufan var...
Nüklersiz olmak da"yasak meyvedir...her esmaya asilikler "Yasak meyvedir" çünkü Allahın zatına asiliklerdir onlar...
Takdiri ilahi ne mi...yasak meyve yersen yani eksikliğe razı olursan ekmellik bekleme çürük binaya razı olmak da yasak meyvedir...sadece zina sanma.hz Adem zina mı yaptı
Evlenecek erkeklere uyarım...sizi dansa değil sabah namazına kaldıracak kızlarla evlenin...Çürük binaya güvenmek gibidir çünkü.
Yasak meyveler var...esmaya asilik cüz’i iradelilere sunuldu Allahı sevip sevmediğin imanın test ediliyor...şehadetin de test ediliyor...sabah namazına seni kaldırmayan şehadet deiste de var...Allahı seviyor deist de ama peygamberi inkar ediyor...ya sen miracı inkar ediyorsun...ve peygamberi elçi kabul ediyorsun ölçü imam kabul etmiyorsun...İmamlık derecesinde ölçüdür peygamberler ama Tek ölçü esma...
"Kıştan sonra baharı verdiğin gibi,Sıkıntıdan sonra bizlere selamet ve huzur verecektir Allah"Dağlar tepeler de nimettir...yükseklere çıkması zor inmesi kolaydır...Yükseklere erişmek için nimetlere erişmek için sabırla yola devam...sabır yola devam etmektir sıkıntıdan usanırsan yarışta gerilerde kalıyorsun...
En ehven duygu düşünce hal eylem öğretileridir İslam İslamın da hukukudur şeriat.en hikmetlidir çünkü Allah Hakimdir Alimdir...
Bir okul fazla yaparsan bir hapishane azalıyorsa bir okul neden yapmayasın...sabır işte budur...tembelliğin nötürlüğün adı asiliktir ayete hadise icmaya kıyasa...hicrete cihada asiliklere sabır deme...
Allah ayetlere hadislere asilere benzetmesin bizi...
Allah rahmandır..."ben"diyen diğerini ezer...yani Rahmana asidir egolu ve ırkçı...paylaşamaz...hasettir...hep bana der...Üstün değildir ama üstünüm der.
Diğer ırkı aç bırakır ırkçı işte Afrika aç...sömürülüyor malını kıymetiyle satamıyor...
İşte gençlerimiz iş bulamıyor...reklemlarla mallarını tanıtıyorlar...bu yarışı kaptırmışız
Faiz şu sonuca sebebse haramdır ancak...Banka masrafını almalı...Parayı korumasının da ücretini almalı ama sömürü boyutuna geçerse ticaretten farklılaşır...Müşrikin ticareti de faiz kadar kazandırıcıdır...sömürüdür...Haram derecesinde borç verir...sömürür...yani
İslamdan esmaya kulluktan soğutur...içkiyi kumarı sevdirir...gayreti sevmeyen tembel adl sıfatına asidir zekattan pay ayırma tembele o asidir esmaya çünkü..
Böler ağaç da dal dal bölünür ama gövdeye sadıktır...bazı bölünmeler zararlı bazıları faydalıdır...faydası çoksa bölün...bazı dal güneşli yerlere uzanır bırak kesme...faydası mı çok zararı mı...mutlak kötü yoktur içki içmek domuz eti yemek bile mutlak kötü değildir ehven-i şer olur bazen ve tercih et içkiyi kumarı faizi...her haramı ...insan öldürmeyi...mürtedi öldür mesela...faydası az zararı çok çünkü...
Bölünmekten kötüsü irbirimizle çarpışmamızdır...nüklerimiz olursa ne arab ne iran ne kürt...çatışmayı göze alamaz...bölünme de zararsızlaşır...Habilin de taşı elinde olmalı.Kabil de ölmek korkusu taşımalı...Kısas bu...Kısası budadık biz Bir mantıktır KISAS empatinin sonucu olan bir mantığın bakışın adıdır kısas...sadece ölüm konusuyla sınırlama...empati her konudadır çünkü...
Nüklerin olursa varsınlar bölsünler seni...işte NATO NUHUN gemisi bize...ve 4.küresel gücüz...ama pakistan nüklerli pakistanla birleşince de 4. küresel güç olur...yani NUH gemili olur .Gemisiz NUH değiliz elhamdülillah.Osmanlı yıkıldı en zararlı çıkanlar ermeniler kürtler arablar oldu...afrikalılar oldu...
Şeriat hep çiğnenmiştir...suud da krallık var İranda da ırkçı bir mezheb var...İmamda halifede anlaşamıyor müslümanlar...İlahi hukuku hz Adem çiğnedi şeytan çiğnedi İlahlık ister her cüz’i iradeli ama esma buna imkan vermez.Cehennem gel gel diyor
"Ehven olan ilimdir"ilmin gereğidir.Milletin değerlerine saldırıyorlar susulmamalı.ahlak yıkıldı millilik-yerlilik de.Casus dolmuş
Şeriat hep çiğnenmiştir insan aklı da insan vicdanı da esfelisafiline düşmüş insanlar var çünkü...demokrasinin de faydası çok olmalı gayretimizle...Deprem için tetbirleri artıramayacak olanı seçme belediye başkanlığı için.Gazzede kaybedilen can kadar depremlerde kaybettik.ilk iş...
Şeriat hep çiğnendi...kamil imam insanların aklılları da vicdanları da..Esfeli safilinde olanları ayakları baş yaptık demokrasiyi tembelliğimizdir şer yapan...Mutlak kötü yoktur...demokrasiyi şeytan göstermeyi bırak...esfeli safilindekilerin akılları vicdanları alçalttı bu insanları...onları kov yönetimden okullardan sokaklardan..."Kendilerine oy vermeyenleri"cezalandırmaya belediye başkanlarının hakkı yok...ÇATIŞMADIR bu bölünmek faydalı olur ama açtışma zararlıdır hep..Depremde gazzede kaybedilenden fazla can kaybedildi işte çatışma değildir muhalif olmak...ağacın dalları gibi olmaktır...kardeş olmaktır muhaliflik de...
Hırsızın kolu kesilmesin...dedin ama Allahtan ilahi adaletten kurtulmak mümkün mü.Mümkün diyen mürteddir.eksisi çoksa savunma o eylemi o hali o düşünceyi o duyguyu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.