Haş İki O İlahları
Canavarlaşmaya gerek yok Sayın Ciğerim. İnsanları yargılamaya gerek yok düşünceleri ve dinleri ve İlahları yüzünden değil mi. Dünyevi nörüyon, ne edem ben nere gidem Ciğer Efendi. Ne oldu Pire bitti, Üstat bitti, Kaburga bitti, şimdi de Ciğerle mi konuşursun ey ölümlü Dünyevi. He ya, ne yapam. İnsan insanı parçalıyor, lakin Ciğer öyle mi, tüm insanlarda aynı. HAJ İKİ O ile çalışıyor. İnsanlar siydik yarıştırıyor ahanda ranza, erkekleri ayrı siydik yarıştırır kadınları ayrı siydik yarıştırır...
Hani demişler ya Ciğerim, kimse benim bokum sarı demez deyü.. Yok yahu o söz öyle değildi Dünyevi, Kimse Benim Yoğurdum Ekşi Demez, değil miydi o söz.
Y Kuşaklarından itibaren herkes cuvaldızı kendi inancına veya kendi dinine veya din kitabına veya İlahına batırsın. Bah hele, ben Tanrıya çuvaldız batırıyom, benim Tanrım ben ettim sen etme Dünyevi diyor. İşin köküne inersen bir şey ettiğimiz de yok, sözün gelişi. Lakin cahil çağların dinistleri ve tapıcıları yüzünden, insanlar bembeyaz sayfaya benzeyen çocuklarına taaannncana bebeklikten çocukluklarından itibaren Tanrı şöyle büyük, Allah şöyle ilim sahibi, Ra şöyle mühendis, Göktengri şöyle güç sahibi deyü beyinlerini yıkıyorlar. Alışmış kudurmuştan beter hesabı taptırıyorlar da taptırıyorlar... Hal böyle olunca bu uşşaklar 40-50-60-70 vb vs yaşlarına gelinceye kadar da YOBAZ olup çıkıyor. Sen de Yobaz olmuşsundur o zaman Dünyevi, He valla Ciğer Efendi ben Yobazların öne gideniyim.
Herkes kendi İlahını büyük sayınca bu sefer de başlıyor Tanrılar savaşı. Sonra Melek, Peygamber, Kitap, Mezhep ve Meşrep dedikleri savaştırıyorlar.
Dünyanın dört bir yanında, ülkemizi merkez olarak kabul et ve en doğuda Japonyanın, Korenin, Mançuryanın Tapınakları bir bak, Sonra Çinin Hindin Farsın Türkün Mabetlerine bak, Sonra Arabın Mısırın, Rusun, Yunanın, İtalyanın, Fransanın , İspanyanın tapınaklarına bir bak.
Dünyada tapıcılık kültürü ister çok İlahlı ola, İster tek ilahlı ola aynı metodu uyguluyor. Ben geçenlerde bir yanlış yaptım komşu oturmasında istemeden de olsa dini konulara girmek zorunda kaldım, az kalsın komşular arasında hır gür çıkacaktı. O yüzden boş verdim artık dinleri diyeceğim ama Yobazlar her yanımızı sarmış.
İnsanımızın çoğu insanlığın serüvenini ezbere tutturmuş höykürüp duruyor. Oysa tahlil ettikleri bir tane din yok. Hiç kimse kendi kitabının, kendi peygamberinin, kendi İlahının vb vs eksiklerini, gediklerini, yanlışlarını, vahşiliklerini görmüyo Ciğer Efendi..
Sanki sen çok görüyon Dünyevi Efendi. Teleskopla mı, Mikroskopla mı, yoksa hipermetrop, renk körlüğü merceklere sahip gözlüklerle mi baktığını sanıyorsun dünyaya. Senin gözlerin göz de ellerin gözleri mertek mi Dünyevi.
Biz Y Kuşağına Şeffalıktan bahsettiler, şeffaf olduk, eleştiriden bahsettiler arşdan ferşden noktaya virüse her şeyi eleştirmeyi öğrendik, hatta en çok da kendimizi eleştirmeyi öğrendik, lakin şu Yobaz Takımına kendi inançını, dinini, ilahını, peygamberini eleştirmeyi öğretemedik. Öğrenemiyorlar.
Nöçün böyle oldu Ciğerim, nöçün ya hu!
Tapıcılara biraz dokunsan ya yakarlar ya yıkarlar ya asarlar ya da sırtlan gibi parçalarlar, sonra kalkar İlahım için yaptım, dinim içim öldürdüm, Peygamberim için şey ettiydim deyü kendilerini zeytinyağı gibi su üstüne çıkarmaya çalışırlar.
İlk Gençliğimden Orta Yaşıma din güzellemesi yaptım, peygamber güzellemesi, kutsal kitap güzellemesi, Allah Tanrı güzellemesi yaptım, çünkü güzel demişlerdi, güzel bilmiştim ben de lakin kirini pasağını yalanını dolanını ahlaksızlıklarını görmeye başladıktan sonra dedim siz misiniz beni yetmiş kuşak atalarımın ağzına sıçan, milletimi köleleştiren, düşünemez, sorgulayamaz duruma düşüren zihnini bulandıran, siz misiniz beni hayatımı, zamanımı çalan deyü şimdi hepsinin ağzına sıçayım diyorum amma bakıyorum hepsi HAJ İKİ O kullanıyor. Bağımlı olmuşlar yaşama resmen. Atın leyn kendinizi kamyonların altına ey tapıcılar diyorum, kimse HAJ iKİ O kullanmaktan vaz geçmeyoru..
İnsanın, atanın, ananın, kardeşin, yârin, dostun, arkadaşın gönlü vardır, kırılır, lakin Tanrının, Allah’ın, Ra’nın, Göktegrinin, Odinin vb vs gönlü yoktur ki kırıla.
Bu İsevi takımı var ya, İskandinavya ya cihat eylerlerken, o bölge halkının kutsal ağaçlarına saldırmışlar önce, kutsal meşelerini, kutsal çınarları vb vs kesmişler,yakmışlar, yıkmuşlar, köklemişler. Sonradan kalkıp, size bir tokat olursa diğer yanağınız uzatın demezler mi? Gel de inan...
Bu Muhammedi takımı var ya,İsevi takımına cihat eylerlerken önce kiliselerine saldırmışlar, köklemişler, taş üstünde duvar, duvar üstünde cam çerçeve bırakmamışlar... Sonradan da demezler mi dinimiz Barış Dini deyü... Gel de inan...
Şu Yahudi takımı var ya, zaten görüyorsunuz güncel çağımızda, kadın kız çocuk ihtiyar demeden, gücü ellerine geçirdikten bu yana kan gözyaşı dinmiyor Kudüs Civarında.. Bunlar mı İnsan ? Bunları dini mi din?
Şu Hindu takımı var ya...
Şu Göktengriciler var ya..
İşte böyle böyle dünyanın neresinde bir tapıcılık varsa; bu tapıcılar sstemlerini kuruyorlar, çekirdekten yobaz yetiştirilip diğeri dediklerinin üzerine salınıyorlar.
İnsanlık alemi;gönlünü ferahlatmanın bir yolunu bulamayınca tapınaklarıyla, ibadetleriyle, dua ve beddualarıyla kendilerinin gönlünü ferahlandırmaya çalışıyorlar. Hindular 6 yılda bir topluyor dindaşlarını mesela, müslümanlar sene de bir Hac yaptırıyor, Papalık desen yağından sütünden yününden ne bulduysa yolmuş cemaatini mesela, İnkaların, Azteklerin tapıcı sistemlerinden bahsetmeye bile gerek yok..Japonundan tut Çin ve Hindine, Mısırından Tut İspanya Kanada Brezilya Amerika Meksiya vb vs her yerde sistemleri aynı. Hık demişler birbirilerinin burnundan düşmüşler sanki...
Şu kafası çalışan ilim adamları var ya, sen de 3 bin yıldır ben diyeyim10 bin yıldır yıldızları izliyorlar, bir yolunu bulup da şu tapıcı dünyadan taşınsak deyü amma evren dediğimiz kainat dediğimiz mekan da öyle hadi gelin, atlayın, zıplayın, uçun buraya gelin demiyoru,
Yine de kafası çalışan insanların sayesinde ihtimalen 500 yıla kalmaz 1000 yıla kalmaz yıldızlara yolculuk başlar.
Emme sorunlar biter mi, şunun şurasından 70-90 yıl yaşıyoruz, ömrümüz kafi gelmiyor bu dünyadan kanatlanıp uçmaya... Ölme eşşeğim ölme Ciğer Efendi... Ne yapacuk şimdi...
Dünyevi, ne dertliymişsin ya hu, çok yalvar Tanrına, seni ışınlasın bu dünyadan.. Yalvar Dünyevi yalvar, sağır mı yoksa senin Tanrı... Ya hu Ciğerim sağır olmayan, kör olmayan bir İlah bul bana istersen gel kellemi kes, kafatasımdan kupa yap çay koy iç, ayran koy iç, su koy iç, rakı şarap koy iç, daha da olmadı kımız koy iç Ciğerim.. Var mı öyle bir İlah.
Yürü git Dünyevi, başımı belaya sokma benim. Benim İlahım senin İlahına benzemez, ben her gün yıldızlar arası yolculuk yapıyorum, o yüzden hiç dünyada ne olup biter, kimi siyer kim sıçar, kim höykürür bilmiyorum. Senin Tanrın, İlahın güçsüz demek ki veya seni canlıdan mahluktan yaratıktan insandan saymıyor demek ki seni dünyevi işlerle uğraştırıp duru.. Gel Dünyevi benim İlahıma tap, benim İlahıma yalvar, her gün bir başka galakside gezelim, gezenin gönlü bunalmaz Dünyevi.
Ciğerim biraz alçaktan atsan, ya hu öyle bir söz vardı ya; ufak at da çivçivler yesin deyü...
Tapıcının her türünden taptığına sığınmaktan başka yol bulamadım Dünyevi.
Not: Bazı kelimelerde pek az ş harfi j olabilir
Not 2: Yobazlar gitsin kumda oynasın
Not 3: Ciğerim en sevenine emanet ol. Neye tapıyorsan tap yeter ki eksilmesin yüzünden tebessüm, namerde muhtaç olmayasın, diğer tapıcılara da hak ver , onlar da tebessüm etsin emi. Oyununa gelme dini kurumların, devletlerin istihbarat örgütlerinin, tekelleşmeye başlamış büyük şirketlerin, eski kuşaklardan kalmış artık epeyce bunamış başkanların, başbakanların, lordların ağaların, ultra zenginlerin emi..
Not: Gu Family Book ( Kore Dizisi-Dublajı yok, Altyazılısı var) diye bir dizi izliyorudu Dünyevi, bir iki yazı yorum ülkeden dünyadan bir kaç haber okudu, şartelleri attı. Daha doğrusu yandı, Elektrikçi ustası tanıyan varsa karanlıkta bırakmasın beni, göndersin.. Galiba sigorta kutusu yandı değişmesi gerekecek. Kaç para sizin İlahınız?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.