- 135 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Namaz kılmayana "dini nikah kıymeyın"
Namaz kılmayana "dini nikah kıymeyın"
"Dini nikah"muvahhidin hakkı...Muvahhide haram yok.çünkü harama meyli olan muvahhit değil..."Dini nikah"müşriki zinadan haramdan korumaya yetmez.Muvahhidlik ise zinaya düşmez...tevhiddir davası çünkü.Esmayadır kulluğu çünkü.Şafiye kulluk olmayan cima esmaya kulluk olmayan cima zaten zinadır öz ve amaç olarak.şirke kulluktur çünkü...
Namaz kılmayana "dini nikah kıymeyın" vebale girersiniz boşanırlarsa...
Muvahhidn hakkıdır "dini nikah"çünkü haramlarla kavgası var muvahhidir...Fıkhımızda mantık şudur:İçki haram ama fıkhımız der ki destek veren her eylem her hal her düşünce her duygu da haramdır...Haramla kavgası olmalı"Dini nikahın"
"Yasak meyveyi"yemenin Allaha zararı yok el-Hakim nimetlenenler ve kahra uğrayanlarla ilgili piramit oluşsun istemiş iki piramit var oluyor işte.Muvahhitler-müşrikler piramidi... veya yarım küresi...kuzey güney yarım küresi..cehennemin dibi "esfel-i safiline ait...
Yasak meyve"sünnetullahtır müşrik hem Allahı hem de yaasak meyveyi seviyor Muvahhit yokluğu hiçliği tatmış"Yasak meyveyle bağı yok.
Müşrik de olsa Esmaya sarılan kazanıyor sünnetullah bu.Allah ne kaybeder-nede kazanır.Muhtaçlıktan beri ekmel ulu eksiksiz çünkü
"dini nikah"muvahhidin hakkı.mürtede dini nikah kıyma zaten var olan nikahı bile bozulur der fıkhımız...
Muvahhid esmaya sıkı sıkı sarılan kul olandır...Kahhar onda tecelli etmez.alimdir Rahmana kuldur.adalete kuldur askerdir o.
Sünnetullah.sebeb-sonuç kuralları değişmez muvahhid ol...asiydi hz Adem bile.asilikleri öğretir Kahhar ismi.LATİF de rızaları
Muvahhid olmayan zaten dini bozar...dini nikaha saygıyı da bozar o...zinadır evliliğide...haramdır evliliği de...ateistle evlennemezsin der fıkhımız işte.
Namaz kılmayana "dini nikah kıymeyın"
Eski hocalar tevbe ettirirlerdi ve 54 farzı saydırırlardı hiç değilse şehadet getirtin"dini nikah" kıydıklarınıza...En az iki rekat şükür namazı kıldırın...dini nikaha sizin de mi saygınız yok ey hocalar.
Muvahhidliğine şahit olsun evliliklerin ve seçtiğin kadın...Kirli kirliye temiz temize ...der adl sıfatı.Allah adl sıfatına asi olandan RAZI olmaz...Peygamber (s.a.s.) 25 yaşında iken ilk evliliğini, kendisinden yaşça hayli büyük ve dul bir kadın olan Hz. Hatice (r.a.) ile yapmış ve bu evlilik yaklaşık 25 yıl sürmüştür. Kendisine yapılan onca teklife rağmen hayatının bu zinde döneminde başka bir kadınla evlenmemiştir.
Muvahhidliğine şahit olsun evliliklerin ve seçtiğin kadın..
Adam "dini nikahım var"diyor ama seçtiği kadın sanki müşrik...Muvahhiktir üstünlük."dini nikah"saygı görmez ki müşrikse eşin.ey Nuh..."bu mal benim der ama hz Hatice annemiz malını Muvahhidlik davasına adadı...
Kahhar -Latif sıfatları haram-helal öğretisi yapar."acılar gerçeği bildirir""lütuflar-mutluluklar da"gerçeği buldurur insana
Esmaya asi eylem hal düşünce duygu sebebtir KAHHAR sıfatının tecellisine.Muvahhid ol hz Adem de muvahhidliği öğrendi TEVVABA sarılınca...şeytan TEVVABA sarılmadı müşrik kaldı esmaya uzaklık şehadetinde kabul olmadığına işarettir...imtihanda belli olur "İnandım"demekle inanmış değilsin"der Kur’an çünkü.
Peygamber NUH da müşrik kadını boşamadı ama İslamdan döneni boşa.mürteddir o...
Muvahhidliğine şahit olsun evliliklerin ve seçtiğin kadın... arkadaşın dostun müşrikle de ticaret yap ama ümmetin zararına bir ticaret şahitlik etmez ki muvahhitliğine.Muvahhitliğine şahitlik etmeli her eylemin halin düşüncen duygun.siyasetin ticaretin yani yaşamın...
Haramlar müşrik halidir.Asilik eylemi hali düşüncesi duygusu.asiliğini zehrini arındır.Yani şirkle asilikle kavga et.Muvahhit ol
Esmayla kavgalı olanlar şirke sebebolanlar haramdır ölçü esma çünkü.Ölçü ilim şeker hastasına ekmek bile haramdır der ilim.ALİM de.
Alimin RAZI olmadığı Allahın razı olmadığıdır...evliliğini alimlere iştişare et..."Dini nikahım var"demen yetmez.hz Nuhun oğlu KENAN da müşrikti...dinlemezdi hz NUHU...Kahhar razı değilse o eylemi hali düşünceyi duyguyu terk et...evliliğin siyasetin muvahhidlik davasına o sarayın duvarına bir tuğla olsun.Hz Nuhtan öndedir hz Muhammet evliklerinde hz Nuhtan...
Kadını emanet görene zina yok.Allahın emaneti bil zarar verme.zina zarar verme varsa zinadır değilse nikahtır.Nikadın özü muvahhidlik davasına hizmetse esmaya hizmetse...adil razıysa Allah da Razı.Rahman razıysa esmaya kulluk varsa Allahın rızası vardemektir...ölçü bu."dini nikah"ölçü değil.zararlı evlilkler yapmayın dini nikah"kolaylaştı diye.
Sana verilenleri sahiplenirsen müşriksin emanet bilirsen muvahhitsin.Faiz malı sahiplenene haram.malı sahiblenmeyene değil neden mi...Hiçim diyen faiz gelirini de hadim kılar tevhid davasına çünkü...Malı ilmi şefkati sahiplenmek Haramdır müşrik halidir.can mal ilim sana emanetleri Allahın şükret...
Ayet icma kıyas hadis delil değildir.esma delil.esmaya kulluk farz.haram dediklerimiz asilik intihar ve şehitliğin farkı niyette
Ayet ölçü değildir.ölçü esmadır esmaya kulluk için faiz almak ve vermek helaldir.görevdir farzdır.Sömürgecilikten kurtulmak içinse Bu mantıkla değerlendir malı sömürgeci olmaktan kurtul malınla canınla şükür budur cihad da budur...
Kur’an evlenmeyin de dermiştir işte ayet...: Geçmişte olanlar bir yana, babalarınızın nikâhladığı kadınlarla evlenmeyin. Şüphesiz bu, çok çirkin bir hayâsızlık, Allah’ın gazabını celbeden bir günah ve pek iğrenç bir yoldur! (Nisa Suresi’nin 22) dini nikah hilecilerin işine yarıyor bazı hocalar da alini hanımını veliye nikahlıyor...boşanma gerçekleşmeden...bu felaketin önüne geçilsin artık..."dini nikah" paracı hocaların elinde oyuncak olmuş...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.