- 212 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ömür.
Oldukça ayaz bir ömür tüketiyoruz yapraksız ağaçlarda tüneyen kar kuşları gibiyiz.Yorgun ve çekingeniz.Niçin böylesi tozlu dikenli çakıllrı yollarda ömür tüketiyoruz.Anlamak istemiyoruz görmezden geliyoruz ölüm denen yolculuğun tirenini.Kara bir duman pencerelerden içeri girer .Sonra bir kadın girer hayatınıza toroslardan tahtalı dagında bir geyik dolşarı.Özgürce koşturur yamaçlarında ömrün.Sen şalvarları yerlerde sürünen aşk.Ben senin yüreginde bulunamam aglayamam yitenlerinin ardından .Soyunup sevişmeyi bilmez gözlerim benim.İşsiz erkekler ve yosma kadınlar hep yazlız uyanır sabahında mevsimin.Ömür kısa bir hikayedir anlamıyoruz.Saçları sarıya boyanmış rezil dişiler dolaşıyor gecede.Sarhoş bir kadın tecavüze ugruyor.Devrimci bakışlı bir hüzün sevimliyor ülkelerimi benim.Ah bende sevmek isterdim .Bende koşmak isterdim aşkın peşinde.Öyle kemikleri sızlatan hasretlerde bende hastalanmak isterdim.Bu sabah sucuklu tost yedik.Keyiflendi umutlarımız.Çayımız vardı kapımızı çalan olmazsada bizde severdik baharda doğan kuzuları vakitsiz ölümlerde .Yitiklerimiz oldu bizim.Bence dünyayı işçiler yeniden kuracak.Esmer kaderli kadınlar öncülü olacak yaşamanın.Haydi bu sabah şiirler okuyalım gözleri nemli kadınlar için.Ürkek ördekler gibi ıslanalım hasretin sularında .Parasız pulsuz ve umutsuzda yaşamak neymiş anlatalım mor gecenin hikayesinde.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.