- 314 Okunma
- 2 Yorum
- 6 Beğeni
Kör Muhafızlar
Ellerimi karanlıkla örtülü dip bir saç çukuruna indirdiğimde, çembere yakalanıyorum. Yakalandığımda çemberin kırbaçına isapet edip düşen gözlerimi gözetliyorum. Avuçlarımda, göz çukurları oluşuyor. Bir göz kapının aralığında kafatasımı görüyorum. İçerisi kızıl toprak yığını. Terazi otturduğu koltuğu tütsülüyor, kirli cesetler yüzünden. İçerisi alabildiğinde mezar boylarına açılan, sarkaçlı kalp menifestoları. Sarkaçlı kalp isimleri, boynun alt kısmında düzenlenmiş bir yığın kaşık kemiğinden gelmektedir. Göz kapısından el tırnaklarımın üstüne basarak aklımı kapı aralığından yutkunarak geri çekiyorum. Yutkunmama kaçarak, tırnaklarımdan düşen bir çığlığı emziriyorum. Göğsümden boşalan harflerle. Harfler, çölde kromozomlardan yarattıkları eşsiz cehennemin kapı tokmaklarıdır. Ağzımdaki kurşun sapanındaki kuşlara emirler vererek yavaş yavaş kendimi susturuyorum. Çöldeki kum tepeleri gökyüzüne doğru uzanan haliçlere dönüşüyor. Kör muhafızlar, ağızlarında fil büyüklüğünde insan eti parçaları taşıyor.
vssssssss vssssssssssssss
devamı öncekisahnede
geçiyor18ocak24
Ana Karakterler:KÖR MUHAFIZLARIN GÖZLERİ
Kör Muhafızlar Yazısına Yorum Yap
"Kör Muhafızlar" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
18 Ocak 2024 Perşembe 23:12:22
Tatlı tebessümlerimle
vssssssss vssssssssssssss
Pek tadınız yok gibi bu akşam Believe_TülAySLAN Öğretmenim
Hayra vesile olması umuduyla
Believe_TülAySLAN
@believe-t-layslan
Olsun İmran Bey
Teşekkkür ediyorum Beyfendiliğinize
Saygı ve sevgiler
Teşekkkür ediyorum Beyfendiliğinize
Saygı ve sevgiler
Düzenleme:19.1.2024 00:09:23