- 138 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Müşrikten farkımız Kibir...
Müşrikten farkımız Kibir...
Hiçlik amaçlı olmaktır takva.İhlas.Kulluk."Oğul"diyen oğula"Hak Ali" diyen Aliye.Üstün ırkım diyen ırkına kul.Allahtan dolayı sev
Müşrikten farkımız Kibir...
Kabil-Habil adem-şeytan farkı Kibirdir.Niyete etki eder kibir."Ben üstünüm"dedi ebu cehil."Oğul"dedi kilise."Hak Ali"Hiçlik amaç olsun rıza amaç olsun...
Müşrikten farkımız Kibir...
Peygamberler elçiyiz derler...yani emanetçiyiz derler...sahiblik taslamazlar...vahiy hediyedir...ilmin sahibiyim demezler peygamberler...
Müşrikten farkımız Kibir...
Kabil-Habil kibirde farklıdır.Biri hiçim der biri esmadan payım var der.Üflenen bana ait der.emanetçiyim demez.KİBİRLİDİR Kabil
Kaynak aynı indirilen dinler örtüşür.Kabille -Habil NİYETTE farklı.Niyeti hiçliktir ihlaslının.Allaha ikisi de inanır.Üstünlüğü inanmada görür."Oğulum"der..Müşrik.esma rol kapmak peşindedir Allahtan şefaat çalar yetki çalar Allahtan.yakınlık çalar"Oğul İsa"oğulluk çalmış kilise beyni.
Müşrikinde mü’minin de eylemi hali aynıNİYETTEDİR fark"72 millet dahi elin yüzün yumaz değil"Allah sevgini mesleğinde de göster.meslek bana emanet de evlat emanet de veren sorgulayacak da de...akıl verdi nükler yapmadın mı vay haline...Müşrikten uzman olmadın mı mesleğinde vay haline...o namazların ödüllerinden vereceksin eksiye düşme cehenneme yuvarlanırsın.
Müşrikten farkımız Kibir...
Üflenen kader.ruh değil.Ruh ihlas...şuur...Adem toprak görev üflenince muhtaçlık duydu.ve muhtaç oldukları üflendi.emanetler onlar.Kibirlenme verilenle...parçayım da deme.Adem topraktan yaratıldı ve o aynaya görüntüler üflendi.hep ayna...sahip değil.görüntünün kaynağı ayna değil ayna görevli sadece...
Müşrikten farkımız Kibir...
Mal seninse neden ölüyorsun.Baki olmayan sahib mi emanetçi mi.üflendi bir pay esmadan sana.Üflenen görevin için
"Şahid ol yarab"de kibirden sahiplenmekten kaynaklık iddiasından kaç...elciyim görevliyim de alimim Rahmanın hakım "enel_hakım"deme...hakka kulum de...Kibirdir Kabil-Habil.Şeytan -Adem farkı ve tevbe et şükret sabret...kibirlidir şükürsüz de sabırsız da tevbesiz de...
Müşrikten farkımız Kibir...
Üstünlüğün ululuğun yolculuğudur manevi yolculuk.Her meslekte uzmanlaşmak bir manevi yolculuktur.İhlasla çarpılır o emekler.Mesleğinin"Şahit ol yarab" diyerek hakkını yaptığını göster.Şehadetin bir hakkı var.ihlaslılığın hiçlik davalılığın kibirsizliğin ...hakkı var.akıl verildi Nükler üretmedin geri kaldın müşrikten gör acılardan acı beğen hem bu dünya da hem de ahirette...Namazlarından alınıp günahın affedilecek...değilse hakkın yok affa...
Müşrikten farkımız Kibir...
Ölçü esmadır.o ölçüye göre Adem de esmadan payı azlardan oldu şeytan da.İkisi de zalim oldu.İkisi de kibirli olduÜstünlük ölçüsü o
Müşrikten farkımız Kibir...
Esma payı eksiktir kibirlinin rahmanlığı ilmi eksik batiniliği Kabalacılığı... kibirliler oluşturdu.Sınıflaşma oldu.KİBİRLİ onlar.hiçim de.ihlas bu.üstünlük kullukta hiçlikte.rıza için kul olmada."Şahit ol yarab" demeyen kibirlidir.sorgulanmayı inkardır bu.
Evet...kibir (kibr), tevazuun karşıtı olarak “kişinin kendini üstün görmesi ve bu duyguyla başkalarını aşağılayıcı davranışlarda bulunması” demektir;
Evet...hakkı kabul etmemek ve insanları küçümsemek, hor görmektir kibir... (Müslim, “Îmân”, 147) kibir Allahtan gayrı bir şeye kibir vermektir"Allahu ekber"de.diğerlerinde kibir emanettir de...
Kibir bozulmuş bir fıtratın eksikliğin ürünüdür...Şeytan fıtraten eksik Kabil de...bozuk aynalılar onlar...Öyle horozlar vardır ki öttükleri için güneşin doğduğunu sanırlar.
Edep ya hu...denilmiş varlıkta tek büyük Allahtır...oğlu kızı yakını dostu olmaz Allahın ödül kazanan ostudur deme sevgilisidir de...Takdir ettiğidir...de...ölçü esmadır takdir ettikleri var Allahın da... Adl sıfatının tecellisi gereğidir...İlahlığının gereğidir...Kibir ve gururlulukla haddini aşanı Cenab-ı Hak yerden yere çarpar.
Meşe gölgesinde filizlenen yosunlar çok kere kendilerini meşe fidanı sanırlar. Kibirli bir yanıgı içindedir...zanlıdır...aldatılmıştır sadece.Kibir tek Allahın hakkı.Zenginim deme verildi de.veren Alan var...de
Kibir bele bağlanmış bir taş gibidir. Onunla ne yüzülür ne de uçulur.Saltanatı veren alır da koca Osmanlı ne oldu o hanedan ne oldu.ne olacağım ...de
Müşrikten farkımız Kibir...
Vefa İstanbulda bir semtin adı
Kibirli insanlar başarıya sırtlarını dayadı mı öğle vakti üstüne bastığı gölgeyi bile küçük görür."El_Vafi"sıfatına kulluğu olmaz Kibirlinin.Kabil baba hatırı bilseydi Habili öldürmezdi.Mal sevgisi ile Basına da asi oldu Şeytan Allaha asi oldu.Vefasızdır Kibirli...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.