- 254 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
RT. Erdoğan Ve Onun Sahte Dindar Üyeleri
"Gerçek hayatı yaşayamayanlar hayallerde yaşarlar."
Çünkü yaşattırmak istediği hayata engel olmuşlardır.
"Hayaller uçsuz bucaksız ama sonsuz değildir." Sınırları olmasa bile, bir sonu vardır elbette...
"Sabrın sonu selamettir" sözü, biz de hayırla neticelenmedi. Ama bunun suçu ne sabırda ne selamette. Bu suçun sahipleri, "Bizi mücadele etmeye karşı engelleyen geri kafalı cahil toplumdur." İmansızların kendi çıkarlarınca, bize (deneme) şansı bile sunmayan aptalların oyuncağı olduk...
"Biz onları, büyüklerimiz her şeyin en doğrusunu bilir olarak gördük. Sanki sonumuzu hesap ediyorlarmış gibi." Ama o bencil beyinler, bütün akılları elinde oynattı, hayatları kararttı, akılları baştan aldı...
Ne keşke? Hangi keşke?
Artık hayâl kurmak bile pahalı. O yüzden imkansızları hayâl edip, kendini kuruntu senaryolarla avutmaya çalışıyorsun.
Ve diyorsun ki "Bu ben değildim" umarım imkansız dediğim hayaller gerçek olmaz.!
"Tıpkı yapılabilecek iyi şeylerin olmayışı gibi olur sonu."
Allah bile kuluna böyle ağır cezalar vermedi. Ama insan soysuzu çok canlar aldı, çok canlar yaktı. Senin (kaderin) insan öldürmek değildi, insanların hayatlarını karartmak değildi. Senin iraden (kader) değildi. Ama sen bencilliğinle (kadere) suç attın. Senin vazifen (şeytanlık) yapmak değildi. Senin vazifen insanlığı yaşatmaktı. "Kurtuluşa (vesile) olmaktı."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.