- 361 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ESKİŞEHİR'DE AŞK ŞİİRLERİ YARIŞMASI DÜZENLENDİ...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
MERSİN’DE EDEBİYAT FESTİVALİ YAPILACAK...
11-12-13-14 Ocak 2024 tarihlerinde ’’MBB Kongre ve Sergi Sarayı-Mersin’’ adresinde ’’Mersin 2.Uluslararası Edebiyat Festivali’’ gerçekleştirilecektir, ilgilenenlere önemle duyurulur.
***************************************************************************************************
Eskişehir Sanat Derneği yöneticileri, 6. Yücel Saraçoğlu Aşk Şiirleri Yarışması düzenledi.
KATILIM KOŞULLARI;
-Yarışma, sadece Aşk Şiirlerini kapsamaktadır.
-Katılımcı, en çok 3 (Üç) şiir ile katılabilir.
-Şiirler A4 kağıta 12 punto, 1.15 sıra aralığı ile bir sayfayı geçmeyecek uzunlukta bilgisayar ile yazılmış olacak.
-E posta ile gönderilenler, kabul edilmeyecektir.
-Yarışmaya, rumuz ile iştirak edilecektir. Kapalı zarf içersine şairin Adı-Soyadı-Telefonu-E posta Adresi ve kısa Özgeçmişi konulacaktır.
-Birden fazla şiir ile katılanların, sadece bir şiiri ödül alabilir.
-Son katılım Tarihi. 30 Ocak 2024 Salı’dır.
-Yarışma sonucu, 25 Şubat 2024 tarihinde Eskişehir Sanat Derneği’nin İnternet Sitesinde açıklanacaktır.
ŞİİRLERİN GÖNDERİLECEĞİ ADRES;
Eskişehir Sanat Derneği
İstikbal Mahallesi, Şair Fuzuli Caddesi, No.28/2
Odunpazarı–Eskişehir
Bilgi için.whatsaap 0-535-3238363
[email protected]
Ödül Tarihi.28 Şubat 2024 Çarşamba.
ÖDÜLLER;
Birincilik-İkincilik-Üçüncülük ve 7 Başarı Ödülü olarak, plaket ve Ödül Belgesi verilecektir.
Ödül alan şiirler, derneğin e-dergi olarak yayınladığı “Eskişehir Sanat” dergisinde yayınlanacaktır.
FOTOĞRAF DA KERİM ÖZBEKLER ’’ŞAİRLER ŞÖLENİ’’ İÇİN DAVET EDİLDİĞİ SİVAS’IN HAFİK İLÇESİ’NDE Kİ HAFİK GÖLÜNDE SANDAL SEFASI YAPARKEN GÖRÜLÜYOR.
****************************************************************************************************
48 YAZAR VE ŞAİR AYDIN’DA OKUYUCULARI İÇİN KİTAP İMZALAYACAK, KİTAP VE ŞİİR SERGİSİ AÇACAK...
Aydın Yazarlar ve Şairler Derneği ile Söke Yazarlar ve Şairler Derneği yöneticilerinin organizesi ile Aydın Adnan Menderes Bulvarı üzerinde bulunan Aydın Büyükşehir Belediyesi’ne ait ’’Vali Yazıcıoğlu Kültür ve Sergi Salonu’’nda 08-09-10-11-12 Ocak 2024 tarihlerinde aşağıda isimleri yazılı olan yazar ve şairlerin kitap imza-kitap ile şiir sergileri açık olacaktır. Galeride yer alacak yazar ve şairlerin isimleri, aşağıdaki şekildedir. Şükrü Öksüz-Savaş Sarıkaya-Yaşar Uyar-Erkan Acar-Ergün Gül-Ayten Bozkır-Salih Erdem-Hasan Sürer-Tülay Sarayköylü-Abdulkadir Güler-Oyhan Hasan Bıldırki-Beyhan Erdoğan-Şaban Kahraman-Levent Topludal-Hüseyin Zeybek-Abdullah Bedeloğlu-Ayşegül Derin-Ali Nihat Düzgün-Sermet Apaydın-Osman Gökçe-İbrahim Kiraz-Melek Meral-Mehmet Işılak-Çetin Aslan-Zeynep Eman-Cemal Şimşek-Saadet Kılıçaslan-Aysel Akgün-Bekir Aygül-Güner Tekin-Deniz Süheyla Ergüler-Fuat Gürsoy-Hamide Balıkçı-Mehmet Vergili-Ünver Pazarlı-Yankı Köseoğlu-Aşır Tunca-Ali Haydar Öztürk-Ahmet Ünal-Nejla Baştuğ-Kevser Akın-Ergün Doğan-Yaşar Çağbayır-İbrahim Soyalar-Mehmet Tenekeci-Rafetdin Bülbül-Ahmet Yalçınkaya-Mehmet Oral. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
****************************************************************************************************
GAZETECİ-YAZAR ALİ GENÇLİ KUŞADASI’NDA 2.DEFA NOSTALJİ GAZETELERİ SERGİSİ AÇACAK...
10 Ocak 2024 Çarşamba günü, saat.13.30’da;Kuşadası Belediyesi İbramaki Sanat Galerisi-Türkmen Mahallesi, Atatürk Bulvarı, No.50/7 Kuşadası-Aydın
Tel.0-256-4604040 veya 4447114 Fax.0-256-6404088 adresinde, ’’10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’’ nedeni ile Gazeteci ve Yazar Ali Gençli tarafından ’’2.Nostalji Gazeteleri Sergisi’’nin açılışı yapılacaktır, sergi 10-11-12 Ocak 2024 tarihlerinde açık olacaktır. ilgilenenlere, önemle duyurulur.
****************************************************************************************************
ÇUKUROVA EDEBİYATÇILAR DERNEĞİ (ÇED) YÖNETİCİLERİ BU YIL ADANA’DA YAPILACAK OLAN 16.KİTAP FUARI’NDA AĞIRLIĞINI HİSSETTİRECEK...
16. Çukurova Kitap Fuar’ında, Tüyap’la ortak proğramları organize eden derneğin etkinlikleri aşağıdaki şekildedir.
15 OCAK 2024 PAZARTESİ;
AKDENİZ SALONU
14:00 – 14:45
Söyleşi: Çukurova’nın Değerleri-Mehmet H. Doğan
Konuşmacı: Cemal Ünal
Düzenleyen: TÜYAP-Çukurova Edebiyatçılar Derneği
*****
16 OCAK 2024 SALI;
AKDENİZ SALONU
12:00 – 12:45
Panel: Hasan Hüseyin Çabuk Anması
Moderatör: Muharrem Öztürk
Konuşmacılar: Ahmet Ünsal, Bekir Dağsever, Mehmet Demirel
Düzenleyen: Çukurova Edebiyatçılar Derneği
*****
14:00 – 14:45
Söyleşi: Çukurova’nın Değerleri-Dadaloğlu
Konuşmacı: Bekir Dağsever
Düzenleyen: TÜYAP-Çukurova Edebiyatçılar Derneği
*****
17:00 – 17:45
Söyleşi: Çukurova’nın Değerleri-Karacaoğlan
Konuşmacı: Karaca Yakup
Düzenleyen: TÜYAP-Çukurova Edebiyatçılar Derneği
*****
17 OCAK 2024 ÇARŞAMBA;
AKDENİZ SALONU
13:00 -13:45
Söyleşi: Çukurova’nın Değerleri-Turan Altuntaş
Konuşmacı: Mehmet Demirel Babacanoğlu
Düzenleyen: TÜYAP-Çukurova Edebiyatçılar Derneği
*****
14:00 – 14:45
Panel: Arif Nihat Asya (Hayatı Ve Bayrak Şiirinin Yazılış Hikâyesi, Şiirlerinden Örnekler)
Moderatör: Yaşar Yıltan
Konuşmacılar: Mustafa Naci Özer, Faruk Aktaş, Cemal Ünal
Düzenleyen: Çukurova Edebiyatçılar Derneği
*****
16:00 – 16:45
Söyleşi: Çukurova’nın Değerleri-Muzaffer İzgü
Konuşmacı: Mustafa Naci Özer
Düzenleyen: TÜYAP-Çukurova Edebiyatçılar Derneği
*****
18 OCAK 2024 PERŞEMBE;
AKDENİZ SALONU
12:00 – 12:45
Şiir Dinletisi: Şiirin Sesi
Moderatör: Halise Tekbas
Katılımcılar:
Enver Seçinti,
Bekir Halk, Mustafa Temel, Cemal Ünal,
Ismail Bunduk,
Sibel Demirel Burhan Bilgiç, Süleyman Bektaş, Fatoş Tekbaş,
M Naci Özer,
Bekir Dağsever, Fuat Duymaz, Sureyya Filiz ,
TC Lutfi Küpeli Mehmet Şahin , Yakup Karaca , Mehmet Öztürk, Haydar Çağlar, Emin Doğan,
Mehmet Demirel Babacanoğlu, Şükran Bayrak, Sıtkı Demir,
Musa Dinç.
Düzenleyen: Çukurova Edebiyatçılar Derneği
*****
17:00 – 17:45
Söyleşi: Çukurova’nın Değerleri-Demirtaş Ceyhun
Konuşmacı: Mustafa Temel
Düzenleyen: TÜYAP-Çukurova Edebiyatçılar Derneği
*****
19 OCAK 2024 CUMA;
AKDENİZ SALONU
13:00 – 13:45
Söyleşi: Çukurova’nın Değerleri-Kamuran Şipal
Konuşmacı: Süreyya Filiz
Düzenleyen: TÜYAP-Çukurova Edebiyatçılar Derneği
*****
16:00 – 16:45
Söyleşi: Çukurova’nın Değerleri-Şener Şen
Konuşmacı: Fatoş Tekbaş
Düzenleyen: TÜYAP-Çukurova Edebiyatçılar Derneği.
İLGİLENENLERE, ÖNEMLE DUYURULUR.
****************************************************************************************************
TARİHTEN 1 YAPRAK...
KERİM ÖZBEKLER’İN DUYGU VE HİZMET ZENGİNLİĞİ...
PROF.DR.İSA KAYACAN
Başbakanlık Basın Müşaviri
BAKANLIKLAR-ANKARA
[email protected]
Kerim Özbekler, Aydın ilimizin, Nazilli ilçesinden seslenmeye devam ediyor. Hele internet sistemi geliştikten, Kerim Özbekler’in inisiyatifine girdikten sonra, O’nun sesini, ses getiren mesajlarını her gün duymak, görmek mümkün hale geldi. Hatta yetişmenin zorluğundan sözetmek de mümkün. Maşallah!..
Kerim Özbekler’in bilinen bilinmeyen pek çok özellik ve güzellikleri vardır. Bir kere paylaşımcıdır. Eline geçen her türlü metaryeli değerlendirir, çoğaltır, toplumun yararına sunar.
Kerim Özbekler tam bir Nazilli fanatiğidir. Nazilli’ye, Nazilli’lere sevdalıdır. Aydın ilimizin, Nazilli ilçemizin tanıtımı için gece gündüz çabalar Kartpostallarla, broşürlerle, dergilerle, gazetelerle bu bölgenin tanıtım için gayret üstüne gayret sarfeder.
Dostlarıyla ilgili bir dergide, bir kaç satır yazılan, röportajlar yayınlansa, o dergi ve gazetelerden hemen gönderir. O’na ulaşan dergi ve gazetelerle ilgili dağıtım mekanizmasını işletir.
Son olarak tanık olduğum bir Kerim Özbekler dağıtım sistemi içinde yer alan İstanbul’da Nazilli çıkışlı, gazeteci Muharrem Ersal tarafından yayınlanan “Yöneticimiz ve Biz” Dergisi’nin bir kaç sayısını bana göndermesi. Bu sayıda, Abdülkadir Güler dostumuzun benimle ilgili yazdığı, “İsa Kayacan Guinness Rekorlar kitabına girmelidir” başlıklı yazısının bulunması, Kerim Özbekler’in hareket noktası olmuş. Teşekkürlerimi, sevgi ve saygılarımı sunmak istiyorum.
Kerim Özbekler, yıllardır Nazilli çıkışlı tanıtım hareketlerinin öncüsüdür, lokomatifidir. Nazilli’nin Kültür Elçisidir. Araştırmalarını kitaplaştırılmıştır. Bu kitapları, Nazilli ve Aydın çevresindeki okullarda, kütüphanelerde yer almışlardır. Siyasetin içinden de seslendiği olmuştur Kerim Özbekler’in. Şiirleri vardır duygu zenginliği içinde okurlarının karşısına çıkarılan, dergi ve gazetelerde yer alan. Gazeteler yayınlanmıştır uzun soluklu. Kerim Özbekler, 01.Kasım 1951 Nazilli doğumludur.(07 Ocak 2014)
****************************************************************************************************