- 306 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EDEBİYAT DÜNYASI'NDAN KISA KISA DUYURULAR...
BASIN YAYIN SANAT EDEBİYAT ŞİİR DÜNYASI’NDAN KISA KISA DUYURULAR...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
Merhaba Kerim Bey,
Aşağıdaki metni, mail zincirine ekleyebilir misiniz ?
Selam ve sevgiler, 30 Aralık 2023 Cumartesi-22.44.
Güray Gümüş
*
Merhaba,
Türk dili ve edebiyatı alanında, doktora yapıyorum. Mesleğim, editörlük. Kırmızı Kedi Yayınları-Beyan Yayınları-Monografi Yayınları- Mühür Yayınları-İzmir Kalkınma Ajansı Kültür Yayınları (Kamu kuruluşu), çalıştığım yayınevlerinden bazıları. Yerel gazetecilik tecrübem de bulunmaktadır, mesai saatlerim dışında ihtiyaç duyan yazarlarımız için editörlük-redaksiyon ve danışmanlık hizmeti veriyorum. Profesyonel Osmanlıca çeviri, editörlük ve Türkçe ve edebiyat özel dersi için de iletişime geçebilirsiniz.
Güray Gümüş
0-546-5601735
[email protected]
*
Sayın GÜRAY GÜMÜŞ,
Yazınız facebook’ta yayınlanmıştır, 10 gün sonra ki bültende de yer alacaktır. Bu vesile ile çalışmalarınızda başarılar dilerim, 31 Aralık 2023 Pazar-10.29.
KERİM ÖZBEKLER
****************************************************************************************************
DÜNYA AŞIKLAR-ŞAİRLER-YAZARLAR-SANATÇILAR KÜLTÜR YARDIMLAŞMA EĞİTİM DERNEĞİ YÖNETİCİLERİ ANKARA’DA ’’SOHBET-ŞİİR VE TÜRKÜ ETKİNLİĞİ’’ DÜZENLEDİ...
04 Ocak 2023 Perşembe günü, saat 19.00’da;Kabakçı Konağı Samanpazarı-Ankara adresinde, Dünya Aşıklar Derneği yöneticilerinin ’’Sohbet-Şiir ve Türkü Etkinliği’’ icra edilecektir. Etkinlik, herkese açık ve ücretsizdir.
Dernek adresi, aşağıdaki şekildedir.
Aşık Yakup Temeli
DÜNYA AŞIKLAR DERNEĞİ
Şehit Cengiz Karaca Mahallesi, 1057 Cadde, No.33/A
ÖVEÇLER-ANKARA
0-533-2139296
Tel+Fax. 0-312-4796996
[email protected]
İlgilenenlere, önemle duyurulur.
****************************************************************************************************
DENİZLİ’DE ŞİİRİNİ ALDA GEL ŞİİR VE MÜZİK ETKİNLİĞİ’NİN 50.NCİSİ YAPILACAK...
06 Ocak 2024 Cumartesi günü, saat.13.00’de;Nihat Zeybekçi Kültür Sarayı, 5.Salon Delikliçınar-Denizli adresinde, Genel Başkanlığı’nı Hüsamettin Tat’ın yaptığı Egeli Araştırmacı Yazarlar Birliği (YAZAR-BİR) yöneticileri tarafından her ayın ilk Cumartesi günü düzenli olarak yapılan ’’Şiirini Al da Gel Şiir ve Müzik Etkinliği’’nin 50.ncisi gerçekleştirilecektir. Denizli’den veya Denizli dışından toplantıya gelen şairlere sahneye çıkarak şiir okuma imkanı verilmektedir, ilgilenenlere önemle duyurulur.
****************************************************************************************************
YAZAR İSMAİL ZEKİ ERDOĞAN İZMİR’DE OKUYUCULARI İÇİN KİTAP İMZALAYACAK VE SÖYLEŞİDE BULUNACAK...
06 Ocak 2024 Cumartesi günü, saat.14.00-16.00 arasında;Be Water Coffee&Book Store-Kültür Mahallesi, 1389 Sokak, No2-A Alsancak-İzmir adresinde, araştırmacı yazar İsmail Zeki Erdoğan ’’Evrenin Ötesine Yolculuk’’ isimli kitabını okuyucuları için imzalayacak ve söyleşide bulunacaktır. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
***************************************************************************************************
YAZAR ENVER KARAHAN GEBZE’DE SÖYLEŞİDE BULUNACAK VE OKUYUCULARI İÇİN KİTAP İMZALAYACAK...
06 Ocak 2024 Cumartesi günü, saat.16.00’da;Bilkar Bilim ve Sanat Kooperatifi İşçi Dayanışma Evi-Hacı Halil Mahallesi, İsmetpaşa Caddesi, Beşiroğlu Altın İş Hanı, Kat.1 Gebze-Kocaeli adresinde, beşincisanat.com web sitesi sahibi ve yazar Enver Karahan ’’Bir Yanılsamanın Tragedyası’’ isimli öykü kitabının tanıtım etkinliğinde okuyucuları ile söyleşide bulunacak ve okuyucuları için kitap imzalayacaktır. Proğramın moderatörü, Serdar Dikkatli’dir. Önceden irtibat kurmak isteyenler, aşağıdaki telefon numaralarını kullanabilirler. 0-533-7198542 veya 0-505-2587127. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
****************************************************************************************************
MOZAİK DERNEĞİ İSTANBUL’DA 112.ŞİİR VE TÜRKÜ ETKİNLİĞİNİ GERÇEKLEŞTİRECEK...
07 Ocak 2024 Pazar günü, saat.12.45’de;Anadolu Kültür Sanat ve Mozaik Derneği-Ihlamurkuyu Mahallesi, Yeni İstanbul Çarşısı, C Blok, K.3 Ümraniye-İstanbul adresinde, 112.Şiir ve Türkü etkinliği yapılacaktır. Halide Göksoy ve Oktay Kahraman’ın sunucu olarak görev yapacağı etkinlikte yönetim kurulu başkanı Mümtaz Adıgüzel’in yapacağı açılış konuşmasından sonra Aşık Şenol Muratoğlu sazı ile ’’Hoşgeldiniz’’ türküsünü seslendirecek, yönetim kurulu üyesi Taner Karataş’ın ’’Anma Sunumu’’ yapmasından sonra şairler geliş sırasına göre sahneye çıkarak şiirlerini okuyacaklardır. Şiir aralarında sanatçıların-aşıkların ve ozanların dinletisi de olacaktır, toplantıya iştirak eden her şaire sahneye çıkarak şiir okuma imkanı verilmektedir. Üye olmak isteyenlerin, 3 resim ve nüfus cüzdanı fotokopisi getirmeleri de istenmektedir. Önceden irtibat kurmak isteyenler, aşağıdaki telefon numaralarından birisini arayabilirler. Mümtaz Adıgüzel Tel.0-535-5187028 veya Halide Göksoy Tel.0-535-7922780, ilgilenenlere önemle duyurulur.
****************************************************************************************************
AYDIN’DA ŞİİR VE MÜZİK ETKİNLİĞİ YAPILACAK...
16 Ocak 2024 Salı günü, saat.13.30-17.00 arasında;Royal Garden Cafe-Menderes Park Arkası Efeler-Aydın adresinde, Aydın Yazarlar ve Şairler Derneği Yönetim Kurulu tarafından ’’Aydın Efesi Dergisi’’ yararına ’’Şiir ve Müzik Etkinliği’’ düzenlenmiştir. İştirak etmek isteyenler bu organizasyon için kişi başı 350.00 lira ödeyeceklerdir, ilgilenenlerin TC.Kültür ve Turizm Bakanlığı Halk Şairi Çetin Aslan’a (Tel.0-539-2249245) müracaat etmeleri gerekmektedir. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
****************************************************************************************************
ANTALYA’DA BULUNAN AVRASYA SANAT KÜLTÜR EDEBİYAT VE BİLİM FEDERASYONU (ASKEF) YÖNETİCİLERİ 09-18 MAYIS 2024 TARİHLERİ ARASINDA GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR VE EDEBİYATÇILARI ÖZBEKİSTAN-KIRGIZİSTAN- KAZAKİSTAN’A GEZİSİNE GÖTÜRECEK...
Antalya’da faaliyet gösteren ’’Avrasya Sanat Kültür Edebiyat ve Bilim Federasyonu’’ 09-18 Mayıs 2024 tarihleri arasında Gazeteci-Yazar-Şair-Edebiyatçıları Özbekistan-Kırgızistan ve Kazakistan gezisine götürecek, bu konuda kapsamlı bir gezi proğramı hazırlayan federasyon yetkilileri Buhara-Semerkand-Taşkent-Fergane-Celalabat-Bişkek ve almaatı’da 10 günlük bir tur için harekete geçti. Daha önce Azerbaycan ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ne de gezi ve şiir şöleni proğramları yapan federasyonun gezilerine çok sayıda basın mensubu iştirak ediyor, Türkiye’nin en aktif edebiyat federasyonlarından birisi olan kuruluşun adresi ise aşağıdaki şekildedir.
Savaş Ünal
Avrasya Sanat Kültür Edebiyat ve Bilim Federasyonu (ASKEF)
Balbey Mahallesi, 422 Sokak, No.5/3
Muratpaşa-Antalya
Tel.0-553-9160667
E [email protected]
****************************************************************************************************
Merhaba,
Yönetim danışmanı-eğitmen-yazar Canan Duman’ın yeni kitabı ’’İşte Aranan Lider’’in basın bültenini paylaşıyorum.
Detaylı bilgi almak için bana ulaşabilirsiniz.
İyi çalışmalar dilerim.
Nur Selin Aydın
0-533-0965242
[email protected]
[email protected]
****************************************************************************************************
ÜÇÜNCÜ ADAMDA KONUK YAZAR OLMAK İÇİN...
Sevgili Üçüncü Adam okurları merhaba.
Yukarıda görmüş olduğunuz KONUK YAZARLAR sayfamız ile, sizlerin de sinemamız üzerine yazmış olduğunuz yazılarınızın yayınlanacağı bir alan yaratmak istedik. Bu sayfa ile, çeşitliliğe ve farklı görüşlere/kalemlere yeni bir söylem alanı açmış bulunuyoruz.
HAYDİ SEVGİLİ OKUR, BU KEZ KALEMİNİ AL DA GEL!!!
Yayınlamak istediğiniz sinema yazılarınızı [email protected] adresine yollamanız yeterli.
Katılımlarınızı bekliyoruz.
*İstikrarlı bir şekilde yazılarını bizlerle paylaşan değerli takipçilerimizi Üçüncü Adam yazar ekibine almak ilk hedefimiz. Şimdiden ellerinize sağlık.
****************************************************************************************************
İMBİK KÜLTÜR SANAT VE EDEBİYAT DERGİSİ’NİN 18.SAYISI ÇIKTI...
Uluslararası Sanat ve İlim Derneği’nin sahibi olduğu 2 ayda bir çıkan ve 64 sayfa olarak yayımlanacak olan sanat, ilim ve edebiyat eserleriyle kitap tanıtımlarının yer aldığı İmbik Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi’nin 18. sayısı yayınlandı. İmbik Dergisi içinde sanat, ilim. Edebiyat eserleriyle, kitap tanıtımlarıyla yer almak isteyenler eserlerini. kitap kapaklarını ve tanıtım metinlerini, [email protected] mail adresimize word sayfası olarak gönderebilir.
****************************************************************************************************
Etkinliklerinizin bu bültende yer almasını istiyorsanız [email protected] e posta adresine çalışmalarınızı göndermeniz yeterlidir, watshapp üzerinden ulaştırmak için 0-534-4326054 nolu telefon numarasını da kullanabilirsiniz. Facebook mesaj kutusunu kullanmanız da mümkün, duyurular sadece basın-yayın-sanat-edebiyat-şiir dünyası ile ilgili olmalıdır. Duyurular, ücretsizdir ve amatörce bir çalışmadır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.