- 158 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"Ol"dediği olmayan ilah değildir...
"Ol"dediği olmayan ilah değildir...
GAZZE Katliamı gösterdiki her şeyi Yeniden Tanımlamak Lazım "İNSAN" olmak nedir? "İslam nedir"...İnsan hakları diyenler Gazzeliyi insan kabul etmiyor mu...Kul nedir...
Allaha kul olduğumuzu söylüyoruz neden müşriklere mağlubuz öyleyse... her şeyi yeniden tanımlamak lazım
"Ol"dediği olmayan ilaha esmaya kul değildir...Adam nükler ilmine kul olmuş nükler atarım diyor İslam alemine boyun eğdiriyor.Şükür pakistanın da nükleri var.değilse ilgili hesaba cevap veremzdik.Pakistana da katkımız yok yine hesabımız ağır geçecek ya.
"Ol"dediği olmayan ilah değildir...
Evet.. her şeyi yeniden tanımlamak lazım...Esmaya kulluk farzdır.mesela ilme kul olan biri çıkarsa ümmetten bu sorgulama kolay olur bizim için.Nükler yaptı Pakistan ve sorgumuz kolaylaşacak...ve pakistan Nüklerini suud parasını Türkleraskerini cihad sahasına sürünce 4.küresel güç oluyoruz.Boynumuz eğilmez oluyor...
"Ol"dediği olmayan ilah değildir...
Hz Nuh gemi yaptı..."El-Hafız" ismine kulluk teknolojiye kulluktur.Tufan boyun eğdiremedi Nuha.
Asa verildi hz Musaya...Bedirde "Kabul oldu"peygamberimizin duası melekler desetekte bulundu bedrin aslanlarına...Zafer"El_Galib olan "Allahın elindedir.Müşrike de verir çünkü müşrik de esmaya kulluğa sebebtir...Hastalık da Şifaya sebebtir.dert derman aratır çünkü.
"Ol"dediği olmayan ilah değildir...
İslamımızda izzet kalmamışsa...Evet.. her şeyi yeniden tanımlamak lazım..."Kur’an yeter"diyenler Evet.. her şeyi yeniden tanımlamak lazım...Esmasına asi fıkıh fetvaları var...İslam fıkhı mı bu.) yaşındaki kız evlenir...demiş fıkıh...evlensin ben de savunmam İslam diye o fetvayı çünkü hangi esmaya kulluktur ki esmayı savunurum ben esmaya kulluğu savunurum...efendimiz evlendi denilmiş..."El-Hadi için evlenilse savunurum çünkü sahabe annelerimiz kadınlarla ilgili her şeyi hz Aişe validemizden öğrendi...şimdi ki 9 yaşındaki kızla evleneni de sapıklar savunsun artık çünkü ben esmaya kulluğu savunurum tek...ve tek esmaya kulluğu "Tebliğ ederim"o tebliğde de en önceliğimiz nükler üretmek ve cihad sahasına birleştirip gücümüzü inmek lazım.İşte Gazzede bunu göremedik hala...
Evet.. her şeyi yeniden tanımlamak lazım...
“Her şeyi yeniden tanımlamak zorundayız. ’İnsan olmak ne demektir’den başlayarak.” dedi,Slavoj Zizek.İslam alemine cihadı tanımlamalıyız.Kardeşliği tanımlamalıyız.Gazzede yaşanan katliam gücümüzü cihad sahasına indirdiğimiz an biter çünkü...
Zehirli bir mistikliği İslam sandık...Evet.. her şeyi yeniden tanımlamak lazım...Esmaya sebeb olmak Nemrudun işi esmaya kulluksa hz İbrahimin işi.Farlılıklara doğru anlam yüklersek haramlar-helaller ortadadır.Zina esmaya sebebtir...ama evlilik esmaya kulluktur...zaniler evlatlarına annelik babalık yapamazlar.veya yapmazlar.yani babalık sevabından mahrum kalırlar...ve daha bir çok fark Zinayı kusurlulaştırır ama günümün anne babaları dini nikahım var diyor...Mürtedin nikahı gibi bozulmuş sizin de nikahınız..."Babalık sevabı"içindi nikah annelik sevabı içindi...çünkü.dine asisin ey anne baba...din kalmamış sende dini nikah zaten kalmaz din kalmayan da...Allahın esması belirler dini nikahı da dini ibadeti de namazı orucu.Rızkı"böcek olan"haram yiyor.serçenin rızkı olarak ayırmış işte esma onu...kokusu lezzeti insan fıtratına ters...ancak ehven-i şer şartlarında caizdir o yiyecekler insana...esma farklar koymuş her rızka .haram -helal belli...fıtratlara asi olmayan helaldir ancak.
Esmayı"FARKLARI"okumamız lazım at kestanesi atın rızkı kestane insanın.serçenin rızkı böcekler ama çinliler de yiyiyor.
Zehirli bir ahlakı İslam sandık...Evet.. her şeyi yeniden tanımlamak lazım...Esmaya sebeb olmak Nemrudun işi esmaya kulluksa hz İbrahimin işi...zaniyi hırsızı zaniliği hırsızlığı savunmak...Nemrudun işi..."El-Hafız ismine kulluktur askerlik.Onlara en iyi silahlar üretmek farz bize.ezanı koruyan en iyi en güçlü silahı hakkediyor...de ve savun.At izi -İt izine karışmış..."günümde...Bu şehadetli...kölelerin şehadetini de amellerini de Allah sıfırla çarpsın...
Zehirli bir fikri İslam sandık...Küreselcilere köleyiz fikrimizle sadece mülkiyet hakkı küreselcilere var...Mülkiyetsizliği savunan şehadetliler var"Fakirlik"kutsal diyenler var...Bu kölelerin şehadetini de amellerini de Allah sıfırla çarpsın...
Ahlakımız esmaya kulluk değil...küreselcilere kulluktur...siyonizmekulluktur...avanjalistiz...şehadetimiz esmaya kulluğa değil...Evet...bu kölelerin şehadetini de amellerini de Allah sıfırla çarpsın...
"Ol"dediği olmayan ilaha esmaya kul değildir...şehadeti de Allaha ve esmasına değildir...tagutadır.Kutsal bildiği siyonizmedir..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.