AKILLI OLUN
Geçmişte yaşadığımız o savaş yıllarını ve verdiğimiz mücadeleyi,çekilen çileleri unutmamak; yüzyıla damgasını vuran destansı bir anıt olan Türkiye Cumhuriyeti’nin değerini bilmek gerek .Asırlık Cumhuriyetimizin altını oymaya çalışan şaklabanlar bu kez de hicri ve miladi takvim kavgası vererek beyinleri bulandırmaya çalışmaktadır.Hicri de olsa miladi de olsa zaman dilimi yalnızca bir zaman dilimidir .Yeter ki hurafelere prim vermeyelim.
Atatürk ve Cumhuriyete karşı beslenen düşmanlık nedense bir mantar gibi türeyen ve halkı sömüren cemaatlere karşı gösterilmemektedir.Kaldı ki asıl bu güruh haçlı zihniyetiyle kol kola gezip,at başı gitmekte ve birbirinden beslenmektedir.Kilise ve cemaatler aynı olgulara hizmet etmektedir.Devlet ile çelişmekte ve uhrevi gücü de arkalarına alarak paralel yapılanmaya gitmektedir.Tarihin eski dönemlerinden bu yana böyledir.Mısır’da yahudi diasporasının devleti ne duruma düşürdüğü buna bir örnektir.Yine; otuz yıllık ağlayarak vaiz verip gönül çelen Gülen’in besleyenler ve ondan beslenenler tarafından devletin başına bela olması bir diğer örnektir.Atatürk İslam’a çalınan hurafeleri önlemek amacıyla hilafeti kaldırmıştır.Şeyhlerin sapıtması nedeniyle bir dizi önlem almıştır.İslam dini cihan-şümul bir dindir.Seyhlerin tekelinde değildir.Kulluk yalnızca Allah’a dır,kula değildir.Evliyalık kişiye özeldir ve Allah ile kulu arasındaki rabıtadan geçer.Kimse kimsenin başını sıvazlayarak ona ulvi bir kapı aralayamaz.
Kültürler ve kültürlerden etkileşimler bir dini ritüel değildir.Hristiyan birinin bir Müslümanın Ramazan veya Kurban Bayramını kutlaması onu dininden çıkarmaz.Müslüman birinin bir Hristiyanın Noelini kutlaması da onu dinden çıkarmaz.Yeter ki zivanadan çıkılmasın.Herkes ayağını kip bassın.Türkiye Cumhuriyeti’nin altını oymaya çalışmasın.Akıllı olun ha..Türk Milleti zekidir.
YORUMLAR
Gönülden katılıyor emeğinizi yüreğinizi ve kaleminizi tebrik ediyorum.
Bu vesileyle yedi düvelle savaşarak bu güzel toprakları bizlere vatan olarak bırakan başta Gazi Mareşal Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere bu uğurda şehadet şerbetini içen tüm şehitlerimizi rahmet minnet ve şükranla yad eriyor ruhları şad mekanları cennet olsun diyorum. Saygılarımla selamlarımı gönderiyorum.
neneh.
İki adım önünü göremeyenlere ne denir ki!
Neyse.
Valla kardeşim hepimiz azbuçuk okuyoruz, izliyoruz, araştırıyoruz, hasbelkader de iki cızım bir şeyler yazmaya çalışıyoruz. Yazmasak zaten patlarız.
Yapılanları görüyoruz. Şeytanın aklına gelmeyecek şeyler. Tepki çekince de "Yanlış, anlaşıldık" veya "Onu kastetmemiştik"
Kıvırtma.
Ok gibi ol. Eğriyse eğri Doğruysa doğru.
Ben Atatürk'le ilgili bir şey olunca hiç dayanamam. Hele eleştirirlerse.
"Yok Atatürk'ün cebindeki saate mermi değmiş ölmemiş de ......." falan deyince "Peki dedim böyle bir şey hiç olmasaydı Atatürk Atatürk olmayacak mıydı?"
Tık yok.
Neler neler.
Hele acımasızca iftiralar.
Yılbaşına gelince eşle dostla oturur kestane, meyve falan yer tv izlerdik. Şimdi o da yok artık. Ailecek evde tv izliyoruz. Hiç bir zaman Noel moel kutlamadık. İlla bir şey söyleyecekler ya. Söylüyorlar işte. Kedi ciğere uzanamayınca...
Selam ve saygılar kardeşim.
İyi ki varsın.
neneh.
Bu tartışmalar ortalığı bulandırmak için maksatlı çıkarılmaktadır. Dini öğrenmek için hiç bir tarikata ihtiyacımız yok Kur’an ortada hadisler ortada al oku kardeşim. Konu bu kadar basittir aslında. Manidardı kutlarım yürekten...
neneh.
Mehmet İmran Sevinç
Atatürk ve Cumhuriyete karşı beslenen düşmanlık ????
Bu konuda müthiş fikir ayrılığımız var
Siz huninin DAR kısmından bakıp yazın
İfadenizle de '''Huninin geniş tarafında bakıp iğnenin deliğinden Hindistan'ı seyir edenlere'''
Benim böyle bir bakış açım olmadığı Hindistan'ı seyredecek AHMAKLIĞIM hiç olmadı olmayacak da
Filistin cephesinde yetmiş bin kişilik orduyu komutansız bırakıp İstanbul'a gelen ve sonra hep diyorsunuz ya vatan haini Sultan Vahdettin ile Almanya'ya giden daha sonraları yine Filistin cephesindeki ordunun başına geçip akabinde bu yetmiş bin kişilik orduyu İngilizlere esir eden bir komutana sizler hiç toz kondurmayan
İttihak Terakki eşkiyasının savaşa soktuğu Osmanlı devletinin yıkılışına sebep olan Filistin cephesinin çökmesinden kaynaklanmıştır
Hindistan yakın sayılır
Sizler huninin geniş kısmından galaksileri seyredin derim
Benden de selamlar efendim
Dua kısmına gelince de elbette duam olur size
Rab'bim kâinatın efendisi olan Rasul'ünün yolunda gitmenizi nasip etsin işaAllah
Sağlıcakla kalınız neneh rumuzlu yazar arkadaşım
Güçlü bir kaleme sahipsiniz
Yazılarınızın çoğunu yorum yapmadan okuyacağım
Olaylara ve konulara o kadar yanlı bakıp yazıyorsunuz kiiii
Huninin dar kısmından bakarak tabii ki
Gönül dünyanıza mütenasip bir ömür dileklerimle
neneh.
Gönül dünyam uzun ömrü dilemiyor.
Acizlikten, tembellikten, korkaklıktan, ihtiyarlayıp ele avuca düşmekten ve cimrilikten Allah'a sığınırım. Kabir azâbından Allah'a sığınırım. Hayat ve ölüm fitnesinden Allah'a sığınırım.”
Selam ve dua ile.
neneh.
dair.Vakit ayırıp ziyaret ve cevap için
teşekkürler.Hindistan mevzuuna gelince... zeki insanlar için iğnenin deliğinden Hindistan'ı seyretmek ibaresi kullanılır.Huninin dışında bir mevzu yani.Kalın sağlıcakla .
(AYRICA CEVABI AHMET ZEYTİNCİ ÜSTADIN YORUMU ALTINA YAZMIŞSINIZ.Cevabım o yüzden gecikti)
Mehmet İmran Sevinç
Bu da benim eksikliğim ve ayıbım olsun
Beşer olmam hasebiyle hatadan beri de olamam ya değilim ya
Hatamı her zaman kabul eder ve telafisi kısmında neler yapabilirim düşüncesindeyim
Tarihler yazılır tabii ki
Yazılanlardan öğrenmeye çalışırız
Ama yazılan tarihler tezatlarla dolu iken ister istemez bazı ayrılıklarımız olacaktır da
Kamal Atatürk ile ilgili konularda ortak tek paydamız olur
O da '''İtalya, İsviçre, Fransa, Almanya ve İngiltere'den''' alınıp kurulan rejimden başkası değil
Bakın DEVLETTEN demiyorum REJİMDEN diyorum
Benim ATAM İslamiyeti kabul edip DEVLETLER kuranlarla başlar
Yine yazıyorum
Değerli bir insansınız
Dil yetiniz de güçlü
Bilgi dağarcığınız da oldukça yüksek
Ve de duamı yeniliyorum sizin için
Rab'bim kâinatın efendisi olan Rasul'ünün yolunda gitmenizi nasip etsin işaAllah
Sağlıcakla kalınız neneh rumuzlu yazar arkadaşım