- 196 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Matematik terimleriyle anlatayım mı...cihadı ve ihlası
Matematik terimleriyle anlatayım mı...cihadı ve ihlası
Allah ve rasulünün davası esmaya kulluktu.adalete ilme şefkate zenginliğe 99 esmaya kul ol.şeytan sebebtir kul ol.yani sebeb olmak yetmez.Tebliğci sebeb olur ama sevabı yok tebliğin siha üreten yoksa...Başçavuşun eşeğine konuş"tebliğ bu mu...tebliğ cihadın parçasıdır ancak.
Kur’an şunu haykırır...ekmel ihlaslıya zarar mümkün değil.nedir ekmel ihlaslı olmak bütün esmaya kullukta ekmel olmaktır.zengin kendini korur.İhlas zengini de şeytandan kendini koruru...kapalı kaba su sızar mı.delik bulmalı.duman üflerler bal kovanından bal alırken.Tecrübeye de asi tecrübeye mürted tecrübeye sadakatsizlik etme.akla da vicdana da...ey aklı dinden kovan.
Kur’anda övülen nefis de var...her şeyin kıymetlisi var...asisi var şeytan asi.Tevbe esmasına ekmeleşmeye asi.Kibirli ekmelleşmez çünkü Kibir sıfırla çarpar rakamı ihlas ve tevbe sıfırın başına rakam koymak gibidir...Gazzelinin savaşı sıfırın başına bir koymaya benzer ama pakistan destek verirse gazzeye sıfırın başına 9 koymuş oluruz.Suud da parasıyla desteklerse bir 9 daha başa konulmuş olur...
Nefisler de zıt yaratılmış Kabilin nefsi Habilin nefsinin fıtratının vicdanının aklının zıttı.Habilin aklı nefsi vicdanı kutsal
İhlas sıfırın başına rakam koyar.asilik ise sıfırla çarpar rakamı...Nükleri ihtiyaç saymadın doğrunun reddi.yani mürtedlik sıfırdır.asilik doğruyu red.cahillek etmek de...sıfırdır.bu sıfır rakamı sıfırlar
Kaddafiyi "Kuraklıkla"ilgili projesi.yıktı Fransa libyanın zenginleşmesini önlemek için vurdu.Zıtlar birbirinin zenginleşmesini istemez
Ben hizmet edeni de sevmeyelim diyorum neden mi "Fare fındık getirmiş fare yemiş bitirmiş"hizmeti korumak öncelikli çünkü...Kötülüğe sebeb olan iyiliğe de sebebtir.İhlas belirler zararı karı.ihlaslının zararına kulluğuna zarara sebeb mümkün değil...der Kur’an.İhlas zırhın adıdır.fizik terimleriyle konuşursak."Oruç kalkandır "demiş peygamberimiz.oruç tutan kalmadı be...Ahlak bozulursa ihlas yok olur...ihlas sıfırla çarpılmış olur çünkü...
Şeytan hz Ademi cennette görmek istemedi...
Matematik terimleriyle söylersek zıtlar birbirini sıfırla çarpmak ister.Nüklerli bunu başarır ancak.şeytan ademi sıfırlayamadı
Zıtlar kavga halindedir.Nükler farz.dedik ama vururlar iranı nüklere eriştirmezler.cihad değil gazzedeki.cihad sadece nükler içinse cihaddır değilse cinayettir...günümüzün şartları bu gerçeği haykırıyor her ülkede...Gazzede ki ve yemenin ki cinayettir şimdilik.Pakistan desteklemedikçe...
Zıtlar kavga halindedir."Fakirlik kutsal" dedirtir.Nükler S-400 değil patetes kutsal dedirtir.cihad değil Gazzelinki.Nükleri öncele
Libya kuraklığı yok edecekti.Kaddafiyi vurdular.Nüklere koştu İranı vururlar.zıtlar güçlenmene engel.Cihadın nükler için olsun artık.silah ve parasız yeterli ihlassız zafer olmadı hiç...melekler de İhlaslıya koşar...
Nüklerli köleleştirir artık.savaşların amacı bu artık
Kassam tugaylarının kazaya namazı kalmamış diyen istersen şeyhleri topla gönder sonuç aynı olur.Nükler farz.zaferin kapısı nükler."atlar besle"ayetinin asisiyiz mürtediyiz...mürşidin de eksik yani 99 esmaya kulluğun sonucudur zafer...Namazlıya zafer koşmaz ihlasın bir cüz’ü parçasıdır sadece namaz dediğin.İhlas 99 esmaya kulluğun adıdır...bir esmayı red mürted eder sıfırla çarpılır yelemlerin hallerin düşüncelerin duyguların .cehennemlik olursun...namaz bir cüz...beş direklidir bu İslam ve İhlas sarayı...direğinin biri kesilen apartman küçük deprem de bile çözküyor.
Nüklerin olsun sonra hafızın.ihlas böyle der.asa da olacak musa da...gemi de olacal nuh da çünkü tufan var.dünyada.Şehadet yetmez
"Dünyaya da ahirete de ihtiyacın kadar bağlan Nüklere de ihtiyacın var edin.silaha çok ihtiyaç var düşmanın nüklerli çünkü...
İsrailin ABD gibi bir abisi var nüklerli hiç bir güç saldıramaz ona.Nüklerliye saldırılmaz.onunla cihad cinayet olur.Onu saldırmaktan caydırmanın adıdır cihad...ona saldırmak cihad değil yani...2000 yıldır cihad yok cinayet var...parayı ve silahı çoğalt cihad değil yaptığın hizmet değil bu yaptıkların ihlas da değil.Pakistanmış en ihlaslımız...nükler üretti...çünkü.
Başımıza bombalar yağmadan bu aziz milleti paraya ve silaha erişmeyi cihad sayan beyin ve akıl ve vicdan ver...vicdanlarımız sızlıyor gazzeyi seyrederken ev- sonraki iş ilk problemimiz fakirlik ve silahsızlık.ve ahlaksızlık...munafığız mürtediz bizler...tevbe edelim mi artık.
İhlas; samimi olmak, dine içtenlikle bağlanmak, dinin esaslarını sırf Allah rızası için uygulamak anlamına gelir...Nuh var gemi yok nükler yok yani çünkü Nuh sandık münafıkları...mürtedleri...asileri..
Sıfırla çarp Gazzeli mücahitleri ama onlara nasib olmayan zafer.nüklerli İslam ülkesine nasib olacaktır.O gazzelinin ne ihlası ne parası ne silahı yeter beklenen zafer için çünkü Allah adil...çocuk bakkal amacaya bir kuruşu uzatırdı...balkal amca rahmetinden eline bir lokum tutuştururdu dünya artık adil değil.Rahmet dünyadan kaçmış...İhlasın da yetmez...duan da paran da zafer için.Hicret et ey Gazzeli...Hicretinse cihadın ilk ayak sesi olsun...İhlas vardır sıfırın başına birdir ihlas vardır dokuzdur.eski Osmanlı ülkeleri ihlasını da duasını da parasını da silahını da birleştirsin artık cihada geçelim 200 yıldır cinayet var cihad yok...Ümmet birleşmeden cihad ve zafer yok bize.Provakatörlere kanmayalım sonucu zafer olan savaşın adıdır cihad..."yenilmeye doymayan pehlivan olduk"200 yıldır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.