- 220 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİRİNCİ GELEN KARİKATÜR SAHİBİNE 20.000 LİRA ÖDENECEK VB. EDEBİYAT DUYURULARI...
BASIN YAYIN SANAT EDEBİYAT ŞİİR DÜNYASI’NDAN KISA KISA DUYURULAR...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
ALANYA’DA 5.DEFA KİTAP FUARI AÇILACAK...
15-24 Aralık 2023 tarihlerinde ’’Alanya Kültür Merkezi-Alanya (Antalya) adresinde, ’’5.Alanya Kitap Fuarı’’ açılacaktır. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
********************************************************************************************************************************************************************************************************
NAZİLLİ’DE TARIM FUARI AÇILACAK...
16-17-18-19 Aralık 2023 tarihlerinde, ’’Nazilli Belediyesi-Katlı Otopark’’ içinde ’’Nazilli Tarım Fuarı’’ açılacaktır. Yeni tarım makinalarını görmek için, ilçenin tam ortasında yer alan bu fuarı ziyaret edebilirsiniz. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
********************************************************************************************************************************************************************************************************
ANKARA’DA TARIM VE ORMANCILIK SEMPOZYUMU YAPILACAK...
18-20 Aralık 2023 tarihlerinde, The Ankara Hotel-Ankara adresinde;Türkiye Cumhuriyeti’nin 100.Yılında Tarım ve Ormancılık Tarihi Sempozyumu gerçekleştirilecektir, ilk gün etkinlik 09.30’da başlayacaktır. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
********************************************************************************************************************************************************************************************************
KİBELE KÜLTÜR SANAT DERGİSİNDEN YENİ PROJE...
Kibele Mart sayılı matbu dergimizin konusu "KADIN"
Şiir-öykü-deneme-araştırma-söyleşi gibi her türlü yazınızı en geç 25 Ocak 2024 tarihine kadar, "MATBU DERGİ KADIN" başlığı altında [email protected] adresine gönderebilirsiniz.
(Derginin lansmanı 09 Mart 2024 tarihinde Balıkesir Edremit Şükrü Tunar Kültür Merkezinde görsel bir şölenle yapılacaktır.)
kibelekultursanat.com.tr
********************************************************************************************************************************************************************************************************
ANKARA’NIN ÜNLÜ ŞAİRLERİNDEN DAVUT COMART KIZILAY MAHALLESİ MUHTAR ADAYI OLDU...
Ankara’nın ünlü şairlerinden birisi olan Davut Comart 29 Mart 2024 tarihinde yapılacak mahalli seçimler için Ankara’nın en gözde mahallelerinden birisi olan Kızılay’da ’’Kızılay Mahallesi Muhtar Adayı’’ oldu, 24 saat halkın hizmetinde olacağını ifade eden Davut Comart şimdiden telefon numarasını da yayınlayarak ’’Mahallemiz için hizmet bir görevse, ben bu göreve hazırım.’’ sloganı ile hareket eden Comart Kızılay’da her hafta sonu şairleri toplayarak kendisine ait olan mekanda kültür-sanat-şiir-müzik etkinliği de yapıyor. Taşradan Ankara’ya gelen gazeteci-yazar-şair-edebiyatçı ve müzisyenlerin uğrak yeri olan Davut Comart’ın adresi ve telefon numarası ise aşağıdaki şekildedir.
Davut Comart
CÖMERT ŞİİR EVİ
Fevzi Çakmak 1 Sokak, No.10-1
KIZILAY-ANKARA
0-537-8698542
********************************************************************************************************************************************************************************************************
KAYSERİ’NİN ÜNLÜ ŞAİRLERİNDEN SÜLEYMAN KARACABEY TALAS MEVLANA MAHALLESİ MUHTAR ADAYI OLDU...
Kayseri Talas’ta ki İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nden emekli olan Kayseri’nin önemli şairlerinden Süleyman Karacabey,
’’Talas Mevlana Mahallesi Muhtar Adayı’’ oldu. ’’Destek sizden, hizmet bizden.’’ sloganı ile ortaya çıkan Süleyman Karacabey, uzun süre Kayseri Yazarlar ve Şairler Derneği (KAYSE-DER) başkanlığı da yapmıştı.
********************************************************************************************************************************************************************************************************
DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ 4.ULUSLARARASI KARİKATÜR YARIŞMASINI KAZANAN KARİKATÜRİSTE 20.000, İKİNCİYE 15.000. ÜÇÜNCÜYE 10.000 LİRA ÖDENECEK.(SON BAŞVURU TARİHİ.25 ŞUBAT 2024 PAZAR)...
Denizli Büyükşehir Belediyesi konusu ’’Savaş ve Barış’’ olan 4. Uluslararası Karikatür Yarışması düzenledi, yarışmaya iştirak şartları aşağıdaki şekildedir.
-Karikatürler, lnkd.in/dQbBA-xU adresine en geç 25 Şubat 2024 Pazar günü saat 24.00’e kadar yüklenmelidir.
-Yarışma, amatör ve profesyonel bütün dünya karikatürcülerine açıktır.
-Yarışmaya gönderilecek karikatürlerin daha önce yayınlanmış ya da yayınlanmamış olmaları aranmayacaktır, ancak daha önce başka bir yarışmada ödül almamış olmalıdır. Seçici kurulun aynı ya da benzer saydığı veya başka bir karikatürcüye ait olduğunu belirlediği karikatürler, değerlendirilmeyecektir.
-Yarışmaya en fazla üç adet karikatür ile katılınabilir.
-Karikatürcüler, yarışmamıza dijital olarak karikatürlerini göndereceklerdir. Her karikatür A4 boyutunda, 150-300 dpi arasında. JPEG formatında ve en az 1 MB, en fazla 10 MB olmalıdır.
-Yarışmaya gönderilen karikatürler arasından juri tarafından seçilen bazı karikatürler, bir karikatür albümünde toplanabilecektir. Sergilenmeye değer görülen eserler de Denizli Büyükşehir Belediyesi’nin uygun gördüğü yerde ve zamanda sergilenecektir, jüri tarafından sergilemeye ve albüme seçilen eserlere ücret ödenmeyecektir.
-Yarışmada ödül kazananların bir gecelik konaklaması ve yemek giderleri Denizli Büyükşehir Belediyesi tarafından sağlanacaktır.
4.ULUSLARARASI KARİKATÜR YARIŞMASI ÖDÜLLERİ;
Birinci’ye.20.000 TL,
İkinci’ye.15.000 TL,
Üçüncü’ye.10.000 TL,
Mansiyon (3 Adet).5.000 TL,
18 Yaş Altı (3 Adet).3.000 TL.
********************************************************************************************************************************************************************************************************
TÜRKÇE BİLİM DİLİ DEĞİLDİR...
Türkçe bilim dili değildir, yerli ve milli yöntemlerle Türkçeyi eğitim dili olmaktan çıkaracağız nasip olursa.(YÖK)
********************************************************************************************************************************************************************************************************
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.