- 144 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"Ol"dedi bir kerre...
"Ol"dedi bir kerre...
"Ol"de bir kerre olur senin de dediğin...Nüklerin varsa ama...İşte İsrailin"Ol"dediği oluyor...Aynayız Allaha esmasına eylemine haline düşüncesine duygusuna...İlgiliyiz Allahla...çünkü o yarattı bizi...biz bir eylem yapsak amacımız var...rızık yetiştiririz eylemlerimizle ve kurallara uymuşsak asi ve ters düşmamişsen umduğumuz mahsulü de alırız..."Ol"dersek olur...çünkü bizi yaratan da var bu hal...ama kimya fizik biyoloji ilmimiz yoksa."hokus fokus"cuyuz.sihirbazızı düzenbazızı sahtekarız hileciyiz yani...
"Allah ol"der olur çünkü Allah kimya biliyor fizik biliyor biyoloji biliyor.değilse sihir kalır yalan kalır geriye.duan sihir mi
"Müslümanın bir şehadeti var o da sadece dilinin ucunda"Allah dese şu dilinin ucunu kesip cennete atacağım diğer vücudunu cehenneme" ADL sıfatının suduru bu...gerçi Gaffardır af da eder...Bari tevbe edelim.elimizde cennete vasıta tek tevbe var...
Gazzeli kalkmış BMGK güvenmiş nüklerlinin israilin karşısına kör tüfekle çıkmış.Nüklerden korkuyor işte BMGK da...Allahım zalim İsraile bir zalimi musallat et...akıllıya edeceği başka dua da kalmadı...Bedir aslanı desek Gazzelilere ...değiller melekler gelmez imdatlarına...Bedir aslanları sömürüye faize savaş açmışlardı...Kibre şirke sihre savaş açmışlardı...
Evet...ÜMMET 73 FIRKA 72’si İZLİYOR 1’i SAVAŞIYOR.suud ayrı fırka...mescid-i aksayı yıksa israil ölümü seçmeyecek gibiler...dünyayı seçmişler o derecede...
Ey Gazzeli hicret de cihaddır.Nüklerliye tüfekle karşılık vermek ise cihad değil cinayet.2.ayda 17000 can vermek cinayet.asisiniz...Hani nükleriniz...ayetlere asilik bu güce diklenmek.Nüklerli İsraile diklenmek...
Zalim İsraile zalimleri musallat et...Şükür soy kırımına rusyadan da tepki geldi.Allahın adaletine aşk bir kulluk bu.Putin adil
Evet...Elbette Rabb’in Sabrını Ölçecek…Sonra Geçmez sandığın Ne Varsa Geçecek…
73. fırka ayetlere secdede ve ayetlerin savunucusu diğer 72 fırka derece derece kimisi 100 kimisi 1000 kimisi 2000 ayete asi ve hatta ayetlerin mürtedi...ümmet kardeşim değil...parti parti...cemaat cemaat...Mürted olmak için"muhammedürasulüllahı" inkar gerekmiyor.Oruç gereksiz"diyen de muhammedi aslında inkar etmiştir
Dinleri var işimiz gibi, işleri var dinimiz gibi..."zalimleri kahret deme islam ülkeleri kahrolur ha.Esmadır ayettir ölçü...72 fırka da zalimdir ha...dereceleri farklı zalimlerin...
Bir çok esmaya kullukta müslümanım diyenden yahudi ve hiristiyanım diyen ileri de.İhlasda da ilerde...asiyiz gerçeklere mürtediz
Allahın adaleti için adil düzen için kul olan putinden ilerde mi İslam ülkelerinin liderleri...Sömürü düşmanlığında da gerideler..o ilgili ayetlere kullukta gerideler...
Peygamberlerin zani olanı var diyen yahudi var da Peygamberimiz canlı kur’andı demeyen postacı diyenHadis düşmanları da var...işte müslümanız biz de diyenlerin bazıları peygamberlikle ilgili ayetlere asilikte yahudiden farksız...
Allahın adaletine kulluk yönüyle arab liderlerinin önünde putin.Biri şehadetli ama deme mürtedin şehadeti de asilik esmaya ayete hadise icmaya kıyasa...
Ticari ahlaka asiyiz.cihad aklına taktiğine ahlakın da Gazzeli asi.2.ayda 17000can kaybettik.Hicret seçilmeliydi.Nüklerin yok
"Süleyman kuş dilin bilir "dediler..."Ol"der olur...hz İsa"Oğul"gücüne erişir ama "oğul"deme...doğmayan doğurmak der mantık..."Hak Ali"deme ama hz Ali hakkın gücüne ayna olur...yaradılan aynadır Allahın eylemine haline düşüncesine duygusuna...değilse yaratılmazdı...bilsin ve bildirsin için yarattı...bilinmek için yarattı ayna olalım diye yarattı..örtüşelim diye yarattı..."Hokus-fokusçu"olduk düşüncesine duygusuna Allahın ayna değiliz...Ah Gazzeli nüklerin nerde demiyoruz...ey nuh geminin yok demiyoruz...Gazzelinin yarısı asi ve müreted değilse Hicret nasib olurdu onlara...Hicret de cihaddır...ama cinayeti seçti gazzeliler...işte 2.ayda 17000 can gitti...enver paşanın sarı kamışı tekrar yaşandı...ayakları çıplak askeri sarıkamış kışına sürmek cinayetti...
Geçici asilik geçici mürtedlik takiyyedir ama son amacımız asilik olmuş.Gazzeliye Osmanlıya toz kondurmuyoruz.Allahta mı suç.ölçüyü koydu Allah Osmanlı mı uydu gazzeli mi...Hz İbrahime bile nemrudu musallat etmişti Allah...Kur’anla haber vermişti...tembelliği seçtik ev yapmayı önceledik patetesi soğanı önceledik...
"Ol"dedi bir kerre...bu güce ayna ol...mürtedlikten kurtul...asilikten kurtul eylemlerine hallerine düşüncelerine de duygularına da şehadet getirt değilse cennet yok insana...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.