- 174 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kitap Gözü - Fahri Tuna
"Kitap Gözü" Hakkında - Fahri Tuna
Göz ucuyla ve takdirle izlediğim yazarlar var. Bunlardan birisi de İlkay Coşkun kardeşim. Kardeşim dediğime bakmayın. Tanımam kendisini. Şair Faik Baysal’ın ünlü ’Annem’ şiirinde ’Tanımam, bir kez bile görmedim yüzünü’ şeklinde bir dizesi vardır, malum. Ben de İlkay Coşkun ile iki kez telefonda konuştum, o kadar. Yiğit bir ses, yiğit bir kalem. (Ne de olsa Yozgatlı. Ayrıca da Yiğidolar diyarı Sivas’ta vakitlendi ve Artvin’in damadıdır. Ne olabilirdi ki başka, değil mi ama.)
Geçtiğimiz günlerde yayımlanan ’Kitap Gözü’, Coşkun’un onuncu kitabı. Ne güzel. Kitaplar dünyasında gezintiye çıkartıyor bizleri. Samimi, yansız, analitik bir gözle şiirlerin, öykülerin, romanların, denemelerin (hatta portrelerin), büyülü dünyasının labirentlerinde kılavuzluk ediyor bizlere, Coşkun. Onunla daha bir tanıyoruz kitapları, daha bir seviyoruz edebiyatı.
(İnşallah TYB ve Eskader jürileri fark eder de 2023 İnceleme ödülü bağlamında değerlendirirler. Ben önereceğim ikisine de mesela.)
Tebrikler yiğit kalem. İyi ki varsın ve yazıyorsun.
(Not: Kitabın son okumasını, yine uzaktan tanıyıp sevdiğim Mustafa Nurullah Celep’in yapmasına da çok sevindim.)
Fahri Tuna
10.12.2023
#İlkayCoşkun #KitapGözü #KDY
#kitapinceleme #tahlil #tanıtım #edebiyat
-------
www.kitapyurdu.com/yazar/ilkay-coskun/208383.html
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.