- 248 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK NEDİR AŞKI BULAN NEYİ BULMUŞTUR
AŞKSIZ İNSAN
Aşık olmayan aşkı tatmayan ve aşkı bilmeyen insan eksik insandır.(henüz yaşamaya başlamamış demektir)
Çünkü onu dünyaya bağlayan kozmik bir bağ yoktur.
Onun dünya ile ilişkisi son derece zayıftır. Her an kırılmaya mahkumdur.
Aşk, insana dünyada çok yüce, çok kutsal ve çok değerli bir duygu olduğu hissini verir.
Uğruna yaşamayı gerektiren bir duygu algısı yaşatır. Bu da insana yüksek bir direnç kapasitesi kazandırır..
Aşık olmayan insan dünyanın anlamını bulmakta zorlanabilir.
Aşkı tatmayan insan kainatın yaratılış şifresini henüz öğrenmemiş insandır..
Aşk üçüncü bir boyuttur.
Aşk bu dünyanın içinden başka bir aleme pencere açmaktır.. açılmış bu pencereden dünyayı izlemektir..
Aşk maşukta kendini kaybetmektir.
Aşkı tatmayan insan hiçbir şarkının hiçbir şiirin değerini hakkıyla bilemez.
Aşk, şarkıların ruhunu hissetmek gecelerin şifresini çözmektir.
Aşk bir çiçekte kainatı görmektir.
Aşkı tatmayan insan tuzu hiç tatmamış insan gibidir.
Aşk, kulla yaratan arasındaki kozmik bir bağdır.
Aşk yaradana giden en kestirme en zahmetsiz yoldur.
Aşkı bulan Allah’ı bulmuş demektir.
Hulâsa aşk insanın varlık sebebi yaşamın rengi ve kokusudur.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.