- 444 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
MEKTUP
Pek muhterem, gelecekteki hane-i derinim. İstikbal-i hususiyem zatınızı elzem bir hasret ile tahayyül etmektedir. Münasebetsiz fikrimin, müstakbel şahsiyetiniz hakkında zahiri bir delili noksan iken gelin güvey olmasını bağışlayınız. Ama sizde teveccüh gösteriniz ki valide sultan hazretlerim umumimiyetle yolunuzu gözlemekte. Bilahare, mevcudiyetiminde pek cazip bir talepkarlığı kalmıyor. Öyle umardım ki dehr-i dünya tahtında yalnızlık, zatı şahaneniz içinde muacciz beladan başka birşey olmasın. Bilakis edindiğim müktesebata göre zevcelik müessesi sizin için na-mümkün gayretle tezahür ediyormuş. Teessüf buyurursunuz ki deva kapısı huzurunuza mihnetsiz gelemeyeceğim. Lakin zatınızı temin ederim ki şahsınıza zerre teessür rücu ettirmeyeceğimden behemehal minnettar kalacaksınız. Bilinizki henüz meçhul olmanız ve hususi istikbalimin müphem bir gebelikle sancılanması, ziyadesiyle bu kulunuzu nahoşça dedikodulara meze etmektedir. Hasılıkelam oldukça mühim olan naçizane meramımı meçhul şahsınıza istihare eder, sizdense tez vakitte karşıma çıkmanızı arzu ederek, esenlikler dilerim efenim.
Elbet birgün karşılacağınız maşukunuz,
Oğuz.
YORUMLAR
Aahhh ah güzel türkçem unutuldun pek muhteremler sayesinde 😊
bir de sözlük olsa yanında iyiydi
~Hakan~
Deli kız araya girme muhabbetin ortasına girilmez şaşkın olmadı bak bu istedikleri dili konuşur iki kisi bak ne güzel sevgi paylaşmışlar gıcık 😁 günaydın herkese aman pardon tünaydın...
Oğuz Erkeman
Bu mektup için birazda an’ın yarattığı boşluğun zamanlar ötesine hassasiyeti diyebiliriz. 😊
Sözlüğe ne gerek efendim, ne yazdık ne çizdik sanki 🤷♂😊
İnşallah maşallah 🤭 41 gün birer kere🤭🤭
Pek muhterem hazretleri nacizane bu kelam fakirinizin medresetü-lü, bir zamanda neticelendirdiği hayli zamandı… kalemgahınıza tebriklerini takdir eyler kabul görünüz…Zat-ı alim dualarınıza aminlerimle icabet eder, valideniz sultan hazretleri ile birlikte sefa eyleyin heman 😁vasıl- ı , firdevs olsun cihanınız tez zaman🤭
Oğuz Erkeman
Teşekkür ederim 🤩 🤩