BİR DAMDAN BİR BACADAN ÇALA KALEM YAZIYOR
Koru bizleri bizleri Mevlam.Bir damdan, bir bacadan yalanları savuranlardan.Bir karanlık geceden tutup tutup yere vuranlardan.Bir de acemi hocadan , ümüğünü sıkıp sonrasında talkına duranlardan.
’’Ben bilirim, başka söze hacet yok.’’ diyene yardım mı olurmuş?.Tutacaksın kulağını, bükeceksin burarak.Sonra...sırıtacaksın karşısında durarak..Debelesin pisliğinde diyeceksin arkadaş..Egosuyla çarpışsın olmayan aklıyla versin savaş.Yel değirmeniyle mücadele ahir ömründe ..aheste ve yavaş..
Sanırlar işler büyük ,koşar gözü ağarır.İki dudak arası bir telaş ..bir telaş.Mehabalar...selamlar..sucuklar selamlar..ve.. en sona kalanlar ..Mübarek işler peşindeler ya..Sarsıntılar..depremler..nişanyanlar..yepremler..Tevrat-İncil ve Zebur..Ya Kur’an?..
Duuuur!...orada duuuur..Bakmayın siz bunların gerinerek Alllllaaah !. dediğine ..Lütfen takipte kalıp ne nane yediğine bakın. Çalakalem yazıyor,eşiniyor tozuyor.Sin değiiiil çukur kazıyor.Ve azdıkça azıyor.Prim vermeyelim bu maskaralara ..
İki reklam arası ,cehalet maskarası..Tepinir hırsından ya sonrası?..Sivri sinek-kara sinek-haşareler misali..zehri enjekte eder bukelemun timsali.Vatanseverlik bu değil..Hoş zaten bunlar da vatansever değil.
Vatanına sahip çık.Siyonist uşaklarına prim verme!..
YORUMLAR
Vatanına sahip çık.Siyonist uşaklarına prim verme!..
--------------------------------------------------------------
eyvallah yüregine saglik
Sade siyinist usaklarina degil dünya imparatorlugu kurdugunu coktan ilan etmis yeni yeni belli eden Siyonistlere de vermemek lazim
YANI 350 Yillik ABD denilen siyonist imparatorlugu !!
bütün yollar ona ciktigini yavas yavas anliyor dünya
Bizde bir anlasak bütün izimleri yikip ilahi kelimetullaha sarilsak
kolay gidecek büyük seytan
Saygilar
neneh.
Duyarlılık içinde haklı sitemlerle harika yazılmış paylaşımınız için gönülden kutluyorum tebrikler efendim.
Kaleminize ve duyarlı yüreğinize sağlık diliyorum.
Sonsuz selam ve saygılarımla.
neneh.
O kadar çok ki bu anlatılan tipler... ''Yarım doktor candan eder yarım Hoca dinden eder.'' diye meşhur sözdür dikkat etmek lazım. Kutlarım...
neneh.
Muhteşem ötesi olmuş tebrikler can şairem kaleminiz hiç susmasın ,nereye gidiyoruz ,kim dur diyecek,herkes bir yol tutturmuş,kimse ölmuyecek ölümsüz gibi davranıyorlar ya . deliriyorum, Alllah ıslah etsin inşallah selam ve sevgiler yolluyorum, güzel yüreklim,