Yeni Neslin Eser Sahipleri
24 Kasım, bizleri yetiştiren bugünlere gelmemizi sağlayan saygı değer emektarlarımız olan öğretmenlerin günüdür. Öğretmen,kutsal adımlarıyla karanlığı yararak aydınlığa yelken açan,öğrencilerin umutlarına yürüdüğü bu yolda yüreklerde eşsiz izler bırakan bir niyettir.Sabah seherinde gözlerini açan öğrencilerine ilham kaynağı olarak umutlarını bilgi tohumlarıyla yeşertir. Verdikleri bu himmet sadece bunlarla sınırlı değildir.Bazen kendi sıkıntılarını bile arka planda bırakarak, bizlere her zaman destek olan öğretmenlerimiz, gülümsemeleri ve sıcaklıklarıyla yaşadığımız her anı daha da anlamlı hale getirerek, hafızalara işledikleri nakışlarla ayrı bir sevdayı anımsatır bizlere.Öğretmenler aynı zamanda öğrencilerinin hayatında yapılandırıcı bir rol oynarlar ve onları hayata hazırlarlar. Öğrencilere ilham vermek, onları motive etmek ve onlara güven aşılamak için çaba gösterirler, potansiyellerini fark etmelerine yardımcı olur ve onları geleceğe hazırlarlar.Öğretmenlerin emeği, sadece öğrenciler için değil, toplum için de büyük bir öneme sahiptir. İyi yetişmiş, bilgili ve değerlerle donanmış bireyler, toplumun gelişmesine katkı sağlarlar. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün de dediği gibi : "Öğretmenler! Yeni nesil sizlerin eseri olacaktır" sözü ile ülkenin geleceğini gençlere emanet ederken anahtarını da öğretmenlere vermiştir.24 Kasım Öğretmenler Günü, öğretmenlerimize minnet ve saygımızı göstermek için bir fırsattır. Onlara teşekkür etmek, çalışmalarını takdir etmek ve onlara olan sevgi ve saygımızı ifade etmek için bu özel günü kutlamalıyız. Onlara verdikleri emekler ve özveri için minnettarız çünkü onlar yurdun en güzel yerinde hercailer açtıran,dünya medeniyetini yarınlara taşıyan, bir anne baba gibi öğrencilerin üstüne titreyen, gözlerdeki buğulu camı şefkatleriyle içten bir tavırla yok eden, ölümsüz ve onurlu,yüreklerden çıkmazcasına avaz avaz bağıran naradır. Bu vesileyle, tüm öğretmenlerimize en içten teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Sizler, sabır, emek ve sevgiyle bizi büyüten ve geleceğimizi şekillendiren kişilersiniz. Sizler sayesinde bilgili, donanımlı ve değerli bireyler olma yolunda ilerliyoruz.