- 231 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KERİM ÖZBEKLER ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNCE DERNEĞİ'NE 100 TANE ATATÜRK POSTERİ HEDİYE ETTİ
GAZETECİ VE YAZAR KERİM ÖZBEKLER ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNCE DERNEĞİ NAZİLLİ ŞUBESİNE CUMHURİYET’İN 100.YILI NEDENİ İLE 100 ATATÜRK POSTERİ VE KARTPOSTALI HEDİYE ETTİ
Gazeteci-Yazar-Şair Kerim Özbekler Cumhuriyet’in 100.yılı nedeni ile koleksiyonunda yer alan 100 adet poster ve kartpostalı 23 Kasım 2023 Perşembe günü Atatürkçü Düşünce Derneği Nazilli Şubesi’ne teslim etti, 50+70. 35+50 ve 12+17 ebatlarındaki Atatürk Poster ve Kartpostallarını isteyen kişi ve kuruluşların bunları buradan temin edebileceğini ifade eden Kerim Özbekler ’’50 yıldır yüzlerce gazeteci-yazar ve şairler başta olmak üzere binlerce kişiye ücretsiz olarak gazete+kitap+dergi+kalem+kartpostal+poster+bloknot+defter+dosya+poşet+zarf+kağıt vb. gibi ürünleri dağıttım, bu yıl Cumhuriyet’in 100.yılı olması nedeni ile aklıma elimde bulunan Atatürk poster ve kartpostallarını Atatürkçü Düşünce Derneği Nazilli Şubesi’ne hediye etmek geldi. İstedim ki okul veya işyerinde bunlara ihtiyacı olanlara buradan dağıtılsın, ödev yapmak için Atatürk kartpostalına ihtiyaç duyan öğrencilerde bunları buradan temin etsin. İyi bir çalışma olduğunu düşünüyorum, Atatürk Türkiye Cumhuriyeti’ni kurmuş büyük bir komutandır.’’ dedi. Özbekler, önümüzdeki yıllarda da bu tür yardımlarının artarak devam edeceğini açıkladı.
Atatürkçü Düşünce Derneği’nin adresi, aşağıdaki şekildedir.
Feyzullah Erkut
Atatürkçü Düşünce Derneği
Nazilli Şubesi Başkanı
Altıntaş Mahallesi, Türkocağı Caddesi, No.143/3
Nazilli-Aydın
Tel.0-256-3140887
*****
Değerli abimiz Kerim Özbekler’in büyük bir titizlikle yılllar içinde biriktirdiği Atatürk konulu Resim ve posterleri, derneğimize hediye etmiştir.
Bu davranışından dolayı kendisine, çok teşekkür ederiz.(23 Kasım 2023 Perşembe-19.51)
Feyzullah Erkut
ADD Nazilli Şube Bşk.
*****
Kerim Özbekler abimize, meslektaşıma teşekkür ederim.
Şimdiden, verdiği Atatürk posterlerini ihtiyacı olanlara vermeye başladık.(24 Kasım 2023 Cuma-14.20)
(Hakan İsen-ADD Nazilli Şubesi Üyesi)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.