- 588 Okunma
- 10 Yorum
- 8 Beğeni
TarifsizzAşk
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bir zamanlar, yıldızlar gökyüzünü mürekkep gibi kapladığında, o muhteşem aşk hikayesi başladı. İki yürek, gökkuşağının en derin tonlarına daldılar. Onların aşkı, bir okyanusun derinliklerine dalan iki deniz yıldızı gibiydi; aynı anda sabahın ilk ışıklarını ve gece yıldızlarının en parıltılı anlarını yakalayan bir deniz feneri gibi aydınlattılar birbirlerini.
Birbirlerine sarılmışken, sanki bir ormanın en gizli köşesinde gizlenmiş orman perileri gibiydiler. Kalpleri, bir ağacın gövdesine saplanmış oklar gibi, daldan dala sıçradı. İkisi de, bir kuşun kanatlarında dolaşan özgürlüğü keşfederken, sonsuz bir denizin kıyısında yürümüşler gibi hissettiler.
Ama bu aşk hikayesi, sadece çiçeklerin açtığı bahar mevsiminde değil, aynı zamanda kışın soğuk rüzgarlarında da meyvesini verdi. İkisi de, kar taneleri gibi birbirlerinin ellerine düşen hayatın cilvesini tadarken, aşkın gücünü anladılar. Onların aşkı, bir gülün dikenleri arasında saklanan en güzel çiçek gibiydi.
Birlikte geçirdikleri zaman, saatlerin akışını unutturan bir masalın sayfaları gibiydi. Her an, bir masalın sihirli bir kelimesi kadar büyüleyiciydi. Bir öpücükleri, güneşin gökyüzünü boyadığı en parlak renk gibiydi.
Sonunda, bu benzersiz aşk hikayesi, bir çift yıldız gibi gökyüzünde parlayan iki ruhun sonsuzluğuna dönüştü. Onların aşkı, zamanın engellerini aşan bir hazine gibi parladı. Ve bu hikaye, sonsuza dek sürecek bir masal olarak kalbimizde yaşamaya devam edecek.
Bir kedi ile onu seven bir insan arasındaki özel bağa dönüştü. Kedinin pürüzsüz tüyleri, sahibinin gözlerini sevgiyle parlatan bir ışık gibiydi. Her gün, kedinin sıcaklığı, sahibinin yüreğine bir güneş ışını gibi yayıldı.
Bu aşk bir kedi ve ou seven arasındaki sıcaklık ve bağlılığın bir öyküsüydü. İkisi de, birbirlerinin yanında olduğunda, dünya dışı bir mutluluk içindeydi. Kedinin sevimliliği, sahibinin yüzünde sonsuz bir gülümseme yaratıyordu.
Sonunda, bu özel aşk hikayesi, bir kedi ile onu sahiplenen insan arasındaki bağı sonsuza dek yaşatacak bir masal olarak kalbimizde yaşamaya devam edecek.
Not: Derin bir hüzünle doluyum. İş yerime her akşam uğradığımda, gecenin karanlığında benimle kalıp dostluğunu paylaşan sokak kedisinin hayatını kaybettiğini gördüm. O masum varlık, bir arkadaşımın kaybını yaşamış gibi hissettirdi. Nefes almadığını fark ettiğim an, korku ve acı iç içe geçti. O masumiyetiyle beni etkileyen bu canlı, gözlerindeki ışığı kaybedince dünya daha da karanlıklaştı.
Bütün hayvanlar, bu dünyada sessizce dolaşan masum varlıklar. Onların dertlerini anlamak için sözcükleri yok, ama hissettikleri acı ve sevgi gerçek. Onlar, annenizden sonra size sevgisini karşılıksız sunan özel varlıklar. Lütfen, bu masum canlılara karşı içtenlikle, sevgiyle yaklaşalım. Onların gözlerindeki derin anlamı anlamak, bize de daha insanca bir yaşamın kapılarını aralayabilir.
YORUMLAR
Sahiplenmesi ne kadar güzel ise ayrılması da o kadar yürek burkuyor.Sayamadım çocuksu yıllarımdan buyana sahiplendiğim canları.Tür olarak değil, isim isim sesleniyorum o sevimli canlara .Göz göze gelislerimiz bir efsane gibiydi adeta.Konuşuyorlar ve konuştuğumu anlıyor gibiydi verdiği tepkileri.Kaybettiklerimi hatırladıkça hâlâ yüreğimin bir köşesinin sızladığını hissdiyorum.Yazınız muhteşemdi kutluyorum .Duyarlı yüreği selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh. tarafından 23.11.2023 19:51:55 zamanında düzenlenmiştir.
CaNMaYBuL
Derinlikleri gözlerinizde kaybolan bu duygusal yolculuk, yaşamın kırılganlığını ve sevginin gücünü yüreklerimizde hissettiriyor. Can dostlarımızla paylaştığımız o anlamlı bakışlar, sözsüz iletişimler, zaman içinde bir ömür gibi kazınan hatıralar... Bir ismin ardında gizli dünyalar, birbirine özdeşleşen kalpler bulunduğunu duyumsadığınız anlar, bu masum varlıklarla kurulan eşsiz bağın ne kadar kıymetli olduğunu yankılandırıyor.
Sizinle aynı frekansta atan bu duyarlı yürekleri selamlıyor, kaybettiklerinizi hatırladığınız anlarda hissettiğiniz sızıyı paylaşıyorum. Yazınızdaki derin anlam ve samimiyet için teşekkür ederim. Sağlığınızla ve sevginizle dolu nice anılar dilerim. Saygılarımla.
Yüreğinize çöken sızıyı hissediyorum...
Hayvanlar, mahzun sevgi dolu bakışlarıyla, salladığı veya yelpaze gibi açtığı kuyruklarıyla, kabarttıkları gövdeleri, oynattıkları sevimli başlarıyla bizimle konuşmaktan öte anlaşabilen, can dostlarımız.
Lisedeyken gece ders çalıştığım geç bir saatte , fırtınalı bir gecede penceremde bir tıkırtı duyup bakıvermiştim. İnliyordu sessizce. Hemen aldım içeriye. Kanadı sarkmış, kanıyordu. Hareketsiz kalmaktan vücudu kaskatı kesilmiş, çok üşümüştü. Battaniyeye sardım onu. Bİr ayı geçkin tedavi ettim kırık kanadını.
Birbirimize çok bağlanmıştık... Sevgi dolu kıpır kıpır bakışlarını hiç unutamam.
Onu penceremden uçurduğum an, yaşamımın zor kararlarından...
Ama o hep geldi, pencereme kondu yaşadıkça...
Arkadaşlarını, akrabalarını da topluca getirdi bana.
Birlikte yemlendiler, ben okula gitmeden her sabah...
Yazınızdaki güçlü, zengin ifadeyi takdirle karşılayarak kutluyorum.
Duygunuzun saflığı, güzelliği, derinliği de acılı, oumsuz şartlarda bize umut sağlayabilecek güçte.
Huzurlu, başarılı ve esen kalın.
CaNMaYBuL
Kelimelerinizle resmettiğiniz duygusal tablo, yüreğime dokundu. O kanadı kırık kuşunuzun öyküsü, sevgi dolu bir dostluğun izlerini bırakıyor zihnimde. Her kanat çırpışında yaşanan mucizeler, umutla dolu anılar yaratmış. Siz, ona sadece iyileşme şansı vermekle kalmamış, aynı zamanda bir dostluğun ne kadar derinleşebileceğini göstermişsiniz.
Yaşamın zor kararlarından birini verip özgürlüğüne kavuşturduğunuzda, sanki bir özgürlük şöleni başlamış gibi hissetmiş olmalısınız. Pencerelerinizde dans eden kuşlar, umudu ve dayanışmayı si mgeliyor. Bu anlamlı paylaşımınız, insan ile doğa arasındaki eşsiz bağa dair bir şiir gibi okundu.
Sevgi, umut ve dostlukla örülü güzel bir öykü paylaştığınız için teşekkür ederim. Huzurlu, başarılı ve sevgi dolu bir hayat dilerim size.
Sevgiler
Çok etkilendim günün yazısı olmayı fazlasıyla hak eden bir paylaşım. Onlar gerçekten kadir kıymet bilen vefalı dostlar ben de çok seviyorum hayvanları çok üzüldüm diyebilirim. Günün yazısının vermek istediği mesajlar, taşı saran yosun kadar olamayanlara belki biraz ışık tutar diye düşünüyorum. Yüreğinize ve kaleminize selam olsun
CaNMaYBuL
Değerli yorumunuz, duygularımı bir melodi gibi çaldı. Sizler gibi kalpten seven ve kadir kıymet bilen dostlar, bu dünyaya anlam katan gerçek hazinelerdir. Hayvanlar, kadir kıymetini bilen vefalı yoldaşlarımız, bir gönül bahçesinde açan en nadide çiçeklerdir. Yorumunuzun taşıdığı mesajlar, umudun ışığını taşıyan birer yıldız gibi, karanlık gecelerde kaybolmuş ruhlara rehberlik edebilir. Yüreğimden gelen teşekkürü, kelimelerin dansıyla ifade ederek size iletiyorum. Selam ve sevgilerimle.
CaNMaYBuL
Teşekkür ederim, değerli yorumunuz için minnettarım.
Sevgiler
"Bu aşk bir kedi ve onu seven arasındaki sıcaklık ve bağlılığın bir öyküsüydü. İkisi de, birbirlerinin yanında olduğunda, dünya dışı bir mutluluk içindeydi. Kedinin sevimliliği, sahibinin yüzünde sonsuz bir gülümseme yaratıyordu."
Kadının sevimliliği olur da kedinin olmaz mı?
Benzerler de açıkçası
Kadınlarda sevimlidir, cana yakındır yerine göre, kedi gibi mırıldandıkları hatta tırmaladıkları da olur kimi zaman
Aşkı bir bütün almak gerekir kanımca
Gül diken münasebeti madalyonun iki yüzüdür
Fedakârlık ister, özdeşleşme ister, onda eriyip değişmek, dönüşmek, başkalaşmak ister
Karışım değil bileşik halini almak gerekir hani
Final bölümünde dile getirdiğiniz hüznünüzü anlıyorum
Özellikle kedilerin apayrı bir güzelliği vardır, soba ya da kalorifer başındaki bir ev kedisi misali evi dolduracağı kuşkusuzdur, haliyle yokluğu da derin bir boşluk
Nihayet hocam
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Güne gelen eserinizi tebrik ederim
Selam ve saygılarımla.
CaNMaYBuL
Değerli yorumunuz için içten teşekkür ederim. Sözleriniz, aşkın ve bağlılığın derinliğini, kadının sevimliliğiyle kedinin çekiciliğini birleştiren bu hikayenin güzelliklerini vurguluyor. Evet, aşk gerçekten bir bütündür, gül ile dikenin ahenk içinde dans ettiği bir medleyodur. Kelimeleriniz, aşkın karmaşıklığını ve fedakarlığın değerini anlamak için derin bir içsel dönüşüm gerektiğini dile getiriyor. Kedilerin eşsiz güzelliğinin evi dolduracağı gibi, sizin samimi yorumlarınız da bu metni zenginleştiriyor. İlgi ve tebrikiniz için teşekkür eder, selam ve saygılarımla karşılık veririm.
Sevgiler eski v değerli dosuma…
CaNMaYBuL
Kelimelerin dansıyla örülü bir dünya, ifadelerin müziğiyle dolu bir an. Sözlerin dans ettiği bu harikulade tabloya teşekkür ederim.
Bazen sevgi ve vicdan susar ve boşlukta olağanüstü bir sessizlik bizi rahatlatır. Ben hissediyorum ve anlıyorum ne demek istediğinizi.
Sevgiler..
Duyarlı yüreğinizi tebrik ediyorum. Bu konuyla ilgili olarak Hz. Mevlâna'nın Allah(cc) buyurur ki; "Hayvanlar benim sessiz kullarımdır. Onlar şimdi zulme susuyorlar ama hesap günü konuşacaklardır!" dediği ifade edilir. Tabii inanlar için bu çok büyük bir ikaz ve uyarıdır. Paylaşım için teşekkür ediyor kaleminiz daim olsun. diyorum. Selamlar.
CaNMaYBuL
Bu kutsal sözleri duyup yüreğimde bir melodi gibi titreşen hislerle karşılıyorum. Hz. Mevlâna'nın yüce sözleri, evrenin derinliklerinden gelen bir çağrı gibi yankılanıyor içimde. Hayvanlar, sessizlikte konuşan, masumiyetin resmi yaratıklarıdır; gözlerinde hüzün, yüreklerinde ise masum bir çığlık taşırlar. O sessiz zulmün altında inlerken, Mevlâna'nın ikazı, bir hesap gününe dair bir uyarı gibi yankılanıyor kâinatın sessiz koridorlarında. İnananlar için bu, vicdanın derin sularında bir fırtına uyandırıyor; bir öğüt, kâinatın kalbinde çarpan bir uyarı. Kaleminizin ışığı, bu kutsal çağrıya eşlik ederek her bir satırında bir huzme gibi parlıyor. Selam olsun, kaleminiz daim, yüreğiniz nuru hep bizimle olsun.
Sevgiler…
12 yaşlarındaydım, bir sokak kedisi bahçemizde yavrulamıştı, yavrular büyümeden de kaybolmuştu ortalıktan muhtemelen ölmüştür yoksa bırakmazdı yavrularını. 3 kardeştik üç kedi yavrusuna biz baktık. Birisi sürekli peşimde dolaşırdı, gece karnımın üstünde yarar onun mırıltısıyla uyurdum. bir gün yine peşimden geliyormuş rüzgardan kapanan kapıya sıkışmıştı. çok çabaladım ama kurtaramadım ellerimde öldü. o günden beri hiç bir hayvanı sahiplenemedim. sevdiklerimi kaybetmekten daha çok hiç bir şeyden korkmam. ölümün gerçek ve kaçınılmaz olduğunu biliyorum. peşimden gelebileceğini düşünemediğim için kendimi suçluyorum yarım asrı aşkın zamandır. sizi anlayabiliyorum . paylaşımınız tekrar o güne götürdü beni. üzgünüm.
CaNMaYBuL
Sevgili ablam, gönlü yüce insan!
Bir zamanlar yaşadığınız o masum hikayenin her bir kelimesi, yüreğinizdeki derin izleri çağrıştırarak resmediyor. Yaşamın karmaşık dansında kaybolan bir anın ardında bıraktığınız sevgi, bir ömre değer anılarla dokunuyor. Sizinle birlikte hissetmek, kayıp zamanın yarattığı acıyı anlamak, yıldızların sessizliğinde kaybolan bir anıyı yeniden hatırlamak gibi. Sevginizin, hüzünle yoğrulmuş bir melodiye dönüştüğünü görmek, yaşamın en derin renklerini taşıyan bir tabloya şahit olmak gibiydi. O kaybolan gözler, hala ruhunuzda mırıldanıyor, anılarınızın bahçesinde dolaşıyor. İçsel bir yolculuk, yaşamın karanlık köşelerine ışık saçan bir yıldızdınız. Ve belki de, o masum yaratığın ardında bıraktığı iz, yaşamın zorlu dansında unutulmaz bir figür olarak kalacak.
Güzel kalbinizi ve vicdanınızı sevgiyle selamlıyorum.