- 151 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yahudi mi kötü Yahudilik mi...
Yahudi mi kötü Yahudilik mi...
"Hak Ali"demiş eline saz vermişler...mutayı helal saymışlar.Ölçüyü ikilemeişler yani ölçüye mürted olmuşlar
"İsa oğul"demiş.Allaha yapılan asilikleri affetmişler günahçıkarmışlar...ölçüyü ikilemişler.Kilise de mürteddir...Papaz evlenemez demişler ...iyiki evliliği herkese yasaklamamışlar
Allah hayvan şeklinde yer yüzüne indi demişler...İneği kutsallaştırmışlar...yani ölçüyü ikilemişler...
Sünnet icma kıyas demişler ölçüyü dörtlemişler...oysa ölçü tektir.Allahtır ölçü...Allah için yaşat der yahudilik yani tevrat ama ırkından dolayı soykırım uyguluyorlar Gazzede...Allahın Kahhar sıfatına kul ol.Kahhar sıfatını ırka kinine kullanma.enen için de kullanma.sadece Allah için sadece Allah adına kullan...ilmi nükleri de.Başka ırklara haram etmişler...Kutsal devlet mi ABD neden nüklerli...hileciler."El-hafız sıfatını ırklarına aitleştirmişler...Allaha aittir esmaya kulluk...şeytana da nemruda da ateş hizmetçidir.Ademi de Allah yarattı ateş ve dünya nimetleri yaratılanların korunması içindir..."El- Hafız sıfatını da sadece ırklarına sadece devletlerine aitleştirdiler nükler diğer ırklara haram kılındı...İnsan hakları da sadece kendi ırklarına aitleştirilmiş işte..
73 fırkadan sadece biri esmaya kullukları Allah içindir...ilim tahsilleri Allah içindir...nükleri Allah içindir...Kahhar sıfatına kulluğu Allah içindir "Allah için buğzederler Allah için severler...kilise ölçü ilah etti kendini kilise için sev olarak değiştirmiş sevgiyi duyguları düşünceleri halleri eylemleri..."Ateşkkes" kavramı da müslümanların yararı için değil..."insan hakları"kavramı da...Ahlak kavramı da...İsrail oğulları içindir işte Gazzeli vatanını savunduğu için terörist ilan edildi ama kendileri "Arz-ı mev’ud"hilesi ile savaşlarını meşrulaştırmışlar...
"Oluklar çift birinden nur akar birinden kir...Külli iradenin sudurudur bu ama mürtedi belirler"Yasak meyve"asiyi mürtedi belirler...kin değildir şeytanı şeytan yapan "Kini de Allah için esma için kul yap dedi Kur’an73. fırka belli...ölçüsü Allah onların.ölçüyü Allahtan alıp ırklarına verdi İsrail.Kiliseye verdi Batı.ilahi olmaktan çıkmış o dinler.İslam denilen dinde İlahtan aldı insana imama verdi ölçü olmayı...mürşit imam lider...Allahı ölçü seçendir."Hak Ali"demişler eline saz vermişler bir de muta zinasına helallik vermişler...
Yahudi mi kötü Yahudilik mi...Kilise kötü.Allahı kaldırmışlar ölçü etmişler kiliseyi ve "Hak Aliyi"...Kutsal ırkız demişler ırklarını koymuşlar ölçü saymışlar ırklarını...yahudilik ilahi olmaktan çıkarılmış ölçüyü değiştirdiler...ilah ve esması ırklarına kul...kılınmış.Ahlak ırklarına kulluğa bağlı."İnsan hakları"denilen güzel kavram daÖzgürlük "denilen güzel kavram da...
Yahudi mi kötü Yahudilik mi...
Yahudiliğin ölçüsü mü Allah...Gazzeliyi kim yarattı kim öldürüyor...bir yahudiye bir yahudi öldür der KISAS ama bin gazzeli öldürüldü bir israilliye bedel olarak...
Yahudi mi kötü Yahudilik mi...
Mescid-i Aksay’i Yahudilerden,Kâbe-i Muazzamayı da Vahhabilerden almayı Rabbim bize Nasib etsin inşallah o kutsal yerler nüklersiz alınmaz...ev için para harcadı Gazzeli evi başına yıkıldı yani Külli irade yanlışlardasınız dedi Gazzelilere...kim Allahtan alacaksa fetvayı külli iradeye baksın 2.Abdulhamit keşke nükler üretseydi İsraili satıp.Kim vermiş bilmem ama yanlış yani Külli iradeyle kavgalı bir fetva bu işte...
Yahudi mi kötü Yahudilik mi...
"Şu lənetli kəvmin helâkını görmeyi nasip eyle Ya Rabbi"diyen İran naletli değil mi...ölçü Allah mı İranın dininde...Irkı mı...Suud dun dininde de ölçü ırkıdır...Şehadetle değil öldürülmekle çıkar mürtedlik kiri...der fıkhımız...suudu da öldür der fıkhımız...mürteddir ölçüyü ırkı yapan...
Yahudi mi kötü Yahudilik mi...
Zerre kadar işin ciddiyetini anlamışsak yahudi malları domuz etinden farksızdır Gazzeli için...
Camilerimizde ateistlerin cenaze namazı kılınıyor...ölçümüz Allah mı ayet mi Kur’an mı esmamı...Mürtedin affı ölümledir...şehadetle değildir der fıkhımız.normal müşrik şehadetle İslam olur ama mürted şehadetle İslam olamaz...
Ateist olduğunu söyleyen birisinin ne cenaze namazı kılınır, ne ardından rahmet okunur. Müslüman, İslam dairesinde hareket etmeli...
Bir şeyde nasibin varsa bütün dengeleri değiştirir Allah bu sünnetullahtır...Külli iradeyi kehanetlerle okuyan falla okuyan...irfanla okunur külli irade...2. Abdulhamit okuyamadı."L-Hakim sıfatının suduru bu kaderlerimiz için ortam hazırlandı.Gazzelinin de payına zulüm düştü..."Es-Sabura"kulluk düştü.işte hamasın silahları bitti...demek ki depoları dolduruncaya kadar sabretmeliydiler...Sabır zafer amaçlı beklemektir...eziklik sanma onu...
Nemrudun ölümü sivrisineğin elindeyse...onu üret ey İbrahim...doğru fetva bu Külli iradeyi okumayan da okuyamayan da cahildir hz İbrahim bile olsa...2.Abdulhamit bile olsa...hz Adem de "Yasak meyveye uzandı"cahil mi evet...Hz Musa hızıra talebe oldu...çünkü tektir alim...sadece Allah alim çünkü...
İncilin ilk emri "sev"Tevratın"Yaşat"Kur’anın "Oku"esmanın sudurunu oku...külli iradeyi oku...hızırın ilmini oku...en azından bir tefsir oku...Kur’an Kursları nın görevi bu olsun."Papağan gibi"şuursuzun okuması mı okumak...
Ah hiristiyan sadece kilise cemaatini seviyor yani kucaklamıyor insanlığı...kutsal sadece kendileri.Yahudi "yaşat"mıyor...sadece biz gazzeli ölsün ...diyor...Allah da mı aynı diyor ki...tersler Allaha asiler yani...mürtedler yani...Müslüman okumuyor...hz musa hızırı öğretmen edinmişti...
Siyonizm yalnızlaşır mı evet...kilise terk edecek az bir zaman sonra...Hindular da ...çinliler de japonlar da...
Yahudi mi kötü Yahudilik mi...diğer insanların yahudiden farkı ne...Allah için buğzedenlerden ol...73.fırka Allahı esmayı ölçü seçenlerdir tek...
Yahudi mi kötü Yahudilik mi...Yahudilik ilahidir ama yahudiler mürtedler...Allahtan döndüler ırklarını ilahlaştırdılar .kutsal değiller mürtedler yani...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.