BUNLARI BİLİYOR MUYDUNUZ
Hazıra konan yazarlarımız var.Açıyor kitabı ayet yazıyor,açıyor kitabı hadis yazıyor.Sonuna doğru da on tane dua ekledi mı baskıya hazır.
Kafa yormadan, hazıra konarak kapağını da birazcık süsledi mi bu işle uğraşanlar kitap hazır.Birinci baskı, ikinci baskı ,üçüncü baskı ve dördüncüsü.Nerede mı satılıyor?..Cami önlerinde.Kavşaklarda. Park girişlerinde..Vatandaşa yardım kampanyası adına bağış karşılığı satılıyor. Bağışlar nereye gidiyor derseniz?.’’Merdiven altı.."
Sevap işliyoruz sözüm ona. Cenneti satın alıyoruz .Çeşit çeşit dergi çıkarırlar.İsimleri farklı içerik aynı.Elde taşıması kolay diye hemen herkes alır.Dua ve ilmihal bilgileri.Elimizin altında bulunması kabilinden.Fakat hiç biri aklımızda yoktur.Kitap var ya elimizde..
Allah soracak derler’’.Gelirini nereye harcadın ? diye.İşte o zaman göğsümüzü gere gere ’’komşumun ihtiyacı var iken vermedim ve kitap alıp bir kenara koydum" diye.Cennetin anahtarını yedekledik hamdolsun.
İslamın şartı, imanın şartı,namazın farzı, abdestin farzı, guslün farzı ,teyemmümün farzı eşittir otuz iki farz .Kitap hazır. Bir çoğunun üstünde ise parasızdır yazar ama gelin görün ki; gönülden ne kopar ise..Adım başı cemaat, adım başı şeyh.Sanki yeniden keşif etmişler dünyayı.Hepsinin kazanı kaynıyor bağış ve yardımlarla.Yağsız çorba müritlere, kaymağı...Hazineden zengin bunlar.Vergi falan da vermiyorlar.Okyanus ötesinde mülk alıyorlar.Hurilerin içine bodoslama dalıyorlar.
Ne diyelim?..Onlar ermiş muradına.Biz mı?..Aklımızı başımıza alalım.
YORUMLAR
AYAKTA ALKIŞLIYORUM.
Aynen böyle.
Duyarlı yüreğin dert görmesi kardeşim.
Camilerde falan habire yardım yardım. Onların dediği yerlere bu güne kadar 1 lira yardım yapmadım.
Hep o hocalara şunu sormayı çok istemişimdir, "Hoca hep yardım yardım diyorsunuz da sizler Allah rızası için bu güne kadar 10 Lira yardım yaptınız mı?"
Selam ve saygılar kardeşim.
neneh.
Bu işin cılkı çıktı gerçekten. Bir çoğunun amacı dine hizmet değil de küpünü doldurmak. Bilim zaten unutulmuş ilk emir okumak unutulmuş. Sonrada batıdan niye gerideyiz... Her şey ayan beyan ortada... Kutlarım içtenlikle...
neneh.
Haklisiniz Menfaatcilar temizlenmeli din istismarcilarina yol verilmemeli...Fakat Herkeside ayni kefeye koymayin.Ülkemizde kitap okuma sayisi avrupanin yarisi bile degil
Birde Mustafa Kemali pazarlayanlari yazsaniz ben yazdimmi alerjisi kabaranlar oluyor.üc bin besbin liraya kitaplar mi ararsiniz, tv lerde pazarcilar mi neler neler
neneh.
Atatürk'ü nefretle anan her dil basittir.Atatürk'ün vecizeleri hazmedemeyene asittir.Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Bravo
Birde şu var
Güya yeri göğü yaradan Tanrının başka işi gücü yok peygamberin uçkuruna ayetler yollamış gibi şiirler ve kitaplar basanlar var.
Eyvah dedim binlerce yeni ayetler uydurup Allahları adına yazdıkları kitapları okuyanlar zaten bi haber oldukları bu dinle hep kafaları karışacak. Ayıkla pirincin taşını şimdi.
Var ol kanım kanayan yaraya parmak basmışsın.
neneh.
Bu dünyada kedicik öbür tarafta huri.
Zikir ederken bakmışsın uçuyor.Bizim Nuri :))