- 447 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
Neye Yaradı 4
.
Gerçeği yazınca kızanlar oluyor.
Ne kadar kızılsa da gerçekler değişmiyor maalesef.
Gazze dinamitinin fitili ateşleneli 32 gün oldu.
Tam İsrail’in, -perde arkasında bile değil açıkça Amerika’nın- ekmeğine yağ sürüldü.
Ben hep “olan garibana oluyor” derdindeyim. Hala da aynı düşünüyorum.
Adamlar kural tanımıyor. Hastaneleri bombalıyor. Çocuk, yaşlı, kadın, erkek demeden insanları resmen katlediyorlar.
Elektriği, suyu kesmişler. Hastanelerdeki jeneratörleri çalıştırmak için gerekli olan yakıtın girmesine bile izin vermiyorlar.
Sokak röportajlarında “Onlar bizim din kardeşimiz. Elbette yardıma gideriz” diyenlerden ses seda yok.
Her gün televizyonlarda görüyoruz. Yerleşim yerlerindeki tüm binaları yıkıyorlar. Harabeye döndü ortalık. Sağlam kalanları da yıkacaklar.
O yıkıntıların arasında insanlar nasıl yaşayacak diye düşünüyordum.
Gelinen nokta ne?
Özellikle rakam yazmıyorum ama bölge ülkelerine Filistinlilerin gönderileceği söyleniyor.
Yani!
Gazze boşaltılacak.
İsrail’in, Kızıldeniz’in kuzeyindeki Akabe Körfezi’nde, Eylat adında bir limanı var.
Denize olan sahili 10 km’yi bile bulmuyor.
İşte bu Eylat Limanı’na Gazze-Eylat arası Süveyş Kanalı’na alternatif bir kanal yapılacağı söyleniyor.
Bir de, Akdeniz’de Gazze açıklarında, zengin doğalgaz yatakları olduğu söyleniyor.
Yahudi mallarını boykotmuş!
Geçin onu.
Birkaç madde dışında bir şey almamanız gerekir.
Suat Zobu
.
YORUMLAR
O teröristlere fitili ateşleme emrini kim verdi??
Ortadoğu da hesaplanan planlar nedir?..
Bunları bilmiyoruz. Ama bildiğimiz bir gerçek var ise o da sivillerin, özellikle çocukların öldürüldüğü. Bunun çözümüne bakmak gerekir. Tabii onların üzerine de başka bir plan yoksa.
İsrail, Filistin savaşı dört bin yıldır devam ediyor. Ve öyle görünüyor ki daha da devam edecek.
Dünyada hiç bir ırktan, dinden, etnik kökenden ÇOCUKLAR ÖLMESİN!!!
Selam ve sonsuz saygılarımla abim...
Aslında savaşların galibi yoktur biri az kayıp eder biri çok kayıp eder yada bir taraf hepten yok olsada yok eden kazanmış sayılmaz , tarihi iyi analiz edenler bu gerçeği görür ne israil
savaşı kazana bilecek neden Filistin yok olacak gelecek nesiller nalet israili naletlemeye devam edecek kendi torunları bile onları nalet le anacak
Hocam aynen yazdığın gibi umarım bizdeki söz ve eylem ağaları bu gerçeği görür hele şu islam toplumları yada bu dava insanlık davasıdır diyenlerin kılı bile kıpırdamıyor İsrail katilinin işlemiş olduğu insanlık sucunu tarihin adaleti asla af etmeyecek kutluyorum çalışmanızı
Savaşta her zaman masumlar ölür. Silah şirketleri ise karlarına kar katarlar dünya kadar para kazanırlar... Bu nedenle en büyük emperyalist Amerika ve onun aveneleri müttefiki olan ülkeler dünyada savaşların bitmesini hiç mi hiç istemezler... Zor bir durum gerçekten orada ki insanlar açısından. ''Geçerli bir sebebe dayanmadıkça savaş cinayettir.'' der Gazi Mustafa Kemal Atatürk... Kutlarım yürekten...