- 261 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"Huvel Baki"zikri gerçekleşsin...de ve...
"Huvel Baki"zikri gerçekleşsin...de ve...
"Kötülüğü gördüğün zaman hemen tepki ver yok et"denilmiş bir hadiste."Huvel Baki"zikri gerçekleşsin...değilse nasıl gerçekleşir bu zikir...İşte Gazze bir mezarlık...Mezar taşlarında"Hüvel Baki"yazılırdı eskiden
"Her canlı ölümü tadacaktır"yazılıdır "Zincirlikuyu mezarlığının giriş kapısında...
Öldüren olmazsa ölen olmazsa yani İsrail olmazsa filistinli olmazsa...Gazze nasıl mezarlık olur."Faniyiz sen Bakisin"diyoruz işte gazzedeki savaşı izlerken...
Savaş da doğaldır yani bir esmayı zikirdir yani bir esmaya kulluktur gerçekleşen...doğallığı doğal karşıla asi olma...
Seçilmiş ırk kan döker mi.Tevrat batıl isbatı bu.Kan döküyor.sömürüyorlar.cömert değil şefkatsizler asiler esmaya Allaha...Doğala kulluk kaderdir...üstünlük niyette...Allahı HAKİM kılmak mı İsrailin niyeti...Üstün niyet üstünlüğe sebebtir bu varlıkta der mantık...Gazzede ölen mi üstün öldüren mi...Ölen Allahı Hakim kılmak istiyor...Öldüren sömürüyor enesi için...
"Huvel Baki"zikri gerçekleşsin...
Külli irade esmanın zikri gerçekleşsin ister..."Huvel Baki"zikri gerçekleşsin...İşte İsrail nüklerim var diyor öldürüyor...Kabil de habili taşı vardı öldürmüştü...Filistinli ise şehitlikten kaçılmaz diyor ve ölüyor...ve külli irade gerçekleşiyor sonuçta...Peygamberler külli iradeye rızayı emrederler...Külli iradenin gerçekleşmesi için İsrailli de Filistinli de gerekli ve kıymetli ama denk değiller...üstünlük niyette...Toprak kavgası değil Filistinlinin niyeti..."Kadın için hicret edenin ödülü kadındır"denilmiş bir hadiste...
"Huvel Baki"zikri gerçekleşsin...
Esmanın zikri gerçekleşsin iste niyetin bu olsun.Kıymetlilik üstünlük sadece bu niyettedir...Zengin ol ama şükürle birleşmezse zenginlik eksi kıymettedir cennete taşımaz insanı...
Kanlı savaşlar dinler ve mezhepler arasında geçer...ama "EL-BAKİ"zikridir savaşlarla dirilen ve sudur eden.
Zengini yüceleme ama zenginliği yücele."Ahirete inancın varsa"...
"Ahiret inancı olmayan beyin ve vicdan laiktir"O beyin zengini üstünler.Karun mu hz Bilal mi desen Karun der...Karuna imrenenler laik beyinlidir yani "Ahiret inkarcısı bir aklın bir vicdanın sahibidir...
"Huvel Baki"zikri gerçekleşsin...de ve diğer esmaların zikri...
Esmanın zikri gerçekleşsin...de der Kur’an insana...yani"zenginlik istiyorsan şükür de iste"Nükler istiyorsan Musalık da iste.ASA musada yararlıdır...çünkü.İşte israilin elindeki silahlar şer kusuyor...
Firavun çocuk öldürür ama Musa sarayda büyür.Gazzeye Musa nasip olur ama kaç asır sonra o bilinmez.ASA da verilir zafer de ama sen Musa değilsin.ASA musanın elinde hayra kul olur...para da ama para siyonistin eline geçti sen sustun...Arabın petrolü Kabeyi yıkacak nüklere dönüştü...Osmanlıya hain olan Kabeyi de düşünmedi ve işte ilk sonuçlar...Gazzede bebekler öldü camiler yıkıldı
"Huvel Baki"zikri gerçekleşsin...de ve diğer esmaların zikri...
Dünya yuvarlak ve dönüyor gecenin olmamasını bekleme der mantık...peygamberler bile zelle işler gece de kaderdir gündüzde...kusurlu da kaderdir kusura tevbe et...dedi Kur’an...çözüm bu.Günah var tevbe yok...sorun bu günümde...Firavun var Musa yok asa yok sorun bu...günümde...oysa ikisi de kader...İsrail öldürecek gazzeli susayacak şehitliğe değilse sorun var demektir...artı kutup eksi kutup ikisi de kader...Jandarma eşkiye olmuş.Fıratın suyu altını petrolü tehlikede...sorun bundadır...Musa olmayı da asayı elimize almayı da bize nasip et Allahım...bu sünnetin senin...
Peygamberin sünneti ne mi Allahın sünnetleri...zenginlikle şükrü birleştir...işte sünnet sana
"Huvel Baki"zikri gerçekleşsin...de ve diğer esmaların zikri...
Bu varlığın doğasını eleştirme...İsrail var yani Firavun var... ama karşısında Nüklerli musa yok.ehven-i şerre mahkum bütün müslümanlar işte...BM barış gücüm yok ...diyor.
İsrail olmasa ortadoğuya ab ve ABD ayak basamaz.Borçlular İsraile ama sömürücü bencil olur.Zor oyunu bozar.Pakistanın nükleri var Şükür...
"Huvel Baki"zikri gerçekleşsin...de ve diğer esmaların zikri...Zikre engel olma...Kul ol...Hastalık olmasaydı tıp ilmi zirve yapmaz...der mantık...Her şey doğaldır tepkin de doğal olsun.Niyetin de...
Allahın zikri içindir savaş."Hüvel Baki" zikridir gazzenin haliÇirkin olan savaş değil Adalet gelecekse savaş da güzeldir...adil paylaşım gelecekse savaşalım...Allah "BAKİ"işte ne firavun var ne de hz Musa...Ne gazzeli kalır ne de İsrail...Neyi paylaşamadınız diye sorulur İsraile.Adalet içinse savaş sadece...Adaletli sonuç savaşı güzelleştirir...de.evet..."Huvel Baki"zikri gerçekleşsin...de ve diğer esmaların zikri...Niyetini amacını güzelleştir...Kaybedenlerdendir adalet için savaşmayanlar..."Ahiret inanan akıl ve vicdan böyle diyor işte
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.