- 194 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YİNE AYLARDAN EYLÜL
Yine aylardan eylül
Koca bir kış Sonra ilkbaharla yaz geçti üzerinden Yine eylül yine sonbahar Hazan dizelerime düşerken döküle yapraklarla Nelere şahit kayboluşlarda alaca renkler Şimdiki yalnızlığım öncesinde Bak yine salıverdim kendimi Kırmızılar arasında neyi temsil eder ki rüzgâr estikleriyle Düşen her yaprak neyi örter ki Geçmişimizde Aşkların şahitliğini ararken renklerin alacasına dalıyorum Yeşilken sararan uçuk güzelliklerin arasında Hazanla tanışıp geride kalan yürek yangınını arıyorum Düşlerime sıralıyorum arkana bakmadan gidişini Güzel kadındın beklide güzel ötesi Seksek oynarcasına yürüyü savrulan bakışlarınla Salındığında bakmadan edemediğimi düşlüyorum Kaç mevsim geçti sonbahara Yine aylardan eylül Güne özlem doğarken yokluğunda Yurtsuz gariplerin sığınakları oluyor kapılarını açan İzlerini siliyor kızıla dönen yapraklar Sonra karlar örtecek üstünü hasretin Koca çınar hazırlanırken kışa Uzanamadığın yıldızlar birer birer düşeceÜşüyeceksin sarıldığında yapraklarla Çürümüşlükleri göreceksin sulara karıştığında Sızıların olacak seni kurtaracak sevgi kaybolduğunda Eriyen karlarla hayallerin çökerken Arayışların bitip gidecek eylülde Mevsim sonbahar aylardan eylül Başını dik tutsan da yaşamın yüzünde olacak gözlerinle Sonra kış sonrası ilkbahar Papatyalarda sevgiye dönerken Yeni yürekler yeni sevgiler olacak Eylüle ise yine kalacak hazan.
20090309
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.