- 233 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Cumhuriyete İnandırdılar
Hangi 💯. Yılı Kutluyorsunuz Siz ? Kim İnandırdı Sizi Bu Zafer e ? Hangi Tarih Belgesi Doğruladı Sizin Zafer Bayramınızı?
Bu Balkonlarınıza Astığınız Bayrak 🇹🇷 Tanıdık Geliyor Bana Ve O Balkonlar da Tanıdık. Saygınız İse Yapmacık.
Astığınız Bayrağın Yanında Sigara İçip Külünü Savuruyorsunuz Üzerine, O Hangi Adab ı Muaşeret?
Hilafet Kavramını Kaldıran O Hangi Şuursuz 💯. Yılın Matemi?
İlan edilen Cumhuriyet Kimin Dilinden Korktu da Koca Bir Put u Yasa İle Korudu? Gerçeği Duymak Kimi Korkuttu!
Hanginiz Cesaret Edebilir Korkularıyla Ve Gerçek İle Yüzleşmeye?
Opera Ritimleriyle Hangi Medeniyetin Kutlamasını Yapıyorsunuz Nerede Aldınız O Şan Dersini?
Kim Kandırdı Sizi ?
Hangi Kara Tahtanın Üzerinde Duran Portre Hipnoz Etti Düşüncelerinizi?
Her Sabah Elinde İnce Bir Çubuk Hangi Papyonlu Andımız Okuttu Masum Anadolu Çocuğu Dilinize?
Medeniyet Dediğimiz Hangi Canavar Yuttu Kişiliğinizi?
Dumanaltı Kıraathaneler de Çürüttünüz Gençliğinizi?
Cahil Bırakıldı Diliniz, Silindi Müslüman Türk Kimliğiniz?
Kafa Kağıdınız Süslendi Bir Ay Bir Yıldız Eklendi Hilafetin İbareleri Gizlendi.
Hanginiz İki Kelimeyi Bir Araya Getirip İfadenizi Zenginleştirebildiniz?
Günü Gelende Azrail Ruhsuz Bedeni Gördüğünde Hanginizin Kıymet i Harbiyesi Kalacak?
Öyle Evlatlar Yetişecek Ki Bu Sözlerim Onlara Miras Kalacak Nice 💯 Yıllara Necip Fazıl ı Aratmayacak..
Ben Hilafet Sancağımı Mutlak Bulup Asacağım Elbet Ebet Müddet! 🇹🇷
O Sancağı Göndere Çeken O Kutlu Günlere Ermek Nasip Et Galip Et Son Nefes e Elhamdülillah ı Mecal Et.
Serkan Uysal
29.10.2023
00:29
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.