- 196 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hırsızlık karşısında susan dilsiz şeytandır
Hırsızlık karşısında susan dilsiz şeytandır
Kötülük karşısında en asgari tepkini bari göster.Yalancılık karşısında susan dilsiz şeytandır.Rusyayı kuşatan ruscu olsak bize döndürür silahları.Yalan mı...İncirliği kaldıralım...diyen gör ve göster olacakları.
Hırsızlık karşısında susan dilsiz şeytandır
Hırsızlık karşısında susan dilsiz şeytandır.Bölgenin zenginlerinde gözü olanlar dibimize gelmiş.Silahlarımızı tanıtalım onlara
Ölümüne teknolojiyi seç.Teknoloji ebabil...zafer getirir...dedi Kur’an.Yılan karşısında susan dilsiz şeytandır...Bu hikmetsiz işlere teslim olmak değildir ama kınamak da değildir en güzel kınama silah üretmektir...çünkü silah üretmekten kaçan köleliğe kaçar...
Hile karşısında susan dilsiz şeytandır
Bu nasıl analiz yunan -türk gerginliği kimsenin işine yaramaz diyor.destekleyenlerin işine yaramazsa desteklemez de...
Tuzak karşısında susan dilsiz şeytandır
İran ermeniyi destekliyorsa akılsız mı ama pirince giderken bulguldan da olacak.Çin zengezuru açacak.İran mı önler...ABD mi...geç
Dolmuşa getirenler karşısında susan dilsiz şeytandır...
Görev veren güç de verir...Musaya görev verdi ASA verdi...Nuha gemi verirdi hicret görevi verdi...Zengine zekat verdi...sağlıklıya orucu farz kıldı...İmkan vermemişse anla görevin değil o...
Hainlik karşısında susan dilsiz şeytandır
Bu analizciler uyutuyor milleti...Ukrayna nükler bile kullansa yıkık bir ukraynadır bu savaşın sonu...ABD artık desteğini çeker.Kaya gazından kazandığı kadar destek verir...sömürgeci kaz gelecek yerden tavuk esirgemez ama Terk eder matematiği tutmadığı an.Sömürücü hain olur birlikleri kopar en az bir güçle...
Bu alemin bir sahibi var namazla ona fiili dua edelim...Turan için ...ümmet birliği için...Bu savaşı başarırsak Yunanı da ermeniyi de yeneceğiz
Hırsız suspayı verir aybına şahit olana...Gizler kendini...İnsan hakları demokrasi...diye gelirler ama ülkeni koruyacak silahları üretmene engel olurlar ve ülkenin zenginliğini çalarlar...Nükler icad edildi hırsızlık zorlaştı.Nükler ilk sömürgecilere karşı kullanılmalıdır.ve zor değil nüklere erişmek yyeterki kutuplardan birini seç sana nükler temin ederler...Kınamakla yetinme sömürü deccaldir...ADL sıfatına yani Allaha savaştır...Smürüye susan köleliği hakkeder. oysa Nükler var affetmez onu Allah...
En küçük bir ülke bile Nükler silaha erişir hediye verilir...Her ülke bir kutup seçsin yeter ki...Artık savaşlar nükler savaşına döner
Allah sevgisi yani takva nedir mi...esmaya kulluktan hoşlanmaktır.teknoloji ilmiyle savunma sanayi kurduk hoşlan bundan...en üstün şehitlik bu amaç için şehit olmaktır günümüz şartlarında...
Akılsızlık hikmetsizlik karşısında susan dilsiz şeytandır...Çin İngilize yanaşmamız halinde doğu Türkistana özgürlük vermez...Kerkük Türkün elinden gider...
Düşmanı küçümseme teknolojiye sarıl...2.Abdulhamide neler yaşattı"İsrail için toprak satmamak kararı"bu gün 5 milyar olan sömürgeci güç Osmanlıyı yıktı 25 ülkeye böldü
Mescid-i Aksadan miraca çıkıldı.miraç ilim aşkının ürünü.Kabe ilmin kapısı kudüs zirvesi.ilk kıble.İlmin kaynağı.Irkçılık mekanı olmuş...esmaya kulluk için akmalıydı bu akan kan...adalet için hikmet için ilim için...Okul eğitim yeri olmalıtdı o kutsal toprak...İnsanlık deccalin elinde ırkçılığın vicdansızlığın akılsızlığın elinde...ama nükler bu durumu bozacak...Ebabiller bu durumu bozacak ASA yutacak bütün silahları.Nükleri de yutacak silahlar verilir imkan verilir güzel insanlara gelir beklenen mehdi...güzel eylemler haller düşünceler duygular mehdidir...İnsan şaşar insandan mehdi ölçü olmaz...de
İşte sömürgeciye hırsıza susan bir dünya...Suud eleştiremiyor bile İsraili...çünkü 5 milyarlık sömürgeci güç karşılarında Rus ve çini sindirme amaçları gerçekleşti.Silah polisin değil hırsızın elinde hırsız dünyaya jandarma olmuş...ama nükler bu durumu bozacak...
Roma Süleyman mabedini yıktı Mescid-i Aksayı yıkmalıyım diyor İsrail.suriyede Türk düşmanı saldırgan bir devlet kuracağım diyor...ama nükler bu durumu bozacak...
Hamas din savaşına dönüşsün istiyor savaşlarını ama üç din mensupları birlik halinde yaşadı Kudüste bunu bozamazlar...O kutsal toplumda kan ırki ülküler için akmamalı...Esmaya kulluk amaçlı insanların yeri olmalı o toprak çünkü kutsal o toprak seccade o toprak...BM in ülküsü yaşanmalı o topraklarda...Esmaya kulluk yaşanmalı okul olmalı o toprak...
ABD ye saldırsın eleştirsin dünyada her konuşan İsrailden geçeçktir o zaman ABD...çünkü mantık belli tepkiyapar...Başına saldırsa bir kurt Başın uğruna ayağını uzatırsın.Sömürge bağı ile bağlı ülkeler de bunu yapacaktır...Ukraynayı feda ettiler ABD için...İsraili de Fransayı da feda ederler...rus ve Çin desteği olursa İsraile ve Fransaya saldırana...
Baş sömürgeci...cepçi gibidir parmağını da keser.İsraili de yunanı da Fransızı da keser mi keser.Fransızı kullanamazsa.semiremezse...Fransa acziyet gösterse Nüklerini kullanmazsa...işine yaramaz bir korkaklığa düşerse...
"Nükler icad olmuş mertlik bozulmuş...Nükleri yutan asa elzem...Nükler üstü silah elzem bu dünyaya bu korkaklığın zafer getirmesi için...
Hırsızlık karşısında susan dilsiz şeytan mı...Nükler üstü bir silah elzem bu dünyaya artık...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.