- 233 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYANIN UNUTTUĞU YER FİLİSTİN
DÜNYANIN UNUTTUĞU YER FİLİSTİN
Öncelikle Filistin-İsrail arasındaki gerilimde gerek Müslüman kardeşlerimin,gerekse İsrail tarafında ölen masum halka Allah’tan rahmet dilerim...Rabbim bu savaşı başlatanları kahreylesin.
İsrail’in yıllar önce yavaş yavaş önce Filistinli halkın malını parsel parsel almaya başlamasıyla herşey başladı aslında.Yıllar sonra bu parsel alımlarla İsrail kendini güçlendirir ve artık elini kanlara bulayarak Müslüman halkın üzerinde bir savaş senaryosu çizmeye başlar.Bu senaryoda olan masum halka, çocuklara oluyor.Birileri toprak kazansın diye,birileri sınırlarını genişlesin diye binlerce insanı hiç tereddüt etmeden öldürüyor.Her gün tvlerde, sosyal medyada öldürülen masum çocukları görmek bizleri derinden üzüyor.Hal böyle iken kimse İsrail’in yaptığı bu zulme birşey demiyor.Dünya kafasını toprağa gömmüş ne görüyorlar ne de müdahale ediyor.Nato desen ayrı bir dünya ne göründüğü var,ne de sesi çıkıyor.Bi de Birleşmiş Milletler var o zaten hiç yok.Oysa Rusya-Ukrayna savaşında bunlar meydanlarda idi savaş olmasın diye bilmem ne.Öldürülen Müslüman olunca hepiniz üç maymunu oynarsınız.Görmez,duymaz, birşey demez...
Kan emici İsrail Filistin’e öyle şeyler yapıyor ki hastaneler başta olmak üzere her yeri bombalıyor.İsrail denilen kan emici köpekler dünyanın onlara birşey yapacağını bildikleri için herşeyi yapıyor.Ne bebek dinliyor,ne çocuk hepsini öldürüyor...
Filistin’de katliam var ve Türkiye’nin en büyük iki kadar olmayan itrail ortalığı yakıp yakıyor ve buna da bir diyen zaten yok ...Bizim ulkemizin başındaki zatlardan da birşey olduğu yok.Devletler arası anlaşmalar filan bilmem ne.o yüzden ülkemizde oraya asker gönderme konusu bile geçmiyor.Ama halkımız oradaki kardeşleri için dualar ediyor, meydanlara çıkıyor birşeyler yapmaya çalışıyor...
Orada Filistin’de insan katliamı yapılıyor ve buna da yeter diyen bir ALLAH’ın kulu yok.Kimse birşey demiyor kimseden ses çıkmıyor...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.