- 645 Okunma
- 8 Yorum
- 3 Beğeni
Neye Yaradı 2
Hamas’ın geçen Cumartesi sabah 06.30’da ateşlediği harekât başlayalı tam 7 gün oldu..
Bu 7 günde Hamas, hadi öbür türlü söyleyelim Filistin ne elde etti?
Hiçbir şey…
Aksine tam da İsrail’in işine yaradı. Deyimin üstüne cuk oturmasıyla İsrail’in ekmeğine yağ sürdü.
Ağababaları Amerika sabırlı bir devlet.
AMERİKA HER ZAMAN ŞARTLARIN OLGUNLAŞMASINI BEKLER. OLAYLAR DOĞALMIŞ GİBİ, ŞARTLAR ONU GEREKTİRİYORMUŞ GİBİ YAPACAĞINI YAPAR, HEDEFİNE ULAŞIR. BU KADAR!
Ş A R T L A R I F İ İ L E N O L G U N L A Ş T I R A N A M E R İ K A ’ D I R.
Yalan mı?
Örnek mi?
Örneğe ne gerek, şöyle yakın zamanı bir hatırlayın yeter!
Eskiden, dünya iki kutupluyken, SSCB güç dengesiydi. O bile Amerika tarafından yıkılınca tüm dengeler bozuldu. O rolü Rusya üstlenmeye çalıştı ama ağzına yüzüne bulaştırdı. Hele Ukrayna savaşıyla Rusya’nın bir halt olmadığı iyice açığa çıktı.
Tekrar İsrail Filistin konusuna gelecek olursak maalesef güç dengeleri bozulmuş durumda.
Tabiri caizse dağ ve futbol topu kıyaslaması gibi.
7 Ekim 2023 saldırısı sonrasında İsrail’in yanında Amerika, İngiltere, Fransa, Almanya hepsi var.
Filistin’in yanında kim var hiç kimse. Arap devletleri bile yok.
Bizler ağıtlar yakarken onların umurunda değil.
Uçak gemisi gönderen, kraliyet donanması gönderen, gönderen gönderene.
Gündüz pek belli olmuyor da akşam çekilen görüntüleri izledim. Filistin tarafından yağmur gibi bomba fırlatılıyor. Sanki havai fişeğin havada patlaması gibi çoğunluğu havada imha ediliyor. Bazılarının yere düşmesine izin veriliyormuş. Onlar patlatılmıyor çünkü. Gidiş açılarına göre boşluk alanlara düşecek olanlar patlatılmıyormuş. Nasıl olsa boşa gidecek olana niye israfta bulunsun ki! ?
Hava savunma sistemini görüyor musunuz?
Ne yapacaksın, ne yapabileceksin bu sisteme?!
Attığın boşa gidiyor.
Zaten yokluklar içerisinde 1001 zorlukla elde ettiklerin boşa gidiyor.
Ben Suriye’nin içine yüzlerce kez gittim.
Çadırkent yapmak için bir arazinin havadan dronla görüntüsünü almamız lazım. Dronu uçurmayı bırakın 1 metreden sinyali algılamıyor dron.
Sebep? Amerika’nın, Rusya’nın uyguladığı hava kalkanı.
Ne yapabilirsin?
Ben olanlardan/olacaklardan endişeliyim. 5 dakikalık kabadayılığın sonucu kötü oluyor. Bunu söylerken sanki İsrail yanlısıymışız gibi algılanıyor. Ortada bir gerçek var. Bunu söylemek, gerçekçi olmak kimsenin yandaşlığı olarak algılanamaz.
Haberlerde görüyoruz tanklar, tanklar, tanklar. O uçak gemileri, donanmalar, tanklar falan oraya boşuna gitmiyor.
Görünen köy kılavuz istemiyor. İnşallah olmaz ama benim endişem o televizyonlarda gördüğümüz Gazze’deki apartmanlardan bir tanesini ayakta bırakmayacaklar. Çok değil 1 ay sonra ayakta 1 bina kalmaz öngörüsünde ve endişesindeyim. İnşallah yanılırım.
Tek üzüldüğüm gariban halka olanlar. Evi barkı yıkılıp ortada kalacaklar.
Allah korusun Türkiye’ye bir göç dalgası olmaz inşallah. Zaten zor durumdayız bir de onlar aman aman.
Düşünüyorum da bu iş Filistin’i yok etmek için Amerika ve İsrail’in tezgâhı gibi geliyor bana.
Yerdeki kahverengi karıncanın kahverengi gözünü gören ve takip eden Amerika ve İsrail o kadar silah girerken görmedi öyle mi? Bu harekatın yapılacağı istihbaratını almadı öyle mi?
Hepsi tezgâh sanki.
Yazık olan garibana oluyor.
Gene düşünüyorum Kudüs ve civarına Batı Şeria deniyor.
Batısı varsa bir de Doğusu olmalı o zaman. O nerede? Ürdün’de. Orayla ilgili kimsede ses yok.
Önce devletini orada kur. Sonra Batı Şeria’yı da al.
Bir de bakıyorum Doğu Türkistan’a hiç ses çıkarmayan hatta onları insan yerine koymayanlar, Hocalı’yı, Kerkük’ü, Karabağ’ı görmeyenler iş Filistin’e gelince insancıl kesilip ağıtlar yakıyor.
Ağıtsa Hocalı’ya, Doğu Türkistan’a, Karabağ’a, Kerkük’e, Filistin’e beraber ağıt yakalım buyurun.
YORUMLAR
"Düşünüyorum da bu iş Filistin’i yok etmek için Amerika ve İsrail’in tezgâhı gibi geliyor bana.
Yerdeki kahverengi karıncanın kahverengi gözünü gören ve takip eden Amerika ve İsrail o kadar silah girerken görmedi öyle mi? Bu harekatın yapılacağı istihbaratını almadı öyle mi?
Hepsi tezgâh sanki.
Yazık olan garibana oluyor."
Eyvallah hocam
İşin özünü vermişsiniz
11 Eylül 2001'de de Dünya Ticaret Merkezi bombalandığında Amerikan sisteminin aşıldığı sanısı uyandı
Fakat ardından o Amerika Afganistan ve Irak'a saldırdı, tarumar etti ortalığı
Allah yar ve yardımcısı olsun Filistinlilerin, garip gurabanın
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Selam ve saygılarımla.
Dünyadaki bütün terör gurupları, Hamas ve Hizbullah dahil Amerika'ya çalışır. Bunun tartışması bile abeste kalır.
CIA ve MOSSAD'ın haberi olmadan dünyanın hiç bir yerinde kuş uçamaz.
Amerika' nın Ortadoğu planı işlemeye devam ediyor. Tam dediğin gibi. "Amerika sabırlı bir devlettir." Yüz yıl önce bu günün, bundan yüz yıl sonra da nasıl bir dünya düzeni kurulacağı projelendirilmiş ve uygulanmaktadır.
Bizim tek derdimiz masum insanların uğradığı, uğrayacağı zulüm ve ölüm.
Ona da yapabileceğimiz hiç bir şey yok maalesef.
Duyarlı bir yüreğin ve aklın sesiydi elit yazı.
Tebrikler, teşekkürler, sonsuz saygılar kardeşinden...
Son derece haklısın sitemlerinde ne yazıktır ki olan gariban halka ve çocuklara oluyor, Hamas'a da güvenilmez o da Amerika'nın güdümünde İsrail sıkıştığında elini rahatlatan bir örgütten başka bir şey değil kendi halkı da desteklemiyor.
Bu biraz da Amerika'nın 11 Eylül'ü gibi planlanmış ve devamı gelecek bir hadise, bu gidişle 3. Dünya savaşı bile çıkartır silah tüccarları o da nükleer savaşa dönüşür, Allah beterinden saklasın.
Yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum, paylaşım için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım.
Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
Bütün silahları yapanlar bilim adamları... Emperyalistler dünyada savaşların bitmesini hiç istemezler neden, çünkü dünyanın en büyük silah şirketleri onlarındır iki ülkeyi birbirine kırdirır geçmişte İran Irak savaşı örneğinde olduğu gibi sonra ikisine de silah satar... Filistinin bilimle bir alakası var mı yok. Şimdilik hep onlar kazanacak hamasete gerek yok. Allah yardımcıları olsun... Varolasın...