- 376 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
Du taşları fırında yoğurup gelicem Mahım 🤦♀
To Mahvash 🤦♀
Bir kalbin tokmağını çalmaktan harap düşmüş aklımı kör bir dilencinin avuçlarına ektim. Baktım içinde binlerce kez şükürler olsun ki vardı. Dedim ki "Tülay dön kıbleye boynunu uzat Allaha. Boynum kıldan incedir yoluna” de var git içinin karlı dağlarına. Akıl dağıma çıktığımda binlerce mil ötedeki evlere dağıldım. Ne bir yol vardı nede gün ve gece. Aklımı başımdan alıp düştük alnımın çatısına. Kuş bakışı baktığımda yoktu insan içinde. Bide baktım sağır Asuman dilini eteklerine iliştirmiş geliyor dedikodu kıyılarından. “Asuman asuman!” durdu durdu sağına soluna baktı. Beni görmedi alnında olduğumu. Bi adam deli gömleğinde kendisini yıkarken boğaz çukuruma salındık, aklım ve alnımla. İkiside bana bakıp "burdan düşüp ölürsek" dedim ki “yaşıyor muyuz ki ölücez.” Onlar ne dediğimi düşünürken ansızın ellerinden tutup atlayıverdim boğaz köprüsünden. Bir çığlık iki çığlık üçüncü çığlıkta vardık kalp kapısına. Tam kalp kapısına tak tak vuracakken "Açıktık Nana"
...
...
...
..
.
Tövbeler tövbesi yine aklıma “Şoray Uzun Yolda” geldi 🤦♀
Du taşları fırında yoğurup gelicem Mahım 🤦♀
2023/10/...
🌹❣🌹🐋🌍🐉
dünde
Ana Karakterler:Mah/Tül
Du taşları fırında yoğurup gelicem Mahım 🤦♀ Yazısına Yorum Yap
"Du taşları fırında yoğurup gelicem Mahım 🤦♀" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.