- 155 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Halık ile kavga etme...
Halık ile kavga etme...
Esma sahibi esmasını izhar etti...o yaratıcıdır...Alimdir İrade sahibidir vs...bunları biliyorsun çünkü yaratılan varsa yaratan vardır diyen bir mantığa sahipsin...Akla sahipsin vicdana sahipsin..."Beni doğa yarattı diyemezsin vicdanınla davranırsan çünkü ilmi olmayan ilmi olan aklı olmayan aklı olan duyguları olmayan duyguları olan şu insanı yaratamaz..."Bilinmek istedi ve ayna yarattı..."demeye mahkumsun...
Fıtratı doğru okursan...Görev-fıtratta saklı.Kadın doğuracak erkek nafaka sağlayacak soy devam etsin...İlahi amaçlar belli
Göklerin fıtratına bak...dünya yuvarlak olmasaydı "gece-gündüz" olmazdı yani zıtlar olmazdı...Zıtlar ve kavga var...gece-gündüzle kavgalı ya sen niye müşrikle kavgalı değilsin...canın çok tatlıysa cennet yok sana...Zıtlar kavga edecek ki fanilerin varlığı bitecek...mutlak varlık değilim kulum ...demeye mahkum ediyor insanı dünyanın yuvarlak oluşu...Hikmet taşıyor gördüğün her şeyden...sen niye hikmetli düşünmüyorsun...asiliktir bu...her şey öğretmen seni ekmelleştirmek istiyor ama sen gözünü kapadın niye...niye yok saydın bunca öğretmeni...
Annenin göğsüne süt koyan toprağı rızıklarla doldurmuş...toprağı bir anne kılmış...işte Razzak var...amaç belli hayat devam etsin...Kabil gibi kardeşini öldürmek niye...Allah hayat devam etsin diye rızıklar vermiş ölümü dilerse bir düşmanla karşılaştırır...sadece Allah için öldürmen meşrudur enen için ırkın için sömürü için öldürdüklerin mahşerde yakana yapışır...kürtajla aldırdığınız bebekler de...Ahiret yok"diye dur.hakkettiğini yaşatacak bir güç var boş senin iddiaların...da..inançların da gözünü kapaman da boş...Allah var ve "hakkettiğini sana yaşatacaktır.." evet ADİL var...alim var rahman var...cehennem bile kötüler için bir hastane yani bir tevbe yeri bir ekmelleşme yeri...ekmel var ve ekmelleşin diyor her şeye...ekmelliğe bir koşu var...görürüsün aklının gözüyle baksan eğer...
Ne mi söylüyor başka "dünyanın yuvarlaklığı..." ben de yolcuyum dönüyorum ve zıtlar sıra ile gelir...karanlık gecelerin nurlu sabahı var...aman Allahtan ümidini kesme...der.Osmanlı yıkıldı ama nurlu sabah yok olmadı ...de ve ümitle onun için çalış...diyor.Hikmet öğreticidir "dünyanın yuvarlaklığı..."
Dünyanın yuvarlıklığını oku...yetmez ekmelleşmek istiyorsan güneşin neden yanmakta oluşunu da oku...Toprağın anneliğini de oku...ve tekrar tekrar oku...Aklın bir göz...gör ve secde et...
Kur’anı oku...evrende...bir atamda da oku bu koca kürede de oku...dünyada ve güneşte de Kur’an taşınıyor.Esma var...esma gizli...Esmanın suduruna ayna her yaratılan bak şu aynalara Allahın eylemlerini hallerini düşüncesini iradesini duygularını anla..."Erkeğe verilen haklar kadına da verilmeli" diyen lerin...Feministlerin körlüğünü anla...
Allah kadına"dörtlü evlenme görevi"verecek olsaydı 4 bebek rahimde büyürdü.işte köpeğin dişine bu imkan verilmiş...dört ayrı erkek köpekten birer yavru doğuruyor...Köpeğin dişisinden farklılar insanın dişisi ve inek de farklı.bir yavru yapıyor genelde...Görev-fıtrat uyumlu çünkü...Kadının fıtratının dişi köpekten farklı kılan yaratıcıdır...Feninist bu farkı görmüyor.ve eksikliği asiliğe götürüyor onu...
Domuz eti şifalıdır ...diyemezsin...Kan şifalıdır diyemezsin...aracı tanıtıcı kitap o aracın yararınadır...Kur’an insanın yararına...aklı vicdanı da yararınadır akla asi olma vicdana asi olma esmaya asi olma demeliyiz Çünkü yaratılan esmaya aynadır...esmanın sudurunun sonucudur...insana Kur’an bunu söylüyor...öyleyse fıtrat vericiye yani HALIKA asi olma...fıtrattaki ilme iradeye de asi olma...annenin göğsüne süt koyan ile özdeşleş...Kabil olma Karun olma ...Firavun olma...Firavunluğuna da sınır koyar o şeytana da sınır koymuş...Firavunun sarayında Musayı büyütmüş...Secde et...Şeytanlığına firavunluğuna sınır koyan o ilah seni cehenneme de atacak güce sahip...acizim ...de secde et...
Orucu konuştur namazı konuştur...hacı zekatı kelime-i şehadeti konuştur...Kur’an okumuş olursun Kur’an gizli bu beş şartta...İslamın şartı beş de...ama İslamı budama...
Secde ne mi...her esmasına kul olmaktır secde...şafiye de secde et...rahmana da adalete de...ilme de teknoloji ilmine de...Özdeşleş esmasıyla güçlü olmak istiyorsan...işte Kur’ana esmaya secde etmiş ecdad ve koca Osmanlı nasib olmuş ona hz Ömer "İzzet İslamdadır demiş..."işte son yıllarda döndük esmaya Allaha tevbe ettik..."Kazan-kazan "dedik "Türkiye çatısına "türkler ve diğer ırklar koşulacaktır.BM kadar etkin çatı oluşacaktır .Adaletin gücü bu.esmaya kul ol güçlü olmak istiyorsan...
Halık ile kavga etme...yani hiç bir esma ile kavga etme...feministler "el-Hakimle "kavgalı...dişi köpek mi kadın dört erkekle cima etsin...farkı görmeliler...fıtrat farklıysa görev de farklıdır...demelidir feministler eğer bozguncu değillerse...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.