- 277 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ BİR KİTAP YAZACAĞIM, YARDIMCI OLUR MUSUNUZ ?
Merhaba, Kerim bey. Bu kadar çok ortak arkadaşımız olduğunu görünce kim olduğunuzu merak ettim, profilinize girip resimlerinize baktım. Haddim olmayarak, özür dilerim. Dolu dolu yaşamışsınız, resimlerinizin hepsi birbirinden güzel. 01 Ekim 2011 (Oya Alp) facebook
*****
TEŞEKKÜR EDERİM, O RESİMLER BAKILMASI İÇİN ORAYA KONDU ZATEN. ÖZÜR DİLEMENİZE LÜZUM YOK, HOŞÇA VAKİT GEÇİRDİYSENİZ MESELE YOK.(KERİM ÖZBEKLER)
********************************************************************************************************************************************************************************************************
Sayın Kerim Özbekler
Göndermiş olduğunuz e postalar sayesinde, ülkemizdeki kültürel etkinliklerden haberdar oluyorum. Çok teşekkür ederim, selam ve saygılar sunarım. Allah’a, emanet olun.
TASKED (Tarsus Sanat Kültür Edebiyat Derneği) Başkanı ve MEŞYAD (Mersin Şairler ve Yazarlar Derneği) üyesi olarak ben diğer üyeler ile birlikte 20-28 Kasın 2021 Tarihleri arasında Mersin CNR EXPO Fuar Salonunda yapılacak olan Kitap Fuarına İMZA GÜNÜ düzenlenmiş olarak katılacağız.
MEŞYAD Başkan ve üyelerinden bazılarının tanıtım afişleri aşağıdadır. Tanıtım yapmanız ricasıyla selam ve saygılar gönderiyorum.
Ben 26- 28 Kasım 2021 Tarihinde 5 Kitabımla (UMUT ÇİÇEKLERİ- SÜRÇÜLİSAN-SENSİZ ÖLEMİYORUM-HERŞEY SENSİN-TÜRKİYE) İMZA GÜNÜ’ne katılacağım, saygılarımla.(17 Kasım 2021 Çarşamba-22.36)
Kenan Şahbaz
[email protected]
********************************************************************************************************************************************************************************************************
TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK YAZAR GRUBU VE PORTALINI TANIYALIM...
Dr.Ahmet Emin Fidan
Kültür ve Araştırma Merkezi
Karadeniz Şairler ve Yazarlar Derneği (Başkanı)
Evkaf Mahallesi, Evkaf Sokak, No.34/B Fatsa-Ordu
Tel+Faks.0-452-310 20 30 veya 0-532-4864503
[email protected] veya [email protected] veya [email protected]
www.kasyad.com
lnkd.in/dnS7UYbg
*****
Siz de bir anıtsınız, sizin yapacağınız tanıtım ve biyografi çalışmasını görerek biz de Karadeniz Şairler ve Yazarlar Derneği (KAŞYAD) olarak sizin tanıtımınızı yaparız. Türk kültürüne katkı sunan mütefekkirler olarak,
baki kalan bu kubbede hoş bir seda. Yoldaki, yolcuyuz sadece.
Üstadım, size önce sağlık sıhhat diliyoruz. Sonra da tanıtım yazınız ile ilgili, sizden güzel bir haber bekliyor olacağız.(11 Eylül 2023 Pazartesi-12.33)
Dr.Ahmet Fidan
Karadeniz Şairler ve Yazarlar Derneği Başkanı
Fatsa-Ordu
********************************************************************************************************************************************************************************************************
Günaydın Kerim hocam, haber için teşekkür ediyorum.
Yalnız, 26-30 Ekim 2023 tarihinde ’’8. Uluslararası Çukurova’da Türk Dünyası Şiir ve Müzik Festivali’’ni Cumhuriyetin 100. Yıl nedeniyle 100. Türk Dünyası ve Türkiye geneli katilimci şair sanatçı ile iki gün Atatürk, Cumhuriyet şiirleriyle Kıbrıs Girne de kutlayacağız. İki gün Kıbrıs gezisi, rehber eşliğinde tanitimi yapılacaktır. 29 Cumhuriyet kutlamasını da bayraklarla, marşı eşliğinde kutlayacağız.(13 Eylül 2023 Çarşamba-09.34)
HALİSE TEKBAŞ
Çukurova Edebiyatçılar Derneği (ÇED) Başkanı
Kayalıbağ Mahallesi, Turhan Beriker Bulvarı, Kaloğlu İş Merkezi, K.5/2
SEYHAN-ADANA
0-536-8541279
[email protected]
********************************************************************************************************************************************************************************************************
Merhaba nasılsınız? Ben, Yazar Suat Kuş. Balıkesir Merkezden yazıyorum, bu benim kendimi tanıttığım bir yazım. Geleyim ikinci merak edilen konuya, ilişkilerle ilgili kitap yazacağım. Bunun için araştırma yapıyorum, bu araştırmayı üç ana kategoride ele alıyorum. Tarihsel+sosyal+toplumsal, insanlık tarihi+evrimsel boyutu+gelişimi+beyin yapısı. Fizyolojik, davranışsal olarak. Dilin yapısı+gelişimi+farklılıkları+cinsellik, her alanda tarihsel ve diğer tüm alanda. Şiddet+sosyoloji+psikoloji+hastalıklar+psikolojik rahatsızlıklar da dahil tüm insan sağlığı+kadın-erkek ilişkileri her alanda, toplumsal ve kültürel yapılar her alanda. Suç ve suçlu psikolojisi+hukuk+spor+sanat+ moda+evlilik+çocuk+ergen+yetişkin insanlar ile ilgili her türlü araştırmalar, çok daha fazlası ile araştırmama elinizden geldiğince yardımcı olmanızı iyi niyetlilikle bekliyorum. İlginize, çok teşekkür ederim.
Şuan ilk yayın evim olan Baraka’dan yayınlanan kitabım, bazı yerlerde halen satışta olmasına rağmen bazı yerlerde tükenmiş durumda. Fakat 2022’de bu yayın evinden sözleşmem bitti, aynı kitabım tam olarak Mergen yayınları’ndan ikinci baskı olarak çıkacak.(15 Eylül 2023 Cuma-20.04)
SUAT KUŞ (YAZAR) BALIKESİR
[email protected]
*****
Bu kadar karmaşık bir kitabı nasıl yazacaksınız ? Bu bahsettiğiniz konuların tamamı tıp öğrencilerinin okuduğu kitaplarda fazlası ile var, bu kitapların yüksekliği 1.5 metreyi buluyor. Siz en iyisi Balıkesir’de ilaç firmalarının temsilcileri ile temas kurun, onların ellerinde bu tür kitaplar var. Eski kitapçıları da tarayabilirsiniz, bahsettiğini konuların hepsi de 1 kitabın konusu ama sahaflarda bahsettiğiniz konulardaki eserleri ucuza almanızda mümkün. Benim işim çok fazla, gece gündüz yazı yazdığım için bu konuda size yardımcı olamam, son olarak Balıkesir Belediyesi’nin yaptırdığı kütüphanede bu konularda çok fazla kitap var. Bana kalırsa araştırmalarınızı bu kütüphanede ki kaynakları kullanarak yapabilirsiniz.(15 Eylül 2023 Cuma-20.19)
KERİM ÖZBEKLER (GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR) AYDIN
[email protected]
********************************************************************************************************************************************************************************************************
Kerim Bey, merhaba. İzmir Yazarlar Kooperatifi olarak düzenlediğimiz ve 23 Eylül 2023 Cumartesi günü Apikam’da ki ’’Kitap Kafe Bahçesi’’ndeki (Eski İtfaiye Binası’nda) gerçekleşecek olan ’’Güze Merhaba Sanat Buluşması’nda’’ sizleri de (aramız da) görmekten mutluluk duyacağız, saygılarımla.(18 Eylül 2023 Pazartesi-16.39)
SERKAN ESEN
İzmir Yazarlar Kooperatifi Başkanı
KONAK-İZMİR
********************************************************************************************************************************************************************************************************
Merhaba Kerim Bey,
Sizden uzun zaman oldu, haber alamıyorum. Edebiyat dünyasından derlemeleriniz, elbette benim için önemli. Ancak ben sağlığınızla ilgili bir sorunmu yaşadınız ? İlk aklıma gelen, bu oldu. Dilerim, her şey yolundadır sayın Özbekler. Siz, kültür sanat edebiyat dünyamıza çok emek vermiş bir çağdaş düşünce insanısınız. Okumayan, kitabı elinde bir yük olarak gören cahil bir toplum yaratılmışken. Sizin, daha yapacak çok işiniz olduğuna inanıyorum. Kalın sağlıkla, sevgiyle.(21 Eylül 2023 Perşembe-00.42)
PROF.DR.LEVENT SEÇER (Sanatçı) LİZBON-PORTEKİZ
*****
Sayın Prof.Dr.LEVENT SEÇER,
Mesajınızı aldım, ilginiz için teşekkür ederim. Şimdilik, bir problem yok. Bir ara bütün sosyal medya hesaplarını ve e postaları kapatmıştım, 1 aydır yeniden kaldığımız yerden devam ediyorum. Bu sefer, daha güçlü olarak, e postanızı listeye aldım, önümüzdeki günlerde bülten size ulaşacaktır. Bu vesile ile saygılarımı sunar, çalışmalarınızda başarılar dilerim..(21 Eylül 2023 Perşembe-02.22)
KERİM ÖZBEKLER (Gazeteci-Yazar-Şair) NAZİLLİ-AYDIN
********************************************************************************************************************************************************************************************************
Merhaba efendim, sayfanızı gördüm beğendim. Beni de sayfanıza kabul buyurursanız memnun olurum, ben Aydın’da yaşıyorum. Yazları Didim’de yaşıyorum, Nazilli’den komşularıım var burada. Sizi tanımak isterim, bende kendimden söz edeceğim mutlaka. Didim mavişehir’den selamlarımı, saygılarımı sunuyorum.(22 Eylül 2023 Cuma-11.43) EMİNE Ç.
********************************************************************************************************************************************************************************************************
Merhaba Kerim kardeşim, karşılaşmadık fakat 1972 yılından itibaren anımsıyorum geçmiş zamanı. Adını (facebook’ta) görünce, sevindim doğrusu.(Ferruh Sidar+Yazar) 01 Ekim 2023 Pazar-15.19)
********************************************************************************************************************************************************************************************************
BEN, EMEKLİ TARİH ÖĞRETMENİ ŞERAFETTİN PEKTAŞ. ALANIMDA YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA YAPTIM. KENDİ ÇALIŞMALARIMDAN OLUŞAN 2 KAĞIT BASKILI KİTABIMI, KARGO DAHİL İSTANBUL İÇİ TOPLAM 88 TL. İSTANBUL DIŞI 94 TL FİYATIYLA OKUYUCUYLA BULUŞTURMAK İSTİYORUM. YİNE BASKILARI TÜKENMİŞ 3 KİTABIMI DA E KİTAP OLARAK 70 TL ÜCRETİYLE OKUYUCU GÖRÜŞÜNE SUNUYORUM. BU AMAÇLA SİZE, KİTAPLARIMIN ÖZETLERİNİ İÇEREN BİR DOSYA GÖNDERİYORUM. DOSYAYI İNCELEYEREK GÖRÜŞÜNÜZÜ YAZARSANIZ, MEMNUN OLURUM.. DOĞRUDAN İLETİŞİM İÇİN 0-505-6821249
lnkd.in/gprJGzyJ
DOSYA ÜZERİNE 2 TIKLA, 3 E KİTABIMIN VE 2 KAĞIT BASKI KİTABIMIN ÖZETLERİNE VE ÖZGEÇMİŞİME ULAŞABİLİRSİNİZ.
ŞERAFETTİN PEKTAŞ (E.ÖĞRETMEN VE YAZAR) İSTANBUL
********************************************************************************************************************************************************************************************************
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.