- 230 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YARGIYA NASIL GÜVENELİM?
.YARGIYA GÜVENİ NE BELİRLER?
Yargıya nasıl güvenebilirim.
Kimine sorsanız yargıya güveni yüzde yüzdür.
Kimine sorsanız %10’dur peki biz neye göre yargıya güveni belirleyeceğiz?
1-Sokakta başıma bir olay geldiğinde Adalet bunun hesabını mutlak surette sorabilir mi? Bundan emin olabilir miyim?
2-Adalete işim düştüğünde en kısa ve sürede En isabetli kararı alabilir miyim?
3-Ailem ya da yakınlarımdan biri adliyeye düştüğünde başına bir kaza gelmeyeceğinden Emin olabilir miyim?
4-Bana karşı bir suç işlendiğinde sanığa bunun bedeli en etkili bir şekilde ödetililir mi?
5-Mahkeme karşısında kim olursa olsun hiç kimseye iltimas geçilmeceğinden Emin olabilir miyim?
6- Bu Ülkede bir adli komploya kurban olmayacağından Emin olabilir miyim?
7-Hakimlerin verdiği kararlardan dolayı en ufak bir müeyyideye tabi tutulmayacağından Emin olabilir miyim?
8-Adliyelerde hiçbir sanığa iltimas geçilmeyeceğinden Emin olabilir miyim?
9-Kısacası Benim hakkımı kendi Hakkı gibi koruyan bir devlet olduğundan emin olabilir miyim?
Sizler yargıya nasıl güveniyorsunuz onu bilmiyorum ama
Bu sorulara alacağım cevabın oranı benim yargıya güvenimi belirleyecektir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.