- 158 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Halilullah ne mi...
Halilullah ne mi...
Hz İbrahim için "halilullah"dedi Kur’an.Allah ekmeldir ekmeli sever...hz İbrahim tevbe etti kimya biyoloji yeknoloji ilmine sahip olmayışına...eksikliğine tevbe etti...ölçüsü esma olanı Allah sever...Çok şükür fakirim ..."diyen kafirdir Kur’ana göre...Sahabenin fakirleri zenginlerine imrendi...ama Karuna imrenmek de küfürdür...eksikliğe razı olma der kur’an çünkü.şeytan eksikliğe aşık...görevi bu ...aslan bana neden parçalayıcılık verdin dememeli...göreve aşk şeytanda da var peygamberde de...görevden şekva...hiç bir yaradılanda yok..."Fakir değil Allah ama es-saburdur...çok şükür sabırlıyım..."de ama çok şükür fakirim ..."deme.Benze Allaha...özdeşleş Allahla...
"Allahla özdeşleş"der Kur’an özeti bu Kur’anın...esmaya uyumlu ol değilse asisin...der Kur’an özeti bu .Allah tevvabtır...eksiklikten yüzünü ekmelliğe çevireni sever ama şeytan eksikliğe aşıktır...zıtlar görevlerini sever...Melek de melekliği
Allah "el-Galibtir...zıtlara ihtiyacı yok...namazın orucun muhtaç olduğu için değil...Özdeşleşmen içindir ekmel o...ekmelin dostu da düşmanı da olmaz...dostu fayda veremez düşmanı da zarar veremez çünkü..."Halilullah" özdeş olana verilen ünvandır sadece...Muhtaçlık söz konusu değil Allah için...Aracıya biz muhtacız...şefaatçiye biz muhtacız...halile biz muhtacız...
Evet...Şeytanla melek arasında eksik-ekmel farkı var ADL sıfatının gereği bu...Şeytan Allahın düşmanı değil insanın düşmanı...şeytan düşmanlık da yapmıyor...gece gündüzün düşmanı ama Allah gecede de görür...zarar mümkün değil Allaha çünkü...
Dost-düşman fanilere aittir...Bakiye ne zarar vermek mümkün ne de fayda vermek mümkün...Hz İbrahim halilüllahtır...kabe "beytullahtır...Allahın beyte ihtiyacı yok...ama Kabe Allah için görevlidir esma için görevlidir...esma için görev vermiş ve sevmiştir Allah...ekmel görev yapanı sever...orada yapılan duaları da kabul eder...peygambere de şefaat görevi hediye etti...hz Musayı sevdi asa verdi...hz hızırla arkadaşlık nasip etti...hz hızır hz musanın öğretmeni oldu...
İman veren de o seven de o...esmasının suduru bu...ürünü bu esmanın...esma biliniyor olanlarla...Tarih tecrübe esma öğreticisidir...Kıssalar öğretmendir...kainat öğretmendir...öğretmen olmayan yok baş öğretmen ise Allahtır...Yaratılan baş öğretmenin aynasıdır...esma öğreticisidir fıtratlar...aslan parçalar Razzaka aynadır aslan...aslan parçalar karıncanın da karnı doyar...
İki tane cihan harbi güneşe sıkılan iki kurşun olmuş...İslam güneşi yaralanmış gece gibi karanlık özgürlük denilen cahillikler insanlığın gönlüne akmış...Osmanlı yıkılmış...
Padişahlara düşmanlık halifelere düşmanlık İslama düşmanlık cahillik ...insanlığı helak etmiştir...ssömürücüler köleleştirmiştir insanlığı...Nükler farzdır İslam dünyasına...hz musaya asa farzdır...Hz Nuha gemi farzdır...dinin direği olan namaz bu şuuru vermezse namaz değildir...
Devletine sahip çık...ezan farzdır namaz farzdır...Farz olan namaz bu şuuru vermiyorsa bilki o namaz budanmıştır "O kıldığın namaz "değil...Özdeşleş Allahla der namaz...değilse farz kılınmazdı...
Gazeteci fatih altaylı imamlara verilen maaşdaki kendisine ait vergi hissesini haram etmiş.
Devletin tüm gelirlerinin ancak % 3’nü oluşturan kişisel vergilerin milyonda kaçı bilmem de, hesaplasın, kaç KURUŞ ise iade edelim vergisini denilmiş. ama ben de diyorum ki...İmam imam değildir "Nükler farzdır İslam dünyasına..."demelidir artık imamlarımız...ve fakirliğe adaveti yoksa o imam değildir demeliyiz...artık.Fen ilimleri de farzdır ...demelidir artık imamlarımız...ilim farzdır..."Oku" diyen bir din İslam çünkü...
Fatihin fethettiği İstanbulda Fatih gibi toplar döktürelim ki İstanbul elimizden gitmesin demeli artık imamlarımız...Fatihin sarığına da sahip çıkmalılar...Fennine de...Özdeşleş fatihle...ey imam kardeşim...
Tesettüre sahip çık...helal lokmaya sahip çık...Fatihler doğursun anneler... diye.ey imam kardeşim görevin çok...Akşemseddin yoksa Fatih de olmaz ...Top yoksa İstanbul helak olur...bozulur...koruyamazsın İstanbulu...düşmanı çok İstanbulun...
Fatih sahte kahraman değildi...Çağ açıp çağ kapadı...hiç bir hiristiyan ülkesine 200 yıldır saldırı yok...İslam alemi ölmüştür...afyonlanmıştır...Özgürlük cahilliğin ürünü ise helaktır bozgunculuktur...Kur’an tabiriyle...
İpini koparan İslama saldırıyor...özgürlük değil bozgunculuk bu...
Allah "bor" madeni nasip etmiş bize sömürüyü "Nüklersiz yok edemeyiz...Arablar gibi gülünç olmayalım dolar yeşil kağıttır...yeşil kağıt verdi ABD araba ve petrolü aldı...Mü’min aynı delikten iki kere ısırılmaz.." adil düzen demeliyiz...değilse "BOR" madenimizi sömürürler...Allah ne sömüreni nede sömürüleni sevmez...Fen ilimleri de farzdır...de artık.Teknoloji savunma sanayii farzdır ...de artık...Hz İbrahim olsan halilullah olsan Nemruda mağlup olursun der Kur’an...Fen ilmi de farzdır de artık...Nemrut ki sinek kadar da güçsüzdü...biyolojiyi savaşa uygulamayı başarana...
Armageddon bizim bölgemizde çıkacak bir savaş...hazırlıklı olmak farzdır demeliyiz artık...Mehdi bu bölgede ...mehdinin askerleri bu bölgede...uyansın insanımız artık...Halilullah olmalıyız Nemrudun ateşi varsa...
evet...Duaya göre kahır veya lütuf gelir Allahtan...Bedir de melekler hediye edildi...yeterki her çeşit duaya sarılalım...bu bölgede ayakta durmak zordur...Armegeddonun ayak sesleridir duyduğumuz...işte.Nemrudun ateşi varsa "hz İbrahim oluruz...halilüllah oluruz...ekmel insan esmaya uyumlu insandır...eğitimin amacı esmaya uyumdur...Allahla özdeşleşmektir...ekmelleşmektir...Allah ekmeldir ekmelleri sever...esmaya uyumdur secde...alnın toprağı öpmesi ile yetinme...Esmaya sarıl ve ekmelleş...Halilullah ol...evlerimiz beytullah olsun beytullah okuldur...peygamber okulu...ve örnek eğitim bu...ekmelleştiren eğitim bu.çürütüler insanımı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.