- 154 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nefse oynamak...eksiği seçmektir.
Nefse oynamak...eksiği seçmektir.
Esma ölçüdür.Teknolojiden kaçan ilmi eksiltir...ilmi budamıştır...ilimden kaçmıştır.Böyle bir tarikat İslamı temsil edemez...bölgeseldir tarihseldir...eksik beyindir...evrensel beyin ortak beyin yok olursa İslam yok olur...Ekmel istişare de ekmel tecrübe de yok olur...sınırlı İslam eksik İslam engelli İslam oluşur...İslamı namaza indirgedik işte...
Nefse oynamak...eksiği seçmektir.
Şeytan eksik ilimlidir...Şeytan acıbiber gibidir...melek elma gibi...güneş gibidir esma adalet ilim güneş gibidir birini acılaştırır diğerini tatlandırır...Hz İbrahim de teknolojiye sarılmalıydı der Nemrut -kıssası.Nemrutla cezalandırıldı hz Adem de eksikti der Kur’an ve şeytanla cezalandırıldı...hz Eyyub da eksikti...hastalıkla cezalandırıldı...hastalık Şafiye sığınmamız içindir...eksiklik ekmelleşmek içindir...tevbe budur.hastalıktan Şafiye sarılmaktır tevbe...esmaya tevbe tevbe...eksiktir şeytan güneş biberi acılaştırır...eksik acılaşır...taşla eksikliği...nefsi...eksiği...
Nefse oynamak...eksiği seçmektir.
Nefsi eksiklikten arındır...der Kur’an ...Özdeşleş Allahla der...Nefsi terbiye ne mi...Özdeşleşmektir...eksiklikten arınmaktır...
Nefse oynamak...eksiği seçmektir.
Çalmak hile yalanı süslemek eksiklerin halidir...dünyayı ahiretten süslü gösterme...Nefse oynamak bu...eksiği seçmektir bu.
Nefse oynamak...eksiği seçmektir.
Mezhebçi tarikatçi Nefse oynuyor...eksiği seçiyor.Mezhebim de tarikatim de eksiktir diyen nefsi eksiği seçmemiş olur ancak...Allahu e’lem de...mezhebli ol mezhebçi olma...şia fars ırkına kuldur..."Hak Ali" inancı farsı araba türke ve her ırka düşman etmiştir...Timur da "Hak Ali" dedi selçukluya saldırdı...
Nefse oynamak...eksiği seçmektir.
Hz İbrahim de eksikti...ama Nemruda yenilince ateşine "berden "denildi...eksikliğini muhtaçlığını acizliğini anladı çünkü yani eksiklikten kaçtı...tevbe etti...hz Musa da eksikti ASA verildi...Hz Peygamberimiz de fakirdi zenginlik verildi...der Kur’an...İslam eksikliği taşlamanın adıdır...tarikatleri mezhebleri taşlamanın adıdır...ekmel iştişareye ekmel tecrübeye ekmel ilme koşmanın adıdır...İslam ilimdir...şeytan da yolunu ilim gösterir...mantık ile süsler...sebeb-sonuç kuralı ile süsler...eksiği örter yani İlme koşmaktır İslam şeytanın yolunun süslerini kazımaktır İslam dünyaya bağlan der şeytan oysa ahiret daha ekmeldir...zıtlardan eksik olanı seç der şeytan İslam ekmel olanı seç der...ahiret için dünyayı harca der...her şeyin zıttı var...ekmel olanı seç...dedi Kur’an yani İslam...hz İbrahim ateşi seçti..."Berden" emri geldi...eksiği seçmedi...halil oldu...Allah ekmeli seçeni sever çünkü kendisi ekmeldiir...ekmeli sever...
Nefse oynamak...eksiği seçmektir.
İnsanlar sabahleyin uykuyu seçmemeli namazı seçmeli der ekmel ilim...ekmel tecrübe ekmel iştişare ekmel akıl secdeli vicdan...Razzak olana vefadır namaz...oruç zekat hac...şehadet...Yaratan ekmeldir ekmel ol...özdeşleş...değilse asisin...uyumlu ol...yaradanla ve yaradılanı da uyumlu hale getir...adalet için savaş mesela...sömürmek için savaş der şeytan...yani eksiği önerir...Allahla özdeşleşmeyi engeller yani ve esfel-i safiline düşersin...eksiklerin en eksiğine benzersin...köpek gibi yaşayanlar var işte...
Nefse oynamak...eksiği seçmektir.
Hac eksiği taşlamaktır...eksik eylemi hali düşünceyi duyguyu taşla...Oruç da eksiği taşlamaktır...namaz da zekat da...şehadet de eksiği seçen şehadetini bozmuştur...şehadete dönünceye kadar imansızdır...ama ehven-i şer kuralı gereği şartlar ve örfler gereği bozmuşsa süreli bozmalarda iman gitmez...değilse iman gider...
Evet...Nefse oynamak...eksiği seçmektir.Evrensel beyin ortak beyin çatı beyin oluşmadıkça bölgesel ve tarihsel seçimlerden kurtulamayız...eksiği bölgeseli tarihseli yani eksiği seçeriz...ırkçılığı mezhebi tarikati seçeriz...tarikat üstü ol...mezheb üstü ol...Nefse oynamak...eksiği seçmektir...çünkü.
Din hafife alınıyor...kanunlarımız eksik...yani şeytan...her eksiklik şeytandır...Rahman ekmeliktedir...Rahman ekmeldir çünkü...bir örnek vereyim...Boşanan anne-babaya çocuğun tazminat davası açma hakkı verilmeli ekmel kanunsa kanunlarımız..."islam" "gökler titrer"demiş boşanmayı hafife almalar yok olmalı...Katolik nikahı neden var...evet kanunlarımızda "din hafife alınıyor...cezalar yetersiz...ve caydırıcılık yok kanunlarımızda...ve eğitimimizde...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.