- 471 Okunma
- 7 Yorum
- 3 Beğeni
Gel de Yaşa!
.
Lokantada yemek yemek falan ateş pahası olmuş.
4-5 kişi bir kebap yeseniz 3-4 bin liradan aşağı çıkamıyorsunuz.
Lokanta deyince gördüğüm, kaldığım yerler arasında Antep 1 numara.
Akşam lokantalar tam dolu oluyor. Hele Ramazan’da yer bulmak neredeyse imkânsız. Yemek konusunda da Antep büyük fark atar. Beyran’ından ayranına, ciğerinden küşlemesine, katmerinden baklavasına say sayabildiğin kadar. Urfa’yı pek bilmem ama Antep Adana’ya falan beş basar yemek konusunda.
Envai çeşit kebap.
Lokantadan başladık nereye geldik. Ben zorunlu olmadıkça lokantaya pek gitmemeye çalışırım.
Evde yapılan gibisi var mı? Kebapsa ailecek veya eşle dostla pikniği, dolayısıyla mangalı tercih ederim. O mangal olayı apayrı bir zevk!
Evde de mümkün olduğu kadar doğal gıdalar tüketmeye çalışıyoruz.
Bulabildiğimiz kadar.
Yıllardır yumurtayı birinden, evde yoğurt çaldığımız sütü birinden alıyoruz.
Zeytinyağını Hatay’dan.
Antep’te arkadaşlarım var. Evde yapılan domates-kırmızı biber karışımı salça gönderiyorlar. Güzel oluyor açıkçası. Hanım beğeniyor.
Telefon açtım.
- Naci salça ne kadar?
- Ağabey bu sene çok pahalı. 250-300 diyorlar. Valla daha biz de alamadık!
Geçen sene 100 Lira’ydı.
Ya bu deveyi güdeceksin,
Ya da……..
...
nereye gideceksin..?
-
Suat Zobu
.
YORUMLAR
Eh, oldu mu şimdi abim!.. önce ağzımızı sulandırıp, sonra damağımızı kuruttun.😃😃
Gerçekten yaşanılır yanı kalmadı memleketin.
Bizi bu hale sokanların Allah bin türlü belasını versin. Onları başımıza musallat edenleri de bildiği gibi yapsın!!!
Şimdi de yeni "bes"ler (bireysel emeklilik sistemi) yumurtlamaya başladılar. Ama bu bes gibi de değil. Bildiğin gasp.
Bunlar birebir "dişisini bulamayan saksağan" a çevirdiler işi.
Du bakali noolcek!!!
Öpüyorum ellerinden...
Bu gidişle bu günlerimizide arayacağız malesef.
Ülkeyi batırmak iöin ellerinden geldiği kadar çalışıyorlar
Sanma her içtiğm suyu su sandım
Asla adam deyip nede bu sandım
Yirmi yıldır yaza yaza usandum
---Bunla bu iş için tain edildi tain
---Edenler haindir edilen hain ---İYİ OZAN
YAZIK BU VATAN'A
YZILMIYOR GÜZEL GÜZEL KELAMLAR
İYİ OZAN GARDAŞINI SELAMLAR