- 417 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HALA SULTANA KAVUŞTUR
HALA SULTANA KAVUŞTUR
Resulu Ekrem Efendimiz Mekke’de öğlen uykusuna yatmak üzere teyzesinin evine gider yatardı. Evinde yattığı bir akrabası da bugün Kıbrıs’ta metfun ‘’Hala sultan’’ lakabı ile anılan Ubâde bin. Sâmit’ in hanımı ‘’Ümmü Haram’’ Dır.
Birgün Resulü Ekrem efendimiz ‘’Ümmü Haram’ın’’Evinde uyurken gülerek uyanır ve ordumuz Kıbrıs’a sefer yapacak, orduda olanlar cennetlik olacaklar der. Tekrar uykuya dalar tekrar gülerek uyanır. Ne oldu? Ya Allah’ın Resulü diye sorar. Ümmü Haram. İstanbul Bir gün fetholacaktır. O asker ne güzel asker, o komutan ne güzel komutan der. Bunun üzerine Ümmü Haram beni de o askerlerden say ya Allah’ın Resulü deyince, Sen Kıbrıs’a gidecek ve şehit olacaksın der. Ümmü haram hep o seferin geleceği günü bekler.
Halife Ömer döneminde denizden yapılan ilk seferde Kıbrıs’a çıkar çıkmaz Şehit olur ve Larnaka şehri dışında Tuz gölü yakınında Osmanlılar tarafından bir türbe yapılır ve şu an orada yatmaktadır. Hala Sultan Türbesi, İstanbul’daki Eyüp Sultan Türbesi gibi Kıbrıs’taki İslâm varlığının en eski izini teşkil etmesi nedeniyle aslında mana olarak bir mühürdür. Öyleyse Kıbrıs İslam toprağıdır elbet bir gün aslına dönecektir.
Malazgirt Savaşının Kahramanı Alparslan ne demişti’’ Size Öyle bir vatan aldım ki; Ebediyen sizin olacaktır. İslamın hala sultanı O Kıbrıs’taysa o topraklar elbet bir gün Türklerle buluşacaktır. Pile köyünde başlayan hareket Birgün mutlak islam ve türkler lehine gelişecektir. Pile, Kıbrıs adasında Yeşil Hat içinde bulunan bir köy. Kıbrıs Cumhuriyeti tarafından idare edilen alan içerisinde iki toplumlu karma bir köy olarak Kıbrıs Türkleri ve Kıbrıs Rumlarından oluşur. Günümüzde bu özel durumundan dolayı Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ve Kıbrıs Cumhuriyeti yasaları beraber geçerlidir. Sür üzerine gitsin meselesi o kadar derin bir anlam içeriyor ki. Batıya yüzünü gösterirsen astarınıda isterler.
Öyleyse ‘’Sür üzerine gitsin’’ Ha Pile toprağı, BM’ye emanet edilecek bir toprak değil. Zaten Türk’ün toprağı. KKTC Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, “O mukavemeti göstermesek Pile ’den Gazi Magosa’ ya kadar sürmek isterler bizi” diyor. Gel de şimdi ‘’Erbakan ‘’hocaya hak verme. Rahmetli ne derdi ‘’Küfür tek millettir.’’ BM üyeliğimiz var olmasına rağmen bizim toprağımızda bize müdahale etme cüretini gösterebiliyor.
Öyle iken Rumları koruduğun kadar KKTC’nin de haklarını korumakla görevlisin. Bu teröristçe davranmanızın anlamı nedir? KKTC’ye ait iş makinelerini engellemeye kalkışmanın başka bir anlamı yok. Hem de sınırda bulunan Türk topraklarına “Rum toprakları” diyerek. Hatta Türk makinelerinin önüne geçmeye kalkışarak. Türk’ün sabrını test etmeyiniz. Zararlı siz çıkarsınız.
Anadolu’da bir laf vardır ‘’Isıracak it diş göstermez ‘’derler. Eğer sen cesur olsaydın kepçenin önünden kedi yavrusu gibi dağılmazdın. ’’Sür üzerine korkup çekilecek’ ’Yüreği güçlendiren imandır. Yani sende olmayan, imansız cesur olunamaz. Kimse hakkımızda neyin hayırlı olduğunu bilemez. Belkide bu cebelleşme bizi ‘’Hala Sultan’a’’ yaklaştıracaktır. Kendi cüssesinden kat kat makinanın önüne ancak Türk’ler yatar.’’15 Temmuz’u hiç seyretmediniz mi? Hainlerin Kurşununa göğsünü açıp yürüyen koca yürekli gençleri görmediniz mi? Bebeğini evde uyutup tankların önüne yatan anaları görmediniz mi? Bizden çok ‘’HALA SULTANLAR’’ çıkar.
Gelişmeler bizden yana ey ‘’BM’’. Afrikalılar sizi Afrika’dan kovarken, mazlumlar bizi Afrika’ya çağırıyorlar. Foyanız çıktı ortaya saçıldı. Türk Güneşi Doğdu daha sömüremeyeceksiniz, daha zulmedemeyeceksiniz mazlumlara. Ya Rabbim bizi ‘’HALA SULTAN’A’’ yaklaştırdın. Yakın zamanda da kavuştur. BU GÜNDE BÖYLE OLSUN
=========================================AR===========================================================
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.