- 713 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ULUDERE'DE AYLARDIR BEKLENEN YAĞMUR NİHAYET YAĞDI
ULUDERE’DE AYLARDIR BEKLENEN YAĞMUR NİHAYET YAĞDI
Yağmurlu havalarda aklımıza özlem, hüzün, hasret ya da imkansız aşklar düşer. Bu yüzden derdimizi anlatmak için yağmur giymiş sözcükleri kullanırız.
Ne güzel yağmur yağıyor. İnsanlar serin bir gün yaşıyor. Uludere’de saat 16.30 sıralarında huzur veren bir yağmur başladı, nefis toprak kokusu ve yağmurun sesi ruhlara ve bedenlere huzur veriyor.
Hepimiz birer yağmur damlasıyız aslında. Bu eşsiz huzuru dile getiren birkaç özlü sözü hatırlayalım: Ya bir ağaç yaprağına düşeriz ya da çamura.
Rengarenk gökkuşağını görmek için yağmuru doyasıya yaşamak gerekir.
Yağmurda yürümeyi hep sevmişimdir. Böylece kimse ağladığımı göremez.
Sevdam yağmur yüklü bir bulut. Kim dokunsa ona, günlerce ağlar.
Seni bu şehre anlattım ya, bak bugün yağmur yağdı herkes sırılsıklam.
Bazıları yağmuru hisseder bazıları ise yalnızca ıslanır.
Unutma! Geç yağan yağmurlar, hayat vermez kurumuş çiçeklere..
lslanmış kişinin yağmurdan korkusu olmaz.
Yağmur olsan binlerce damla arasından bulur tutardım seni. Çünkü korkarım; toprak aldığını vermiyor geri.
Her yağmur damlası bir yeşil yaratmak içindir. Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük.
Yalnızca yağmur yağdığında seviyorum insanları; hepsi benim her zaman olduğum gibi, ıslak ve başı eğik.
Kızmıştım, doğru ama senden vazgeçebileceğimi nasıl düşünürsün? Yağmur yağmadığı için toprak buluttan vazgeçebilir mi?
Haber: İsmail MALATYA (Uludere HABER ULUDERE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.