- 224 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZAMANA YENİLEN AŞKLAR
ZAMANA YENİLEN AŞKLAR,
İnsan gerekirse büyük lokma yemeli ama büyük söz etmemeli… Zaman denen o ele avuca sığmayan nimet gün gelir insana tükürdüğünü de yalattırır, gün gelir yapmam etmem dediği ne varsa yaptırır ettirir. Bu da zamanın acımasızlığından ve de değişken bir yapıya sahip olmasından ileri gelmektedir.
Niceleri yenilmiştir bu zamana. Niceleri aldanmıştır zamanın uçsuz bucaksız görünmesine. Oysa her şey gibi zaman da sınırlıdır. Geri getirilmesi mümkün olmayan hazinelerden biridir zannımca. Nice aşıkların derdine derman olmuş, nice aşıkların yarasına merhem olmuştur zaman. Unutturmayı başarmasa da çoğu zaman alışmayı öğretmiştir insana. Neler yaşandı neler unutuldu bu tozlu dünyada. Bunlardan birisi de belki de en çok dile getirileni de şüphesiz büyük heveslerle başlayan aşklardır.
Her aşk güzel başlar zaman sahnesinde. Duygular, hisler, tutkular vs. vs. Güzeldir her şey. Ama araya mesafeler ve zaman girmeye başladı mı o tutkular gevşemeye başlar yavaştan. Her şey vıcık vıcık aşk kokuyordu oysa ama zaman aslında her şeyin göründüğü gibi olmadığını göstermiştir insana. Bu da alev alev yanan aşıkların, aşktan deli olan sevdalıların hakiki olmadığını, heveslerin geçici olduğunu bir şamar gibi indirmektedir yüzlerimize. İnanmayın öyle her yanıp tutuşmalara. İnsan beğenir, heveslenir duyguları hakim olur her şeye. Bunu da aşk zanneder. Oysa aşka hiçbir şey engel değildir. Ne mesafeler, ne zaman yenebilir gerçek sevdayı, aşkı. Yenildiyse aşkınız, kara sevdanız zamana belki de sevinmelisiniz. Çünkü öyle bir aşkın kimseye, kimselere faydası yoktur.
O yüzden ilk ayrılıkta hemen karalar bağlamayın. Hasretlik türküleri çığırıp kendinize duygu yoğunluğu yaşatmayın. Aşksa şayet yüreğinizdekiler mesafeleri aşar, zamanı yener ve dimdik ayakta durur. Onca badirelerden sonra hala ayakta kaldıysa aşkınız yaşanmaya değerdir sevdanız. Öyle üç beş gün canım cicimle belli olmaz, olamaz bu işler. Acı çekeceksiniz, zorluğu göreceksiniz, bedel ödeyeceksiniz sonrasında hala içinizde kıpırdayan bir şeyler varsa sevdam, aşkım dediğiniz kişiye/ kişilere işte o vakit kazanmışsınızdır aşk savaşını. Kutlarım, doya doya ve bağrınızı gere gere yaşayın aşkınızı. Ve çekinmeden anlatın, gösterin bu benim sevdam diye. O da siz de hak etmişsinizdir bunu. Sahi var mı hala böyle aşklar? Yalan dünyanın pembe yakınlıklarının aşk sanıldığı bir dünyada gerçek aşk, gerçek aşık var mı hala? Zamana direnen, engelleri aşan, mesafeleri sorun etmeyen, uzakları yakın eden, dertlere derman olan ve gerçekten birbirini anlayan gönüller. Varsa böyle sevdalar saygı duyarım, şapka çıkarırım. Böyle sevdaların, sevdalıların başımın üstünde yeri vardır. En çok mutlu olmayı, övülmeyi onlar hak ediyor zannımca. Mutluluğunuz daim olsun sevda yolcuları. Ayağınıza, yüreğinize, dilinize taş değmesin. Sevgiyle, aşkla kalın.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.