- 311 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
gönülde eski sevdalar
1
bayağı bir rağbet var tarikatlere.tasavvuf islamın kabalasıdır bir öğreti olma karakterine bakınca.islam ahlakı öncelik gibi menzil tarikatına göre.insanlara temiz bir hayat vadediliyor ihvana katılma karşılığında.milyonlar akıyor bu islam merkezlerine ahiretini kurtarmak için.bu konuda çekimser olanlar var kültüre yabancılaşma korkusuyla.yani hayatlarını değiştirmek için hazır değiller.bende bu kategoriye dahil ediyorum kendimi.inşallah bir yanılgı içinde değiliz düşüncesiyle iyi günler diliyorum.
2
ben rizeden 90 tarihinde ayrıldım.çayeli kaptanpaşa nahiyesi Yeşiltepe köyünden aslen rize doğumlu bir yazarım.şehri güzelleştirmek için çalışmanız çayelini değiştirecek kesinlikle.aynı şekilde kültür çalışmaları folklorun dışındada yaşanmalı.bu şekilde güzel günlerin umudunu yeşertiyor Çayeli halkına.iyi çalışmalar efendin.selamlarımla.
3
yaşamak direnerek.evreni dinlerken sular.insan kalmanın güçlüğünü sıralarken zulmün gecesinde.sabırla terlemek yorgun düşmüş akar suyun kalbinde.yıldızlar biranlama kılavuzu hayatın.yollara düşme vakti geldiğinde.cinnetin yetmediği bir delilikle sınanır inançlar kör bıçakla.karanlığına alışmak bir mağaranın kervanları beklerken dağ fareleri.
4
ülkeye umut olmak bu yazının başlığı için bir dipnot.yaban eller uğrak yeridir sevdaların.kıyı boyu uzayan yollar için bir hayal aramak sevda uğruna.nesnelerin dünyasında soğuk bir yalnızlık bekler şairi.sıcak ellerini tutmak istiyorum diyorya şarkıda.bir soygun yaşamıştır duygular sefaletin diliyle.mülkiyet sevdasına dönüşmüş düşler sonra.inanmaz olmuş çocuklar bahçelere.
5
karşı çıkmalıydım güneşe özbenliğimde varsa yıldız tozları.evrenin merkezine yolculuk var demokrasi şövalyeleri için.seçkinler korosuna katılmak için şans diliyor tanrıdan.hayatın anlamına yerleşmiş bir casus ıslığı.durmadan özgürlüğü hatırlatıyor saat.binlerce yüz taşıyorum kervanlarla.bunun deneye bağlanmasıdır akropolden çekilmişse güneş.tramvay hattına göre düşünmek şehri.her yer müsait değildir gezginler için.bir arkadaş seç kendine celladın olacak.işte eylemselliğin anlam değiştirmesi mülkiyet için.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.