- 348 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
SOL ÇELLO GÖZÜNDE
“Kendi yaşamlarıyla ilgili bir şey yapamayan insanlar genellikle eleştirmen olur. Yaşamın yolunda ilerlemeyenler genellikle yolun bir kenarında durur ve diğerlerine taşlar atar. Bu çok hasta bir zihin durumudur.” OSHO
“Tıp kı benim sende hiç olmayışım gibi” dedi insan olmayan kadın adama
Kadın ’’Unutturulmuş bi alem içinde tutuklusun.
Kalbinde cesedinde milyonlarca pranga var’’
Yağmur kovucuları arşa doğru yıldızların kalplerini soyarak ilerliyordu. Annelerini sırtlarındaki omurilik caddesinde çekip uzatıyorlardı kalpleri yoktu. Yağmur koştura koştura DAMARLARINI 12 iplik kablolarında kendini tamir ediyordu. Ağaçların sarı yaprakları kendi saçlarını tarıyordu. Çiçek çocuklar göçüşlerine gül likörleri inşa etmekle meşguldüler. Gökyüzü yüzünü ovalıyordu güneşi öpmek için. Yer arşı kendini çöl yüzüklerinde yedi kere arındırdı. Orada uykuya yatmış bir akciğerin içini besleyip mayaladı. Maya tuttuğunda yer yarılıp yedi yer arşını yukarıya püskürtü. Zihin kontrol kuleleri insanların saçlarında boşluğun silahlarına dönüştü. Çorapsız siyah güller peydahlandı karaciğerin SOL ÇELLO GÖZÜNDE. Gözündekini kaybettiğinde dudaklarını yuttu. Boğazındaki araf geçidi ölmüştü. Artık hiçbir şeyin hiçbir şeyi olmuşlardı.
Tüm sonsuzluk uykularını bebeklerin drama geçidinde doğurdu. Doğum bittiğinde devasa insan derilerinden yapılmış evler oluştu.
Cesetler boşaldı çocuklar var oldu.
’’Arkana bakma’’ dedi insan olmayan kadın adama
Adam arkasına baktığında
Kendisinin deriden bir eve dönüştüğünü gördü
Adam kayboldu
Siyah yağmurun çocukları ağladı
KADIN DİRİLDİ ADAMIN DERİSEL EVİNE AKTI
YER VE GÖK
YENİDEN BAŞLAT DÜĞMESİYLE OLUŞTU
’’Dön içine
henüz yemediler seni’’ diye bağırdı insan olmayan kadın
Adamın canlı evsel derilerine
’’Yemediler yemediler yemedilerrrrrrr !!!!!
Uyannnnnn JOHNNNNNNNNNNNNNN’’ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Küllerden küllere doğum başladı.
---------------
---------
----
---
--
-
july29
youtu.be/S5y8pLWHoko
YORUMLAR
“Kendi yaşamlarıyla ilgili bir şey yapamayan insanlar genellikle eleştirmen olur. Yaşamın yolunda ilerlemeyenler genellikle yolun bir kenarında durur ve diğerlerine taşlar atar. Bu çok hasta bir zihin durumudur.”
Hayat tecrübesini bakış açısıyla harmanlayıp olaylar veya konular hakkında yorum yapmaya eleştiri denir.
Yukarıdaki sözü söyleyen zat kendisi için söylemişse kendi doğrusudur .
Yok genel için söylemişse bana göre yanlış bir ifadedir.
Beyaz zemin üzerine siyah mürekkeple işlenmiş nakışlar görülür ve okunur olurmuş.
Hoş olmuş.
Believe_TülAySLAN
Aslında ben oshodan değilde Tibet Rahiplerinden yazı koyacaktım. Çünkü onlara hayranlığım sınır ötesi. Yaşam tarzları olağanüstü etkileyici der
Yoruma bir sürü bir sürü teşekkür ederim çok
Çokça 👣🐋🐉👁♾
MEDAMED Selçuk KORKMAZ
Mademki paylaştığın sözün üzerine örneklemeyi din üzerinden yaptın o zaman benim yazdığım sözün anlamını din üzerinden biraz açayım.
Bir çok insan İslamı bilmez.
Dinin esasları konusunda araştırma yapmaz.
Ama aklına çok güvenir ve her şeyi akılı ile idrak edebilceğini zanneder.
Oysaki aklın çoğu Şeytanda dır.
Tapduk Emrenin de buyurdugu gibi bu yola akıl ile girilir daha sonra akıldan çıkılır.
Bir merhaleye kadar akılın idrak ettiklerini daha sonra kalp ile hayata geçirir insan.
İslam sana git aklını başkasına bağla demez.!
Kalbini bağla der.
O da Kuran ve Sünnettir.
Tibetin Budistleri Hindistanın Hiduları felsefik söylemlerle Anadolu topraklarına kadar ulaşabilmişler ve ne yazık ki Yüzyıllardır İslama hizmet etmiş bu millet kendi dinini unutmuş.
Velhasıl-ı kelam...
Her nesne cürmü kadar yer kaplar ve hükmü kadar varlık gösterebilir.
Önce elindeki sermayenin ne olduğunu anlamak gerekir
İslami bilmeyen birii tasavufa yönelirse ARIZA YAPAR
Yemeğini dahi lokmayla yiyen insan ilim deryasında var olmak gerçeklere nail olmak istiyorsa başta sabır sonra
Şeriat ,tarkat hakikat ve mağrifet
Kapılarından geçerek varmak istediği menzile ulaşır.
Ben Din adamı veya hoca değilim
Aklı vasat avam tabakadan beni Ademden biriyim
Bu kıt aklımla bile uzak doğunun Hindistanın Çinin o sapkın inanışlarına eywallahım olmaz.
Ki o toplumlar eskiden de vahşiydiler şimdide vahşidirler