- 470 Okunma
- 9 Yorum
- 4 Beğeni
O Gizli Maddeler Var ya!
.
24 Temmuz Lozan Antlaşması’nın 100. Yıl dönümüydü.
100 yıl dolunca hükmü bitecek diyorlardı.
Aman Allah’ım neler neler söyleniyordu.
18 Ekim 1912’de, İtalya Krallığı ile Osmanlı İmparatorluğu arasında Trablusgarp Savaşı sonunda Lozan’ın Uşi semtinde imzalanan ve 12 Adalar’ı kaybettiğimiz antlaşma, yüzyıl sonra sonlanacağı söylenen asıl Lozan Antlaşması’ymış gibi gösterilir, hinliğine bu durum her zaman vurgulanırdı. Yani 11 yıl öncesindeki antlaşma. Kimsede demezdi ki 100 yıl sonra sona erecekse 12 Adalar da bize mi Verilecek?
Gizli maddeler devreye girecekti.
O meşhur antlaşmayı Amerika imzalamamış, bu yüzden süresi 100 yıl olacak, tam 100. Yılın bitiminde antlaşma fesh olacak.
Boğazlar moğazlar falan hepsi elden gidecek. Hele o gizli maddeler yok mu o gizli maddeler asıl onlar devreye girecek. O gizli maddeler yüzünden başımıza ne çoraplar örülecek.
Kimseye sezdirmedim ama yüreğim ağzımda "2-3 gün bekleyim bakalım ne olacak" dedim!
Ne gizli maddeler çıktı ortaya ne de Antlaşma fesh oldu.
Amerika’dan, İngiltere’den, Zimbabve’den (Zimbabve, Madagaskar, Zambiya gibi ülkeler de imzalamamış sonuçta) falan ses yok.
Yalan yok, antlaşma fesh olacak, ülkenin batı kısmı Yunanlılara, Sivas’tan doğusu Ermenilere verilecek diye ödüm .okuma karışıyordu !!!
SZ
.
YORUMLAR
hiçbir endişem yoktu üstadım, dış güçler değil Türk milletinin
asaletini ve de yürekliliğini kabullenemeyen kanı bozukların
bu günkü gibi uydurdukları yalan ve dalaverelerin
24 temmuzda aşikare çıkacağından kendim gibi emindim
karşıda görünenler RTE kumpasçıları değildi ki, onlar
kendilerini bu aziz vatana adamış Allah'ı bir, kitabı bir, bayrağı bir ve
esas olan sözleri bir insanlardı...onlar rahmet okumasınlar
biz onların sayılarının on misli rahmet okur ve okuturuz.
mekanları cennet, kabirleri nur olsun...
duyarlı asil yürek sesinizi yürekten kutluyorum...
Lozan'daki o gizli maddeler yüzünden petrolü, doğalgazı ve diğer fışkıran cevherleri de çıkarmak yasaktı!!! O sebeple kazma bile vuramiyorduk?.. da on beş senedir, "milyarlarca varil potansiyeli (!) Petrol kuyusunu, bilmem kaç milyar metreküp doğalgazı bulduk, bir yıla kalmadan dağıtımına başlıyoruz " dediklerinde, o gizli maddeler kimin neresine... noolmuş acaba???
Bundan keyli her yalanlarında o maddeleri onların göZüne sokmak boyun borcumuz olsun.
Start da aha bu kapak yazı olsun.
Yüreğinle bin yaşa abim.
Saygılar kardeşinden...
Hocam sayısal coğunluğu cahil olan toplumlar böyle bilgisizce bilinçsizce bir söyleme inanıyor halbuki biz tarihimizi okullarımızda doğru okutsaydık böyle gülünç bir iddia durumu ile karşı karşıya gelmezdik çalışmanızı yürekten kutluyorum
Gönül Pınarı
Yalanın dolanın riyakarlığın sahtekarlığın sınırının olmadığı görülmüş oldu. Hayret ettiğim hep şaşkınlıkla karşıladığım bir konu ise; şayet öyle madenlerin çıkarılmaması şartını ortaya koyan gizli bir madde vardıysa, Var diyenlere soruyorum yıllardır; Karadeniz'den nasıl gaz (!) çıkardınız Batman/ Raman'dan Gabar'dan nasıl petrol çıkardınız, daha neler neler Zonguldak'tan nasıl kömür çıkardınız bor, toryum nasıl çıkarıldı, Kaz Dağları'nda altın madenlerini nasıl çakırdınız denilmez mi? sahtekarca gizli madde var diyenler, o zaman o maddeler bu çıkarılan madenler için neden neden işlemedi bunlara neden engel değil demez mi bu soruyu Allah'ın o yaratıklarından tek birsi kendi kendine de olsa sormadı soramadı. Yahu nasıl bir ruh hali bir türlü anlayamıyorum ve şimdi hiç bir gizli maddenin olmadığı ortaya çıktı şimdi ne diyecekler acaba onu daha çok merak ediyorum. Selamlar.
Gönül Pınarı tarafından 26.7.2023 14:30:01 zamanında düzenlenmiştir.