- 211 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Değişim
Hep insana dair yazarıź yazılarımızı. Onları, duygularını, hayallerini resmederiz kalemimizle. Bazen soğuk düşer kelimelerimize buz gibi dondurur, bazen ateş gibi yakar içimizi hisler. Boş değil hiçbir şey,anlamsız hiç değil. Her yazı yaşadığını hissettirir.
Girift bir yapıdır insan. İlerlemeyi,değişimi,gelişimi ister. Ama bunu hep çevresinden görmeyi ister. Kendisinin yapması zor olduğundan mı? Yoksa egosundan mı?bilinmez ama bu konularda adım atmak ürkütür. Bazen yaşadığı coğrafyadan kaynaklanan kültürel kültler, bazen ise değişimin zorluğunu yaşamak ağır gelir. Oysa fizik kanunlarında değişim vaz geçilmez bjr kuraldır. Buna engel olamaz, önüne set çekemezsiniz.
İnsan zamanla duygularının değişimine engel olamayıp değişim ve dönüşüm geçirirken, yaşamak için gerekli değişimleri kabul etmekte zorlanır.
Halbuki "değişim" güzeldir. İnsanın bir evre daha ilerlemesi bununla gerçekleşir.
Değişimin gerekli vr mecbur olması, onun kolay ve rahat olması anlamına gelmez tabiki. Çok acılı ve sancılı bir süreçtir. Fakat sürecin sonu tatlı bir meyve gibidir.
Evet biz hep insanlar üzerine yazarız,çizeriz,resmederiz. Çünkü insanın değişimi hem çok zor hemde en önemli gereksinimdir. Ve unutmayalım ki, uzmanların açıkladığı gibi, değişmeyen tek şey değişimdir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.