- 554 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
KILIK KIYAFET KÜLTÜRÜ ve ÇIPLAKLIK
KILIK KIYAFET KÜLTÜRÜ ve ÇIPLAKLIK
Kıyafet Medeniyete dair bir kültür değeridir, çıplaklık bir ilkelliktir, gayri medenî bir hâldir.. Medeniyet değerlerinin her biri bir kültürdür. Meselâ KILIK KIYAFET, GİYİM KUŞAM, GİYSİ MODELLERİ VE ÖZELLİKLERİ birer kültürdür. Yöresel, bölgesel, tarihsel farklılıklarla birlikte meselâ gömleğin işlemesi, yakası, cebi, hırkaların modelleri, şalvar, abiye, ferace, kaftan vb her bir giysinin şekil ve model olarak kültürel bir anlamı vardır.
İnsanın giyinmesi esastır, soyunması değil! Giyinik bir insanın elbiseleri, giysileri O’nun kültürünü ifade eder. Giyinmemiş, soyunmuş bir insanın nesini kültür olarak ele alacaksınız! İnsanın kalçası, baldırı, bacağı, göğsü, göbeği, topuğu, orası burası, velhasılı vücut çizgileri bir kültür olarak ele alınabilir mi?
Dolayısıyla, bu tamamen vücut teşhirciliği poz ve pozisyonlarının aslâ bizim toplumumuzun kültür ve medeniyet değerleriyle izahı mümkün değildir, kabul edilebilir, normal sayılabilir bir durum değildir. Toplumsal ahlâk snlayışı ve bir takım özel yasalar karşısında da müeyyidesi olan bir durumdur diye düşünüyorum.
İlgililerin bu kültürel değerlerle ilgilenmesini umuyorum.
Sosyal medyada rastladığım ve bu yazıma sebep olan şu kupür konusunda da diyorum ki, bunlar bunu bilerek, isteyerek, sırf toplumsal ahlak bozulsun diye inadına inadına yapıyorlar! Çağdaş filan değil bunlar.. Düpedüz gavurluk bunun adı! Bazı Müslüman yakınlarından da böyle yapanlar varsa, onlar da en azından tamamen düşüncesiz, din ve inanç konusunu aklına bile getirmeyen beyin fukarası tiplerdir.
17. 18. Yüzyıllarda siyonistlerin özellikle mütedeyyin Müslümanların yaşadığı şehirlerde, bölgelerde seçilmiş bazı kadınların para karşılığı bozuk dekolte kıyafetlerle kırıtarak dolaşmalarını sağlamaya yönelik çalışmaları vardır!
Duyarlı Müslümanlara tavsiyem, bunlara hiçbir şekilde itibar etmemeleri, muhatap olmamaları, tek kelime dahi söz ve cevap vermemeleridir. Onları YOK HÜKMÜNDE saymak en doğru tercihtir diye düşünüyorum!
Murat Kahraman
YORUMLAR
Bizler her ne kadar yok hükmünde sayarsak onlar o kadar içimize daha çok giriyorlar hem kadın hem erkek olarak
Bazı insanların kendisine dahi saygısı kalmamış biri yüzünden diyerleride aynı kefeye koyulmuş malesef üstadım...
Güzel bir Atasözü Kişi kendinden bilir işi ne kadar anlam dolu bir söz biz kendimizi bilelim bilmeyenler içinde dua edelim Suizan etmeden daima Hüsnü zanda bulunalım...
Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadım güzel bir yazı tebrik ederim Saygılarımla...
Bende başını kapatıp abartılı makyaj yapan, orasını burasını dapradacık kıyafetlerin içinde sergileyen sözüm ona TESETTÜRLÜ kadınların çirkinliğinden muzdaribim.
İnsanları rahat bırakın. Bırakın şu şekilciliği artık. Şekilciliğe takılmaktan BİLİMİ UNUTTUNUZ. Varsa yoksa kadınların saçi başı dekoltesi. Çok rahatsız olan varsa SUudi ARABİSTAN'a taşınsın.
Bizler de bu ülkenin bilime fene matematiğe yeni buluşlara imza atacağı bilim insanları yetiştirelim.
ERKEKLER BU SÖZÜM SİZE
Kadının orasına burasına bakıp sözde uydurma hadislerle, yorumlarla kadını zincirleyeceğinize kendi uçkurlarınıza sahip çıkın
Bence aşırılığın o su, bu su, kadını erkeği olmaz olamaz nefis terbiyesi ve ahlak konusu da sadece kadınlara değil insanlık için geneldir. Günümüzde, ahlak ve nefis terbiyesi ise göğüsler ile bacak arasına sıkıştırılarak amacından ve hedefinden saptırılmıştır. Eğitim eğitim eğitim diyor esenlikler diliyorum.